Δοκιμή: BMW X3 30e 292 PS

Η X3 πρωταγωνιστεί πάντα στις πωλήσεις των μεσαίων SUV και ένας από τους λόγους είναι η μεγάλη ποικιλία κινητήρων που διαθέτει. Ήταν για την ακρίβεια το πρώτο μοντέλο της BMW που εφοδιάστηκε τόσο με κινητήρες βενζίνης όσο και πετρελαίου, είχε υβριδικά και Plug-in υβριδικά σύνολα αλλά και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, την iX3. Πλέον με την ανανέωση της τρίτης γενιάς όλοι οι θερμικοί κινητήρες απέκτησαν υβριδική υπόσταση, είτε με σύστημα Mild Hybrid ή με Plug-in στην έκδοση 30e. Εκτός από την αναβάθμιση των κινητήρων η ανανέωση φέρνει μια πιο φρέσκια εξωτερική εικόνα, ανανεωμένο εσωτερικό, απλοποίηση του εξοπλισμού με τη προσθήκη περισσότερου βασικού σε δύο μόνο εκδόσεις και νέες τεχνολογίες ψυχαγωγίας και υποβοήθησης.

Πιο νεανική και electrified by i

Την τελευταία τριετία η BMW μας έχει συνηθίσει σε μεγάλες σχεδιαστικές αλλαγές που κατά κύριο λόγο αφορούν στη μάσκα και πιο συγκεκριμένα στα τεράστια κάθετα πλέον διατεταγμένα ’’νεφρά’’. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην ανανεωμένη X3 η οποία διατηρεί τη κλασική διάταξη στη μάσκα, όμως είναι μεγαλύτερη και ανασχεδιασμένη με ενιαίο πλαίσιο και μια μαύρη μπάρα στη μέση στην οποία καμουφλάρεται η κάμερα iCam για τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.

Στο μπροστινό μέρος νέα σχεδίαση έχει επίσης ο προφυλακτήρας με πιο επιθετικούς αεραγωγούς και τριγωνικές αεροκουρτίνες στις άκρες (η έκδοση M-Sport έχει ακόμα πιο άγρια ανοίγματα με επενδύσεις σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα), τα φωτιστικά σώματα που είναι κατά 10 χιλιοστά πιο επίπεδα και Full LED από το βασικό εξοπλισμό (προαιρετικά LED Matrix ή Laser Lights με εμβέλεια 650 μ.) και η μπροστινή ποδιά.

Στο ίδιο μοτίβο, το πίσω μέρος έχει μικρές αλλαγές που κάνουν μεγάλη διαφορά στην αισθητική της X3 για να δείχνει πιο νεανική και πιο στιβαρή. Αυτό οφείλεται στις οριζόντιες γραμμές της πίσω πόρτας και του προφυλακτήρα και στη νέα ποδιά, η οποία δεν έχει τα τρία μικρά εξογκώματα αλλά δύο ανάγλυφα τραπεζοειδή σχήματα και είναι βαμμένη σε γκρί χρώμα από άκρη σε άκρη, τονίζοντας το πλάτος της. Οι εξατμίσεις παραμένουν αληθινές αλλά έχουν πολύ μεγαλύτερες απολήξεις και τα LED φώτα έχουν 3D σχεδίαση με χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή και δυναμικά φλας.

Η Plug-in υβριδική έκδοση, όπως αυτή που δοκιμάζουμε, έχει επιπλέον ένα σήμα “electrified by i” στο εμπρός φτερό (στη τάπα φόρτισης από τη πλευρά του οδηγού) και μπλε δακτύλιο σε όλα τα λογότυπα της BMW συμπεριλαμβανομένων αυτών στα καπάκια των τροχών. Οι τροχοί ξεκινούν από τις 18 ίντσες αλλά μπορούν να φτάσουν τις 21.

