Νέες υβριδικές Mercedes CLA 250e και GLA 250e με 218 ίππους

Τα νέα CLA 250e, CLA 250e Shooting Brake και GLA 250e διευρύνουν τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών με την προσθήκη ενός υβριδικού plug-in συνόλου. Αυτά τα οχήματα θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη αυτή την άνοιξη, αλλά δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα της Βόρειας Αμερικής.

Όλα αυτά τα μοντέλα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,3 λίτρων και έναν ηλεκτρικό κινητήρα με συνολική ισχύ 218 ίππων και 450 Νm ροπής. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος μετρά 15,6 kWh.

Για το CLA 250e, η Mercedes εκτιμά αυτονομία WLTP από 60 χιλιόμετρα έως 69 χιλιόμετρα. Το CLA 250e Shooting Brake θα είναι ικανό για 58 έως 68 χιλιόμετρα, ενώ το GLA 250e θα φτάνει τα 53 χιλιόμετρα έως 61 χιλιόμετρα. Οι διαφορές έχουν να κάνουν με το βάρος και τον αεροδυναμικό συντελεστή των τριών μοντέλων.

Όπως και στις A 250 e/B 250 e, συναντάμε μια σειρά από έξυπνες λύσεις προκειμένου η μπαταρία να μην περιορίσει τον χώρο τον επιβατών και τον αποσκευών. Η εξάτμιση, για παράδειγμα, δεν βγαίνει στο πίσω μέρος αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το πάτωμα, ενώ το τελικό καζανάκι εδρεύει μέσα στο τούνελ της μετάδοσης. Το ρεζερβουάρ καυσίμου καταλαμβάνει τον χώρο που αντιστοιχεί στον άξονα μετάδοσης στις συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις, οπότε οι Γερμανοί βρήκαν τρόπο να χωρέσουν την μπαταρία κάτω από το αμάξωμα.

 

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος, είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου και υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr. Παράλληλα είναι υπεύθυνος και παρουσιαστής στο κανάλι CarGuysGr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *