Η διαδικτυακή επικοινωνία “Mazda CX-30: Made to inspire” κατακτά την Αμερική!

Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, μαζί με τον γνωστό σεφ Σωτήρη Κοντιζά έχουν συμπληρώσει 7 μήνες συνεργασίας, δημιουργώντας από την πρώτη κιόλας στιγμή μια αυθεντική σχέση που εμπνέει.

Προϊόν αυτής της έμπνευσης αποτέλεσε και η πιο πρόσφατη βίντεο-ιστορία που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρουσίαζε μια άλλη – άγνωστη στο μεγαλύτερο μέρος του κοινού – πτυχή του απαιτητικού κριτή του Master Chef. Την μουσική του παιδεία και την αγάπη του για το πιάνο.

Το βίντεο με τίτλο Made to Inspire αφορούσε το CX-30, το πολυβραβευμένο SUV της Mazda, παρουσιάζοντας το πώς απελευθερώνει και τελικά εμπνέει τον οδηγό του, τον κ. Κοντιζά, να αποκαλύψει ακόμη ένα ταλέντο που διαθέτει, αυτό της μουσικής.

Η διαδικτυακή καμπάνια απέσπασε πολύ θετικά σχόλια και εντυπωσίασε από την αρχή, δίνοντας την ώθηση στους συντελεστές του βίντεο να διεκδικήσουν διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων, η οποία και στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία.

Η καμπάνια μέχρι σήμερα έχει αποσπάσει 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου σε Αμερική και Καναδά, ενώ είναι και φιναλίστ στα Red Movie Awards στη Γαλλία, με τα αποτελέσματα να αναμένεται να ανακοινωθούν μέχριτα τέλη Ιανουαρίου.

Οι διακρίσεις που έχει αποσπάσει είναι:

Best Commercial/promotional video 11/2021 Top Shorts Film Festival
Best Commercial 11/2021 Oniros – New York Film Awards
Best Advertising 12/2021Phoenix International Short Film Festival
Best Commercial 12/2021Los Angeles Film Awards
Best Commercial 12/2021 – New York International Film Festival

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.