Δοκιμή: Peugeot 3008 Hybrid4 e-EAT8 300 PS

To 3008 είναι το πιο σημαντικό μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Peugeot αλλά και βασικός πυλώνας για την άνοδο της εταιρείας, όχι μόνο σε πωλήσεις, αλλά σε αισθητικό και ποιοτικό επίπεδο. Η εταιρεία βαδίζει πλέον  σε “Premium” μονοπάτια και τα μοντέλα της δεν έχουν ουσιαστικά να ζηλέψουν σχεδόν τίποτα από τις υπόλοιπες εταιρείες με πολυτελή αυτοκίνητα. Αν και υπάρχει στην αγορά από το 2009, το αγοραστικό κοινό αγκάλιασε το μικρομεσαίο SUV περισσότερο στη δεύτερη γενιά του, το 2016, και από τότε συνεχίζει απτόητο την Best Selling πορεία του που έχει γράψει πάνω από 1.000.000 μονάδες παραγωγής μέχρι σήμερα. Η περσινή του ανανέωση σε εμφάνιση και εξοπλισμό το καθιστά ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα της κατηγορίας, ειδικότερα στις Plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες ταυτίζονται σε όλους τους τομείς με τη τάση της εποχής που περιλαμβάνει “ρεύμα”.

Σχεδίαση με 3D στοιχεία

Οι αλλαγές στην εμφάνιση που έφερε η ανανέωση είναι αρκετές, όχι απλά για να το εκ μοντερνίσουν, αλλά για να το ξεχωρίσουν και να το κάνουν πιο δυναμικό. Θα λέγαμε ότι είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά Crossover SUV και αυτό οφείλεται κυρίως στο μπροστά μέρος. Η μάσκα μεγάλωσε και απέκτησε μια τρισδιάστατη μορφή χωρίς πλαίσιο που ρέει προς τα φώτα. Αυτά δεν έχουν το τριγωνάκι να τα διαχωρίζει, είναι πιο λεπτά και Led από το βασικό εξοπλισμό, με την επιλογή των Full LED στα επόμενα επίπεδα. Τα φώτα ημέρας αντικαταστάθηκαν από τους χαρακτηριστικούς “κυνόδοντες” που εκτελούν και χρέη φλας. Οι πλαϊνοί αεραγωγοί έχουν σχήμα ρόμβου και ο προφυλακτήρας μεγαλύτερα ανοίγματα και μαύρα προστατευτικά.

Στις υπόλοιπες πλευρές τα μαύρα προστατευτικά συνδυάζονται με χρωμιωμένα φιλέτα, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο. Τα πίσω φώτα υιοθετούν την 3D φιλοσοφία και κάθε ένα από τα τρία ανά σώμα χαρακτηριστικά στοιχεία, σαν “νυχιές λιονταριού“, έχουν τρείς LED μπάρες.

Ακόμα μια αλλαγή αφορά στα λογότυπα, με τη προσθήκη ενός “3008” στο καπό και των ανάλογων για την επαναφορτιζόμενη έκδοση στα μπροστινά φτερά και στην πέμπτη πόρτα. Αυτά είναι τα μόνα που το διαχωρίζουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις μαζί με την τάπα φόρτισης στη δεξιά πλευρά, απέναντι από την τάπα ανεφοδιασμού. Η έκδοση GT-Line έχει μερικά “σπορτίφ” στοιχεία, διαφορετικές ζάντες 18″, μαύρους καθρέπτες και οροφή και διπλές χρωμιωμένες απολήξεις για την εξάτμιση.

i-Cockpit

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει το i-Cockpit, ένα τρίπτυχο που περιλαμβάνει δύο οθόνες και το τιμόνι. Η διάταξη αυτή έγινε σήμα κατατεθέν για την Peugeot και καμία άλλη εταιρεία δεν χρησιμοποιεί κάτι ανάλογο. Το τιμόνι είναι μικρό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ψηλά και η κεντρική οθόνη στραμμένη προς τον οδηγό. Γενικότερα όλο το ταμπλό έχει μια κλίση προς αυτόν και η κεντρική κονσόλα είναι αρκετά ψηλά διαχωρίζοντας τον από τον συνοδηγό και δημιουργώντας μια αίσθηση αρκετά οδηγοκεντρική.

Το μικρό τιμόνι σε συνδυασμό με το πίνακα οργάνων θέλουν συνήθεια αλλά μετά από λίγο η οδήγηση με ένα “συμβατικό” τιμόνι μπορεί να φανεί ακόμα και σαν μια “ξένη” εμπειρία. Είναι πολύ βολικό, έχει όλες τις απαραίτητες συντομεύσεις με κουμπιά και μοντέρνα σχεδίαση με δύο ακτίνες. Θα χρειαστεί να είναι πιο χαμηλά απ’ ότι συνήθως για να υπάρχει καλή ορατότητα του ψηφιακού πίνακα οργάνων, όχι όμως όσο χαμηλά όσο στα μικρότερα μοντέλα της εταιρείας.

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή και δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα μοντέλο με αίσθηση που δεν απέχει πολύ από τα υπόλοιπα Premium μοντέλα. Η άψογη συναρμογή στα περισσότερα σημεία και η στιβαρότητα είναι βασικά χαρακτηριστικά. Στο ταμπλό, στη κεντρική κονσόλα και στις μπροστά πόρτες τα πλαστικά είναι πολύ μαλακά, ακόμα και πιο χαμηλά από το συνηθισμένο, ενώ οι επενδύσεις από συνθετικό δέρμα ή alcantara (στην έκδοση GT) και οι μεταλλικές λεπτομέρειες δεν είναι στοιχεία εντυπωσιασμού, αλλά ένδειξη της απτής ποιότητας του μοντέλου.

Η ανανέωση έφερε λοιπόν μερικές αναβαθμίσεις στη ποιότητα, κυρίως στη συναρμογή, μεγαλύτερες όμως στη τεχνολογία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του i-Cockpit με διαγώνιο 12,3” διαθέτει νέα γραφικά και HD ανάλυση. Στην Plug-in υβριδική έκδοση δεν υπάρχει κανονικό στροφόμετρο αλλά ένα κυκλικό όργανο για την ένδειξη χρήσης ενέργειας, ισχύος και φόρτισης που χωρίζεται σε τρία τμήματα, Power, Eco και Charge. Επιπλέον, στις πολλές επιλογές διαμόρφωσης, υπάρχει και αυτή για το γραφικό της ροής ενέργειας ενώ διαφέρουν και τα χρώματα σε όλες τις προβολές από τις υπόλοιπες εκδόσεις, με μπλε και πράσινους τόνους.

Το ίδιο γραφικό βρίσκεται επίσης στην κεντρική οθόνη 10″ σε ένα ειδικό μενού για τις Plug-in υβριδικές εκδόσεις που περιλαμβάνει στατιστικά κατανάλωσης ενέργειας , στοιχεία για τη φόρτιση και την ενεργοποίηση της εν κινήσει φόρτισης ή της διατήρησης του ποσοστού της μπαταρίας. Αυτά τα μενού εμφανίζονται με το πάτημα ενός νέου κουμπιού με σήμα έναν “κεραυνό” δίπλα στη χαρακτηριστική σειρά κουμπιών-συντομεύσεων σε στυλ πιάνο. Εκτός από αυτό το κουμπί υπάρχει και ένα για τον προγραμματισμό του κλιματισμού στο ταμπλό, στα αριστερά του τιμονιού μαζί με ένα για το ξεκλείδωμα της τάπας ανεφοδιασμού καυσίμου, όπως συνηθίζεται στα μοντέλα που συνδυάζουν θερμικό και ηλεκτρικό κινητήρα.

Το σύστημα του Infotainment είναι γρήγορο, έχει κατανοητά μενού και υποστήριξη Android Auto/Apple Car Play αλλά δεν έχει κάποια κεντρική οθόνη με διάφορες πληροφορίες ή widgets. Διαθέσιμη είναι και η εφαρμογή MyPeugeot για λειτουργίες εξ αποστάσεως όπως ο προγραμματισμός του κλιματισμού, η διαχείριση της φόρτισης και η προβολή διαφόρων πληροφοριών.

Σε ότι αφορά την άνεση τώρα, αυτή είναι κορυφαία. Τα καθίσματα ίσως φανούν κάπως σκληρά στην αρχή με την ημιμπάκετ μορφή τους όμως αγκαλιάζουν το σώμα και προσφέρουν καλή στήριξη και υποστήριξη. Έχουν όλες τις ρυθμίσεις και προσφέρουν επίσης μια σχετικά ψηλή θέση οδήγησης για καλή ορατότητα. Δεν γίνεται να μην αναφέρουμε πως στην άνεση συμβάλουν και τα υποδειγματικά χωροταξικά δεδομένα. Όλα έχουν ένα μέρος για να τοποθετηθούν και οι θήκες στις πόρτες είναι πολύ μεγάλες, όπως και αυτή του κεντρικού υποβραχιόνιου με το διπλό άνοιγμα που είναι πολύ βαθιά και χωράει μπουκάλι 1,5 λίτρου ή ακόμα και σακούλα με φαγητό. Αυτός είναι μάλλον και ο λόγος που ψύχεται ή θερμαίνεται από τον κλιματισμό το εσωτερικό του.

Το πίσω μέρος του 3008, αν και δεν είναι το μεγαλύτερο στη κατηγορία, προσφέρει αρκετά καλούς χώρους και πολλές ανέσεις για τέσσερις ή πέντε επιβάτες με τις λογικές παραχωρήσεις. Πολύ σημαντικό βέβαια το γεγονός ότι ο μεσαίος δεν θα έχει πρόβλημα με τα πόδια του αφού το κεντρικό τούνελ είναι εξαιρετικά χαμηλό και το πάτωμα σχεδόν επίπεδο λες και είναι κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Στην Plug-in υβριδική έκδοση όμως το πάτωμα είναι λίγο πιο ψηλά και έτσι η απόσταση από το κάτω μέρος του καθίσματος είναι μειωμένη και οι ψηλοί επιβάτες θα έχουν μια κάπως πιο άβολη θέση στα πόδια τους. Οι γονείς μπορούν να μένουν ήσυχοι για την ασφάλεια των παιδιών τους με την εύκολη τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων στα σημεία IsoFix και το καλό άνοιγμα που έχουν οι πίσω πόρτες.

Μειωμένος από την προσθήκη του υβριδικού συστήματος είναι ο χώρος αποσκευών αλλά χωρίς να χάνει τις αρετές του. Παραμένουν το σωστό σχήμα, το επίπεδο πάτωμα και η αυτόματη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων από τους ανάλογους μοχλούς με τη προσθήκη μιας ηλεκτρικής πόρτας και ενός κρυφού χώρου κάτω από το πάτωμα για την αποθήκευση των καλωδίων της φόρτισης. Αν μιλήσουμε με αριθμούς τα 395 λίτρα (από τα 520) παραπέμπουν στο μέσο όρο ενός μικρομεσαίου Hatchback αλλά θα είναι αρκετά για μια μέση οικογένεια και τις αποσκευές της.

520 Nm;

Το Plug-in υβριδικό 3008 έρχεται σε δύο εκδόσεις, την δικίνητη και την τετρακίνητη. Η δεύτερη με την ονομασία Hybrid4 είναι η μόνη με κίνηση στους τέσσερις τροχούς στη γκάμα του μοντέλου και διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με μετατροπέα ροπής που εδώ μετονομάζεται σε e-EAT8 και αποδίδει 110 ίππους και ροπή 320 Nm. Ο δεύτερος βρίσκεται στον πίσω άξονα και αποδίδει άλλους 113 ίππους με 166 Nm ροπής. Αυτοί οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται με ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 1.600 κ.εκ. βενζίνης με τούρμπο και 200 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. αλλά και 300 Nm ροπής στις 3.000.

Ο συνδυασμός των τριών μοτέρ δίνει απόδοση 300 ίππων και 520 Nm ροπής. Ναι, καλά διαβάσατε, 520 Νιούτον-μέτρα ροπής, τόσα που πρίν από μια δεκαετία θα φάνταζαν αστεία σε ένα μικρομεσαίο SUV ή ακόμα και σενάριο επιστημονικής φαντασίας για αυτοκίνητα σε μη-σπορ κατηγορία. Το εκπληκτικό με το συγκεκριμένο σύνολο είναι το πόσο ακαριαία αποδίδεται η δύναμη χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά και για πόσο είναι διαθέσιμη, με τον θερμικό να αποδίδει τα μέγιστα κοντά στον κόφτη. Τα νούμερα δεν λένε ψέματα ποτέ και επιβεβαιώνουμε ότι χρειάζονται κάτω από 6″ για την επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα ενώ σύμφωνα με την εταιρεία η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240.

Το κιβώτιο e-EAT8 παρουσιάζεται επίσης καλύτερο από ποτέ. Είναι ομαλό εντός πόλης, έξυπνο σε κάθε πρόγραμμα οδήγησης και παρότι έχει χειροκίνητη λειτουργία μέσω τον ιδιαίτερων Paddles, λειτουργεί καλύτερα μόνο του και το kickdown είναι γρήγορο.

Τα προγράμματα οδήγησης είναι τέσσερα: Electric, Hybrid, Sport και 4WD. Το Electric είναι το προεπιλεγμένο εφόσον υπάρχει ενέργεια στη μπαταρία και κινεί μέχρι τα 135 χλμ./ώρα χωρίς να δείχνει ποτέ ότι ζορίζεται χάρη στην ακαριαία ροπή του πίσω ηλεκτροκινητήρα. Το Hybrid δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση όμως έχει ως στόχο τη βέλτιστη κατανάλωση ενέργειας και καυσίμου επομένως θα ενεργοποιήσει τον θερμικό κινητήρα αυτόματα σε υψηλό φορτίο, σε ανηφορική διαδρομή ή όταν το πεντάλ του γκαζιού πατηθεί αρκετά. Το 4WD θα “κλειδώσει” τη τετρακίνηση και το Sport θα δώσει πρόσβαση σε ολόκληρες τις δυνατότητες του πανίσχυρου συνόλου και με το πάτημα του γκαζιού στο πάτωμα, τα επιτρεπτά όρια κυκλοφορίας μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα αποτελούν παρελθόν. Η απόκριση του γκαζιού γίνεται απόλυτη, το τιμόνι βαραίνει και οι αλλαγές από το κιβώτιο σχεδόν “κλωτσάνε” το αυτοκίνητο μπροστά από την εξωφρενική ροπή. Αναπάντεχα αλλάζει και ο ήχος του κινητήρα με μια σπορ χροιά που είναι μεν τεχνητή αλλά πείθει και δίνει χαρακτήρα. Στα υπόλοιπα προγράμματα οδήγησης πάντως ο θερμικός κινητήρας είναι αθόρυβος, λειτουργεί πολιτισμένα, το γκάζι είναι ομαλό για οικονομική οδήγηση, το τιμόνι πολύ ελαφρύ για ευκολία εντός πόλης και οι αλλαγές μεταξύ ηλεκτρικής λειτουργίας ανεπαίσθητες, με τη χαρακτηριστική ηλεκτρική μελωδία (ναι, ακούγεται σαν τρόλεϊ) να είναι ο μόνος ήχος.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος, κάτω από τα καθίσματα. Οι επιλογές φόρτισης από Wallbox είναι είτε με τον στάνταρ φορτιστή 3,7 kW σε 4 ώρες ή προαιρετικά με τον 7.4 kW σε λιγότερο 2. Πάντα υπάρχει η επιλογή της οικιακής φόρτισης αλλά θα χρειαστούν περισσότερες από 7 ώρες, πράγμα που δεν την καθιστά απαγορευτική εάν ο ιδιοκτήτης έχει γκαράζ.

Η φόρτιση είναι απαραίτητη φυσικά για να αποδειχθεί αυτή η ισχυρή έκδοση και η πιο οικονομική. Με καθημερινή φόρτιση από το σπίτι ή από σταθμό φόρτισης η κατανάλωση καυσίμου εντός πόλης άνετα πέφτει κάτω από τα 2,5 λ./100 χλμ. και η μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία που στη πράξη μπορεί με προσεκτική οδήγηση να ξεπεράσει τα 50 χιλιόμετρα, ίσως την περιορίσει στο μηδέν. Σε μικτές διαδρομές και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στο δεξί πεντάλ τα 6 λ./100 χλμ. κατανάλωσης καυσίμου είναι αυτά που μας έδειξε το Trip Computer και είναι εξαιρετικά. Το μόνο που μπορεί να ανεβάσει τη κατανάλωση είναι, φυσιολογικά, η γρήγορη οδήγηση και η φόρτιση εν κινήσει. Η τελευταία λειτουργεί πολύ γρήγορά και ενεργοποιείται από το σχετικό μενού που εμφανίζεται στην οθόνη με το πάτημα του κουμπιού με το κεραυνό. Υπάρχουν τρείς επιλογές για διατήρηση 10 ή 20 ηλεκτρικών χιλιομέτρων ή πλήρη φόρτιση, ανεβάζοντας τη κατανάλωση αρκετά όμως, κοντά στα 10 λ./100 χιλιόμετρα.

Το καλύτερο 3008

Η ποιοτική κύλιση του 3008 πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα σε αυτή την έκδοση που εφοδιάζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και δύσκολα κάποια ανωμαλία του δρόμου θα ενοχλήσει τους επιβάτες ή θα διαταράξει τη πορεία του. Για την ακρίβεια εντυπωσιάζει με το τρόπο που διαβάζει το δρόμο είτε με λίγα χιλιόμετρα εντός πόλης είτε με γρήγορη οδήγηση σε κάποια στροφοδιαδρομή. Εκεί, χάρη στην άκαμπτη πλατφόρμα EMP2 και τη σωστή, σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, δεν θα πάρει μεγάλη κλίση παρά τα 1.840 κιλά του. Εννοείται πως με τόση διαθέσιμη δύναμη αυτά θα φανούν μόνο στα οριακά φρεναρίσματα ή εάν ο οδηγός το παρακάνει και κάνει την εμφάνιση της η υποστροφή. Γενικά η συμπεριφορά του είναι προβλέψιμη με υψηλά όρια πρόσφυσης αλλά τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν επιτρέπουν το “παιχνίδι” που ίσως, με τους 300 ίππους και την τετρακίνηση, κάποιος να αναζητούσε καθώς δεν απενεργοποιούνται.