Αψεγάδιαστο εσωτερικό

Στο εσωτερικό η αναβάθμιση είναι τόσο αισθητική όσο και υλική. Για αρχή, το design εναρμονίζεται με τα υπόλοιπα μοντέλα και η κεντρική κονσόλα έχει τη σύγχρονη διάταξη κουμπιών, επίπεδου περιστροφικού χειριστηρίου για το iDrive, κομψότερου επιλογέα για το κιβώτιο και μεταλλικού μπουτόν για το Start/Stop. Το ταμπλό είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένο και διαθέτει ως στάνταρ μια ευρεία οθόνη 10,25″ ή προαιρετικά μια μεγαλύτερη 12,3″ αλλά και πιο μινιμαλιστικούς φυσικούς διακόπτες κάτω από αυτήν σε γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα.

Το infotainment σύστημα βασίζεται στην τελευταία έκδοση του Operating System 7, την προτελευταία δηλαδή γενιά του συστήματος iDrive (καθώς στα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υιοθετήθηκε μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία με κυρτές οθόνες), το οποίο παραμένει κορυφαίο σε χρηστικότητα. Η ανάλυση της οθόνης είναι σε επίπεδα Full HD, τα μενού κατανοητά και ο χειρισμός της όσο απλός γίνεται. Η πρώτη επιλογή είναι μέσω της αφής, η δεύτερη με φωνητικές εντολές στα αγγλικά αλλά η τρίτη είναι η καλύτερη. Με το περιστροφικό controller στη κεντρική κονσόλα, με το οποίο δεν χρειάζεται ο οδηγός να πάρει τα μάτια του από το δρόμο. Προαιρετικά διαθέσιμες είναι και οι χειρονομίες που λειτουργούν υποδειγματικά για αλλαγή σταθμού ή τραγουδιού, αυξομείωση της έντασης και μια επιλογή συντόμευσης. Το Head Up Display είναι επίσης κάπως μεγαλύτερο και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3” (στάνταρ στην 30e) έχει καλύτερη ευκρίνεια και φωτεινότητα.

Χάρη στους φυσικούς διακόπτες η εργονομία είναι κορυφαία για μοντέλο που βαδίζει στα ψηφιακά λημέρια ενώ τα εργονομικά του δεδομένα είναι τέτοια ώστε να υπάρχει μια θέση για κάθε αντικείμενο αλλά και μεγάλες θήκες παντού. Η ποιότητα κατασκευής είναι αδιαμφισβήτητα Premium αφού δύσκολα θα βρεθεί υλικό να μην έχει καλό φινίρισμα ή μαλακή υφή, μπροστά ή πίσω, και η και η στιβαρότητα είναι σημείο αναφοράς.

Για τους πίσω επιβάτες δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τη προηγούμενη X3. Στην Plug-in υβριδική έκδοση υπάρχει μια ανεπαίσθητη διαφορά στην απόσταση καθίσματος-πατώματος αλλά τρείς θα βολευτούν με τον πολύ μεγάλο αέρα για τα κεφάλια και την μεγάλη απόσταση από τα μπροστινά καθίσματα. Μόνο το φαρδύ και ψηλό τούνελ της μετάδοσης θα ενοχλήσει εάν ο μεσαίος επιβάτης είναι μεγαλόσωμος. Τα Isofix και το καλό άνοιγμα της πίσω πόρτας θα διασφαλίσουν την ευκολία τοποθέτησης και την ασφάλεια των νεαρών επιβατών. Τέλος, σε ότι αφορά το χώρο αποσκευών μια μείωση 100 λίτρων (από 550 στα 450) είναι αναγκαία αφού η μπαταρία έχει “σπρώξει” το ρεζερβουάρ κάτω από αυτόν. Παραμένει μεγάλος και φαρδύς έχει όμως υπερυψωμένο πάτωμα που ίσως δυσκολέψει στη τοποθέτηση αντικειμένων μεγάλου βάρους, τουλάχιστον η BMW έχει προνοήσει με τη τοποθέτηση μεταλλικής ράμπας και ηλεκτρικά ανοιγόμενης πόρτας.

