Η Volvo προσθέτει φωνητικές εντολές Google Assistant και Youtube στο Infotainment σύστημα της

Η Volvo Cars  κάνει ακόμα ένα μεγάλο βήμα στη συνεργασία της με τη Google και μέσω ενημέρωσης θα ενσωματώσει στα μοντέλα της δυνατότητα φωνητικών εντολών με Google Assistant αλλά
την επιλογή για download της εφαρμογής Youtube από το Google Play.

Google Assistant

Αυτή η προγραμματισμένη άμεση ενσωμάτωση επιτρέπει την πλέον απρόσκοπτη σύνδεση μεταξύ του Google Assistant και των αυτοκινήτων μέχρι σήμερα, επιτρέποντας στους πελάτες της Volvo Cars να ελέγχουν τις λειτουργίες του αυτοκινήτου τους δίνοντας φωνητικές εντολές σε οικιακές και κινητές συσκευές με δυνατότητα Google Assistant. Συνδέοντας το Volvo τους με τον λογαριασμό τους στην Google, οι πελάτες θα μπορούν να μιλήσουν απευθείας στο Google στο αυτοκίνητο τους και να ελέγξουν από απόσταση μια σειρά από λειτουργίες, όπως η θέρμανση του αυτοκινήτου στη διάρκεια μιας κρύας χειμωνιάτικης μέρας ή το κλείδωμά του.

Η διασύνδεση με το Google Assistant αντανακλά τη φιλοδοξία της Volvo Cars να προσφέρει στους πελάτες της πρακτικότητα και ηρεμία. Η λίστα των διαθέσιμων εντολών θα διευρύνεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου.

Με την ενσωμάτωση, οι χρήστες μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητό τους από απόσταση. Ανάμεσα σε μελλοντικές λειτουργίες που σχεδιάζεται να προστεθούν περιλαμβάνεται ο προγραμματισμός φόρτισης που επιτρέπει στους πελάτες να θέτουν συγκεκριμένη ώρα κατά την οποία το αυτοκίνητο τους ξεκινά να φορτίζει – και ακόμη περισσότερα.

«Ήμαστε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτου που λανσάραμε την τεχνολογία και τις υπηρεσίες Google στα αυτοκίνητά μας. Τώρα σχεδιάζουμε να συνδεθούμε πρώτοι με συσκευές που ενεργοποιούνται μέσω του Google Assistant. Πρόκειται για ένα φυσικό επόμενο βήμα στη συνεργασία μας με την Google», δήλωσε ο Henrik Green, (Χένρικ Γκριν), Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo Cars. «Αυτή η ενσωμάτωση μας επιτρέπει να βελτιώνουμε κατά πολύ την εμπειρία του πελάτη, καθώς προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να ελέγχουν με ευκολία και ασφάλεια το αυτοκίνητό τους ενώ βρίσκονται στο σπίτι ή στον δρόμο, μέσω οποιασδήποτε προσωπικής συσκευής διαθέτει Google Assistant».

Μέσω της διασύνδεσης των αυτοκινήτων της με το Google Assistant, η Volvo Cars στοχεύει επίσης να υποστηρίξει την εν εξελίξει μετάβασή της στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, με λανσάρισμα λειτουργιών που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να εκμεταλλευτούν πλήρως τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών άνθρακα που έχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά τους Volvo.

Στο μέλλον, η Volvo Cars σκοπεύει να κάνει την εμπειρία φόρτισης πρακτική και παραγωγική εξίσου.

Για περισσότερο ευαίσθητες εντολές – όπως το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου –, μια διαδικασία ταυτοποίησης δύο παραγόντων (two -factor authentication) διασφαλίζει ότι μόνον οι κατάλληλοι άνθρωποι θα μπορούν να ακούσουν ή να έχουν πρόσβαση στη σωστή πληροφορία κατά τον σωστό χρόνο.

Η λειτουργία θα διατεθεί τους επόμενους μήνες σταδιακά σε όλους τους οδηγούς Volvo με infotainment που έχει ως βάση το Android, το οποίο είναι συνδεδεμένο στον λογαριασμό τους στην εφαρμογή Volvo Cars και σε συσκευή που ενεργοποιείται με το Google Assistant, σε επιλεγμένες περιοχές όπου το Google Assistant είναι διαθέσιμο.

Youtube

Η εφαρμογή αναπαραγωγής βίντεο «YouTube» θα προστεθεί σε όλα τα αυτοκίνητα Volvo με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, ως επόμενο βήμα στη συνεργασία μεταξύ της Volvo Cars και της Google.