Το τιμόνι είναι πάντως πολύ διαφορετικό σε αίσθηση από τις μη υβριδικές εκδόσεις. Στα προγράμματα οδήγησης Electric και Hybrid είναι πανάλαφρο και κάνει την οδήγηση εντός πόλης πολύ εύκολη ενώ στο Sport βαραίνει, γίνεται πιο ακριβές και προσφέρει καλή πληροφόρηση. Τα φρένα όμως δεν έχουν, όπως σε πολλά Plug-in υβριδικά μοντέλα, την αίσθηση που θα θέλαμε, ειδικότερα σε μια έκδοση με 300 ίππους που επιταχύνει τόσο γρήγορα. Αυτό οφείλεται στην αρχική επιβράδυνση μέσω του ηλεκτροκινητήρα και ύστερα του συστήματος πέδησης, δημιουργώντας δύο στάδια στο πεντάλ. Είναι δυνατά όμως, αυτό πρέπει να τους το αναγνωρίσουμε, και εντός πόλης με την επιλογή “B” στο κιβώτιο για ανάκτηση ενέργειας δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούνται παρά μόνο στο τέλος του φρεναρίσματος, αφού ο ηλεκτροκινητήρας επιβραδύνει αρκετά με το άφημα του γκαζιού.

Εννοείται ότι όπως στις υπόλοιπες εκδόσεις είναι πολύ άνετο και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και σε αυτή τη τετρακίνητη έκδοση πραγματικά είναι ακλόνητο στις υψηλές ταχύτητες. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν υπάρχουν μέχρι τα 130 χλμ./ώρα και η ηχομόνωση της έκδοσης είναι καλύτερη από κάθε άλλη. Κορυφαία είναι και η ποιότητα κύλισης αλλά και χαμηλός ο θόρυβος κύλισης. Στο κομμάτι της υποβοήθησης και της ασφάλειας η έκδοση περιλαμβάνει το πλήρες πακέτο Pack Safety Plus & Pack Drive Assist Plus με Adaptive Cruise Control Stop & Go και Lane Positioning Assist για ακόμα πιο άνετα ταξίδια.

Συμπέρασμα

Όταν η οικονομία και ο φιλικός προς το περιβάλλον χαρακτήρας συναντούν τις δυνατές επιδόσεις σε ένα Best Seller SUV τότε το σύνολο μόνο εντυπωσιακό μπορεί να χαρακτηριστεί. Για το 3008 Hybrid4 ισχύει ακριβώς αυτό και δεν υπερβάλλουμε. Πρόκειται για ένα “Powerhouse” που με τακτική φόρτιση μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ οικονομικό οικογενειακό αυτοκίνητο για άνετες καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης, παρά το μέγεθος του αλλά ταυτόχρονα, με το πάτημα ενός διακόπτη να βάλει τα γυαλιά σε σπορ μοντέλα που δεν ανήκουν σε “ψηλές” κατηγορίες. Είναι δύο αυτοκίνητα σε ένα και εννοείται ότι προσφέρει όλα όσα περιμένει κάποιος από ένα 3008 σε χώρους, εσωτερικές ανέσεις, τεχνολογία και φυσικά εμφάνιση. Το γοητευτικό και επιβλητικό SUV αποτελεί εδώ και ένα ιδανικό μοντέλο για εταιρική χρήση, αφού δεν έχει εταιρικό φόρο. Δεν είναι απλά η κορυφαία έκδοση του μοντέλου αλλά ένα από τα καλύτερα Plug-in Hybrid στην αγορά.

Τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

Τιμή: από 51.500 €,
Εγγύηση μπαταρίας: 8 έτη ή 60.000 χλμ.
Κινητήρες: 1.598 κ.εκ. τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος,
ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων και ηλεκτροκινητήρας 113 ίππων
Μπαταρία: 13,2 kWh
Ισχύς-Ροπή(θερμικού κινητήρα): 200 hp / 6.000  σ.α.λ., 270  Nm / 3.000 σ.α.λ
Μετάδοση: Τέσσερις τροχούς με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (μετατροπέας ροπής)
Συνδυαστική απόδοση: 300 hp, 520 Nm
Επιτάχυνση: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση
εταιρείας – δοκιμής:
1,2 – 6 λ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 30-32 γρ./χλμ.
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €

Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.447/1.841/1.624  mm
Βάρος: 1.833 κιλά
Χώρος αποσκευών: 395 λ.

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι o Road Test Editor στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.