Βελτιωμένος είναι και ο στάνταρ εξοπλισμός ο οποίος περιλαμβάνει πιο σπορ καθίσματα με καλύμματα από μία νέα γενιά Sensatec (συνθετικό δέρμα) με υφή Ray και διάτρητες κεντρικές επιφάνειες, καθώς και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού 3 ζωνών. Για να γίνει η διαδικασία διαμόρφωσης του οχήματος πιο σαφής και πιο ξεκάθαρη για τους πελάτες και για την αποφυγή αντικρουόμενων επιλογών, η περιπλοκότητα των εκδόσεων και του προαιρετικού εξοπλισμού έχει σκόπιμα περιοριστεί κατά 30%.

X(3)tra Boost

Όπως και στην 330e το σύνολο απαρτίζεται από τον γνώριμο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης Twinpower Turbo της BMW, από έναν ηλεκτροκινητήρα και από το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ZF. Στη προκειμένη περίπτωση η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω της τετρακίνησης xDrive και φτάνει συνολικά τους 292 ίππους, όταν θερμικός και ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται μαζί στη λειτουργία XtraBoost του προγράμματος Sport. Για τους 184 και τα 300 Nm ροπής ευθύνεται ο δίλιτρος ενώ ο ηλεκτροκινητήρας για τους 109 και την απελευθέρωση επιπλέον 265 Nm ακαριαίας ροπής. Αυτό πρακτικά εκμηδενίζει το λαγκάρισμα και τα συνολικά 420 Nm ροπής είναι αισθητά σε κάθε σχέση αλλά και κάθε αλλαγή που είναι ομαλή και πιο γρήγορη από κάθε άλλη μη “M” έκδοση της X3.

Η BMW ανακοινώνει 6,2″ για τα 0-100 χλμ./ώρα και δεν έχουμε λόγω να την αμφισβητήσουμε αφού με το Launch Control ενεργοποιημένο στο σπορ πρόγραμμα δεν υπάρχει ίχνος σπιναρίσματος και συνεχόμενη αίσθηση επιτάχυνσης μέχρι τα περίπου 160 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να μην αργεί αφού είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210.

Τα παραδοσιακά προγράμματα οδήγησης Sport, Comfort και Eco Pro διαφοροποιούνται λίγο σε αυτή την έκδοση που μπαίνει στη πρίζα. Για αρχή το Sport έχει άλλες δύο επιλογές, το Individual που μπορεί να διαμορφωθεί και ως Comfort από τις επιλογές και το XtraBoost για μέγιστη απόδοση. Από εκεί και πέρα το Hybrid αναλαμβάνει το βασικό ρόλο για καλύτερο συνδυασμό οικονομίας, ηλεκτρικής κίνησης και επιδόσεων ενώ το Electric περιορίζει τη κίνηση στο ρεύμα, εάν και εφόσον το επιτρέπει το ποσοστό της μπαταρίας. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η μέγιστη ιπποδύναμη μπορεί να επιτευχθεί ακόμη και αν η μπαταρία είναι αφόρτιστη, αφού πάντα υπάρχει διαθέσιμο ποσοστό σαν “ρεζέρβα” για το σκοπό αυτό.

Η μπαταρία που τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 11,2 kWh και μπορεί να φορτιστεί με έως 3,6 kW. Με άλλα λόγια 3,5 ώρες φόρτισης από wallbox ή 6 ώρες πάρα ένα 15′ φόρτισης στο σπίτι.