Το YouTube θα είναι η πρώτη πλατφόρμα βίντεο που θα διατεθεί για download στα μοντέλα Volvo μέσω του Google Play. Πρόκειται για την αφετηρία της ενεργοποίησης του video streaming στα αυτοκίνητα.

Στη διάρκεια ενός μακρινού ταξιδιού με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι πιθανό να χρειαστεί στάση για φόρτιση. Χάρη στην δυνατότητα παρακολούθησης βίντεο στο αυτοκίνητο, οι οδηγοί Volvo μπορούν να αξιοποιήσουν αυτό το διάλειμμα απολαμβάνοντας live streaming, ειδήσεις, εκπομπές ή το πιο πρόσφατο βίντεο του αγαπημένου τους παραγωγούΣε κάθε περίπτωση, η προσθήκη της υπηρεσίας κάνει την αναμονή στο αυτοκίνητο πιο ευχάριστη, είτε περιμένει κανείς ένα φίλο είτε συνοδεύει τα παιδιά σε κάποια δραστηριότητα.

Φυσικά, η Volvo Cars δεν κάνει τον παραμικρό συμβιβασμό στην ασφάλεια και θα επιτρέπει την παρακολούθηση βίντεο μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι πλήρως σταθμευμένο.

«Η παροχή στους πελάτες μας της δυνατότητας να παρακολουθούν βίντεο ενώ φορτίζουν ή περιμένουν για να πάρουν τα παιδιά τους από το σχολείο αποτελεί τμήμα της υπόσχεσής μας να κάνουμε τις ζωές τους καλύτερες και πιο απολαυστικές», δήλωσε ο Henrik Green, (Χένρικ Γκριν), Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo Cars. «Με το YouTube, αλλά και άλλες μεγάλες υπηρεσίες streaming που θα ακολουθήσουν σύντομα, οι πελάτες μας μπορούν να απολαύσουν τα διαλείμματα φόρτισης αντί να τα βλέπουν ως αναγκαίο κακό – και με αυτό τον τρόπο, η χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο εύκολη.»

Η συνεργασία μεταξύ του Volvo Car Group και της Google ξεκίνησε όταν το Volvo Car Group ανακοίνωσε ότι θα είναι το πρώτο που ενσωματώνει ένα σύστημα infotainment με βάση το Android και ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google.

Εκτός από την αναπαραγωγή βίντεο, η Volvo Cars και η Google ανακοινώνουν σήμερα ότι οι πελάτες σύντομα θα μπορούν να κάνουν λήψη εφαρμογών πλοήγησης όπως η Sygic και η Flitsmeister, εφαρμογών φόρτισης όπως η Chargepoint και η Plugshare και εφαρμογών στάθμευσης όπως η SpotHero και η ParkWhiz όπου είναι διαθέσιμες.

Η εισαγωγή της αναπαραγωγής βίντεο συμπίπτει με την ανακοίνωση της Volvo Cars, σύμφωνα με την οποία στόχος είναι τα αυτοκίνητα Volvo να διασυνδεθούν απρόσκοπτα στο οικοσύστημα των συσκευών που επικοινωνούν με το Google Assistant, κάτι το οποίο ουσιαστικά μεταβάλλει τα Volvo σε έξυπνες συσκευές.

Συνδυάζοντας ένα infotainment σύστημα που μπορεί να ανταγωνιστεί πολλές παρόμοιες οικιακές συσκευές, αλλά και τον έμφυτο ξεκούραστο χαρακτήρα των εσωτερικών Volvo -προστατευμένα περιβάλλοντα που απομονώνουν τους εξωτερικούς θορύβους και προσφέρουν άνετες θέσεις-, το αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμεύσει ως επιπλέον προσωπικός χώρος, απαλλαγμένος από περισπασμούς. Καθώς η προσφορά της Volvo Cars περιλαμβάνει επίσης απεριόριστα δεδομένα, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν YouTube για όσο επιθυμούν.*

«Το αυτοκίνητο είναι ένας ιδανικός χώρος για την απόλαυση βίντεο και ήχου, επομένως δεν θα με εξέπληττε εάν οι άνθρωποι περνούσαν περισσότερο χρόνο στο εσωτερικό των Volvo τους, ακόμη και όταν δεν πηγαίνουν πουθενά», δήλωσε ο Henrik Green.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.