Η ακτίνα ηλεκτρικής αυτονομίας μπορεί να φτάσει τα 50 χιλιόμετρα όμως για να γίνει αυτό θα πρέπει οι ταχύτητες να είναι πολύ χαμηλές και η χρήση του γκαζιού να γίνεται με φειδώ. Στις περισσότερες των περιπτώσεων όμως τα 40 χιλιόμετρα αποτελούν ένα ρεαλιστικό νούμερο για κίνηση μέσα στη πόλη, μπορούν όμως να μειωθούν κι’ άλλο εάν γίνει αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας εκτός αυτής. Στον αυτοκινητόδρομο δηλαδή όπου με το πρόγραμμα Electric υπάρχει δυνατότητα κίνησης έως και τα 135 χλμ./ώρα, όχι όμως και απαραίτητη ροπή και δύναμη για να σπρώξει τα 1.990 κιλά σε μια προσπέραση, γι’ αυτό και γίνεται άμεση ενεργοποίηση του κινητήρα βενζίνης. Η εναλλαγή από θερμικό σε ηλεκτρικό κινητήρα εκτός από πολύ γρήγορη είναι και ανεπαίσθητη, πέρα από τον ήχο του πρώτου που είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα έτσι κι’ αλλιώς. Σε κάθε περίπτωση τα 40 χιλιόμετρα εντός πόλης είναι εφικτά και πάνω από ικανοποιητικά για τις καθημερινές μετακινήσεις από και προς την εργασία αλλά και τις υπόλοιπες δουλειές. Με τη πρόσφατη ανανέωση λογισμικού προστέθηκε μάλιστα η αυτόματη ενεργοποίηση της ηλεκτρικής κίνησης από την υπηρεσία BMW eDrive Zones και στο κέντρο της Αθήνας.

Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και το 50άρι ρεζερβουάρ καυσίμου γεμάτο, η συνολική αυτονομία ξεπερνάει τα 650 χιλιόμετρα.

Το βασικό πρόγραμμα οδήγησης Hybrid, που αντικαθιστά το Comfort, αποσκοπεί στην πιο αποδοτική και ταυτόχρονα πιο οικονομική οδήγηση και λαμβάνοντας δεδομένα από το πρόγραμμα πλοήγησης, τη κάμερα και τα ραντάρ καθορίζει πότε το αυτοκίνητο θα κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά και πότε θα εμπλακεί ο δίλιτρος κινητήρας. Αυτό γίνεται επίσης και από το τρόπο οδήγησης, όσο πιο χαλαρός είναι κάποιος με το δεξί του πόδι τόσο λιγότερη ενέργεια θα σπαταλάει, άρα το αυτοκίνητο θα επιλέγει να κινηθεί ηλεκτρικά. Αυτό θα συμβαίνει κατά κύριο λόγο μέσα στην πόλη και αν κάποιος θέλει να κινηθεί σε αυτοκινητόδρομο ηλεκτρικά, στο Hybrid μπορεί να το κάνει μέχρι τα 110 χλμ./ώρα, εάν τα ξεπεράσει ή η κλίση του δρόμου είναι ανωφερική τότε θα ενεργοποιηθεί και ο θερμικός κινητήρας.

Με το τελευταίο πρόγραμμα μπορεί να επιτευχθεί και η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου που με νορμάλ οδήγηση και τη μπαταρία πλήρως φορτισμένη ορίζεται κάπου στα 4 λίτρα για 100 χιλιόμετρα. Μπορεί βέβαια με το XtraBoost και γρήγορη οδήγηση να ξεπεράσει άνετα τα 10 λ./100 χλμ. ή με φόρτιση της μπαταρίας εν κινήσει να περιοριστεί οριακά κάτω από αυτά. Στη δοκιμή μας με αρκετή φόρτιση εν κινήσει και μια φόρτιση σε δημόσιο σταθμό την είδαμε να σταθεροποιείται στα 8.5 λ./100 χιλιόμετρα που είναι πολύ καλά για ένα SUV με το μέγεθος και το βάρος της συγκεκριμένης έκδοσης της X3.

Εάν η επιλογή της φόρτισης σε σταθμό ή στο σπίτι δεν είναι δυνατή τότε το Battery Control, το οποίο ενεργοποιείται από το κουμπί με τη μπαταρία, φορτίζει τη μπαταρία όσο το αυτοκίνητο κινείται ή την διατηρεί στο επιθυμητό ποσοστό.

Σπορ ως BMW αλλά άνετη ως X3

Με το πάτημα του Start/Stop κουμπιού ακούγεται ένας ήχος, ο χαρακτηριστικός ήχος των Plugin υβριδικών μοντέλων της BMW, για να ενημερώσει τον οδηγό ότι η X3 είναι έτοιμη να κινηθεί ενώ υπάρχει και μια ένδειξη στο ταμπλό με τα μπλε ηλεκτρίκ γραφικά του προγράμματος Hybrid, το οποίο είναι πάντα εναρκτήριο. Ταυτόχρονα οι ζώνες σφίγγουν τους μπροστινούς επιβάτες για να ξεκινήσει η αθόρυβη οδήγηση με ασφάλεια. Αθόρυβη πάντως δεν είναι μόνο όταν κινείται ηλεκτρικά γιατί η ηχομόνωση είναι σε εξαιρετικό επίπεδο και απομονώνει από τους εξωτερικούς θορύβους. Το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα που λειτουργεί πολύ πολιτισμένα, χωρίς τον παραμικρό κραδασμό να περνάει στη καμπίνα.

Όταν ενεργοποιείται το πρόγραμμα Sport ο ήχος γίνεται πιο έντονος καθώς ενισχύεται από τα ηχεία, το ίδιο ισχύει όμως και στο εξωτερικό όπου ένα κλαπέτο στην εξάτμιση ανεβάζει την ένταση για μια πιο σπορ χροιά στο πάτημα του γκαζιού. Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική και η ρύθμιση της ανάρτησης επίσης. Διαχειρίζεται όλες τις ανωμαλίες του δρόμου και δεν δίνει περιθώρια για κακή αντίδραση ακόμα και στις πιο άσχημες αλλά είναι πάντα σφιχτή, ακόμα και στη περίπτωση των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αμορτίσερ με την επιλογή Comfort. Τα ελαστικά Bridgestone Alenza 001 με τα οποία εφοδιάζεται (έχουν διάσταση 245/40 R21 εμπρός και 275/35 R21 πίσω) είναι εξαιρετικά σε καλή άσφαλτο αλλά ως Run-Flat έχουν αυξημένο θόρυβο κύλισης στο ανάγλυφο που συναντούμε στους περισσότερους ελληνικούς δρόμους.

Θα ήταν περιττό να αναφέρουμε ότι “καμία απόσταση δεν είναι κουραστική” ακόμα και όταν τα συνεχόμενα χιλιόμετρα αγγίζουν τριψήφια νούμερα ή η κίνηση εντός πόλης είναι αφόρητη, καθώς πάντα οδηγός και επιβάτες βγαίνουν “ατσαλάκωτοι”. Σαν γνήσια BMW όμως έχει τη σπορ αίσθηση στο DNA της και όταν τα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων κοκκινίζουν, ο λεβιές βρίσκεται στραμμένος προς τα αριστερά (σπορ στο κιβώτιο) και η κεντρική οθόνη δείχνει XtraBoost, η αίσθηση αλλάζει και γίνεται ακόμα πιο οδηγοκεντρική και ακριβής. Οι κλίσεις στη συγκεκριμένη έκδοση εξοπλισμού έχουν σίγουρα μικρή διαφορά σε σχέση με την M-Sport της 30e, παραμένουν όμως πολύ λογικές για τον όγκο της και υπό πίεση ποτέ δεν θα γείρει αξιοσημείωτα. Εννοείται πως η τετρακίνηση προσφέρει υψηλά όρια πρόσφυσης και το σύστημα διεύθυνσης είναι όσο ακριβές περιμέναμε, με σωστή πληροφόρηση και βάρος, ειδικά στα σπορ προγράμματα. Για ευκολία στη πόλη (Hybrid, Electric ή επιλογή Comfort στο Individual) το τιμόνι ελαφραίνει αρκετά και κόβει αρκετά, με το κύκλος στροφής στα 12 μέτρα να είναι πολύ καλός για ένα SUV 4,7 μέτρων. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά και αποτελεσματικά με αίσθηση στο πεντάλ που θα μπορούσε να είναι πιο σαφής όμως.

Εκτός δρόμους έχει σίγουρα αρκετές δυνατότητες και ενώ έχουμε στοιχεία για τις γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας (25°, 23.3°  και 20°) δεν έχουμε επίσημα στοιχεία για την απόσταση από το έδαφος που σίγουρα ξεπερνάει τα 20 εκατοστά. Η ακαριαία ροπή του ηλεκτροκινητήρα σε συνδυασμό με την τετρακίνηση xDrive και τα έξυπνα ηλεκτρονικά θα βοηθήσουν στη διατήρηση του ελέγχου σε γλιστερό έδαφος ή στα σημεία που δεν υπάρχει επαφή από κάποιον τροχό. Υπό νορμάλ συνθήκες η τετρακίνηση κατανέμει τη ροπή σε ένα ποσοστό 40% μπροστά και 60% πίσω, αυτό όμως μπορεί να αλλάξει μέσα σε ένα δέκατο του δευτερολέπτου και το 100% της ροπής να περάσει στον μπροστινό ή τον πίσω άξονα. Το σύστημα Hill Descent Control δεν είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε όμως είναι εκεί για να βοηθήσει στη κατάβαση μιας απότομης κατηφόρας. Με τις πολυτελείς ζάντες 21″ και το 40 προφίλ των ελαστικών όμως καμία εξόρμηση σε κακοτράχαλο δρόμο δεν θα είναι ευχάριστη εμπειρία, κατά τη διάρκεια και όταν φανούν οι γρατζουνιές, αργότερα φυσικά.

Η πανοραμική κάμερα και οι αισθητήρες που έρχονται ως προαιρετικός εξοπλισμός με το νέο πακέτο Driving Assistant Professional είναι ακόμα μια χείρα βοηθείας για τα στενά σημεία εντός και εκτός δρόμου ενώ το το Active Cruise Control έχει βελτιωμένη λειτουργικότητα στην πόλη, προειδοποίηση στις διασταυρώσεις με πρόσθετη λειτουργία φρεναρίσματος στην πόλη, emergency lane assistant και βελτιωμένο σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.

Συμπέρασμα

Η ανανέωση ουσίας εκσυγχρονίζει το κορυφαίο SAV μοντέλο της BMW αισθητικά και τεχνολογικά και το κάνει πιο φιλικό προς το περιβάλλον σε όλες τις εκδόσεις. Παραμένει πρακτικό, άνετο, πολυτελές σε κάθε πτυχή του και οδηγοκεντρικό, το πιο οδηγοκεντρικό στη κατηγορία του. Το Plug-in υβριδικό σύστημα λειτουργεί υποδειγματικά για τον απόλυτο συνδυασμό οικονομίας και επιδόσεων αφού με φορτισμένη τη μπαταρία άνετα έχει μέση κατανάλωση κάτω από τα 4 λ./100 χιλιόμερτα και με 300 σχεδόν ίππους να φτάνουν στους τέσσερις τροχούς ποτέ κάποιος δεν θα αναζητήσει περισσότερη δύναμη. Ιδανικό για εταιρικούς χρήστες και όχι μόνο που θέλουν το κάτι παραπάνω σε χώρους από την αντίστοιχη έκδοση της Σειράς 3 αλλά και περισσότερες δυνατόητες εντός και εκτός δρόμου ή πολύ απλά το μοντέλο με το καλύτερο σύστημα διεύθυνσης στη κατηγορία πολυτελών SUV.

Φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος

Τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

Τιμή: από 66.000 €

Κινητήρας: 1.998 κ.εκ.
Ισχύς-Ροπή (Θερμικού κινητήρα/ηλεκτροκινητήρα):
184 hp / 5.000-6.500 σ.α.λ., 300 Nm / 1.350 – 4.000 σ.α.λ /
109 hp, 265 Nm
Συνδυαστική απόδοση: 292 hp και 420 Nm
Μετάδοση: Tέσσερις τροχούς με τετρακίνηση xDrive και
αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
Επιτάχυνση: 0-100 χλμ./ώρα σε 6.1 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μέση κατανάλωση
εταιρείας – δοκιμής:
2.6 – 8 λ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 45-59 g/km

Διαστάσεις: 4.708/1.891/1.676 mm
Βάρος (Μ/Π/Υ): 1.990 κιλά
Χώρος αποσκευών: 450 λ.

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι o Road Test Editor στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.