Νέο Audi A6 Avant TFSI e quattro: το plug-in υβριδικό station wagon της Audi

Το Audi A6 Avant,  το μεγάλο station wagon της Audi, ακολουθεί το A6 Sedan και λανσάρεται τώρα στην αγορά ως plug-in hybrid (PHEV). Η έξυπνη διαχείριση του υβριδικού κινητήριου συστήματος με μια στρατηγική προγνωστικής λειτουργίας, επιτρέπει στο νέο Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro να επιτύχει υψηλή και έξυπνη ηλεκτρική αυτονομία, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και δυναμικές επιδόσεις. Το Audi A6 Avant PHEV διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα βασικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένου του εξωτερικού πακέτου S line, του Audi virtual cockpit, των προβολέων Matrix LED καθώς και της σπορ ανάρτησης και των σπορ καθισμάτων.

Το νέο, plug-in υβριδικό A6 Avant 55 TFSI e quattro αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 367 PS (270 kW). Το κινητήριο σύστημα συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0 TFSI με ισχύ 252 PS (185 kW) και ροπή 370 Nm με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. O μόνιμα διεγερμένος σύγχρονος κινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 105 kW (143 PS) και μέγιστη ροπή 350 Nm. Μαζί με το συμπλέκτη, είναι ενσωματωμένος σε ένα επτά σχέσεων αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic, το μεταφέρει τη ροπή κίνησης σε ένα σύστημα τετρακίνησης quattro. Το Audi A6 Avant PHEV έχει έτσι μια αποτελεσματική και μόνιμα διαθέσιμη τετρακίνηση για υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και δυναμικό χειρισμό. Η ροπή του συστήματος φτάνει ήδη το μέγιστο των 500 Nm από 1.250 σ.α.λ..

Η ηλεκτρική αυτονομία του Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro είναι έως και 51 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Το A6 Avant PHEV επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα – σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το plug-in hybrid μπορεί να επιτύχει ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.

Διαχείριση κινητήριου συστήματος και προγνωστική στρατηγική λειτουργίας

Η φιλοσοφία κίνησης του Audi PHEV έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να κάνει το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής του οδήγησης ηλεκτρικά και επομένως με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Διαθέσιμοι προς επιλογή τρεις τρόποι κίνησης: “EV” για ηλεκτροκίνητη οδήγηση, “Hybrid” για τον αποτελεσματικό συνδυασμό και των δύο τύπων κίνησης και “Hold” για εξοικονόμηση της ηλεκτρικής ενέργειας που διατίθεται ανά πάσα στιγμή.

Στη λειτουργία “Hybrid”, η προγνωστική στρατηγική λειτουργίας εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση και τη μέγιστη δυνατή οδήγηση με ηλεκτροκίνηση. Σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης ελέγχει το σύστημα μετάδοσης κίνησης, έτσι ώστε το τελευταίο στάδιο της προκαθορισμένης διαδρομής, πριν ο οδηγός φτάσει στον προορισμό του, να μπορεί να καλυφθεί με ηλεκτρική λειτουργία, με τη μπαταρία να φορτίζεται εκ των προτέρων μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης όπου είναι απαραίτητο.

Για το σκοπό αυτό, εκτός του συστήματος πλοήγησης γίνεται χρήση στοιχείων κυκλοφορίας, του στυλ οδήγησης του οδηγού, δεδομένων από αισθητήρες όπως η κάμερα και το ραντάρ. Στρατηγικά υλοποιείται η ιδανική διαχείριση των κινητηρίων συστημάτων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρισμού και το σύστημα αποφασίζει μεταξύ  του ελεύθερου τροχασμού με τον κινητήρα απενεργοποιημένο και την ανάκτηση ενέργειας στο ρολάρισμα.

Συνδεδεμένο και άνετο – εξοπλισμός φόρτισης και διαχείριση φόρτισης

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή myAudi για να διαχειριστεί τη φόρτιση και τον έλεγχο κλιματισμού πριν από την είσοδο στο αυτοκίνητο, ακόμη και πριν ξεκινήσει. Το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί μαζί με μια πολύ αποτελεσματική αντλία θερμότητας που χρησιμοποιεί την απορριπτόμενη θερμότητα από τα ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα. Με το στάνταρ Mode 3 καλώδιο, οι πελάτες μπορούν να φορτίσουν το plug-in υβριδικό όχημα σε δημόσιους τερματικούς σταθμούς φόρτισης με  ισχύ έως 7,4 kW. Έτσι, η μπαταρία ιόντων λιθίου επαναφορτίζεται σε περίπου 2,5 ώρες. Παράλληλα, η Audi παρέχει πρόσβαση σε περισσότερα από 140.000 δημόσια σημεία φόρτισης σε 24 ευρωπαϊκές χώρες. Η εφαρμογή myAudi διαθέτει έναν προγραμματιστή δρομολογίων που δείχνει πού βρίσκονται τα τερματικά φόρτισης.

Πρακτικό – χωρητικότητα αποσκευών 405 λίτρων και επίπεδο δάπεδο φόρτωσης

Η μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τοποθετείται στο πίσω μέρος του οχήματος, αποθηκεύει ενέργεια 14,1 kWh. Είναι ενσωματωμένη έτσι ώστε ο χώρος αποσκευών να παρέχει – και στην plug-in υβριδική έκδοση – επίπεδο και βολικό χώρο αποσκευών. Η χωρητικότητα των αποσκευών είναι 405 λίτρα, σημειωτέον, χωρίς σκαλοπάτι στο πάτωμα φόρτωσης. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και μεγάλα και ογκώδη εμπορεύματα μπορούν να φορτωθούν και να μεταφερθούν εύκολα. Όταν η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι αναδιπλωμένη προς τα εμπρός, η χωρητικότητα των αποσκευών φτάνει τα 1.535 λίτρα.

Κομψό και σπορ – σχεδιασμός και εξοπλισμός

Το Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro με ξεχωριστό, σπορ σχεδιασμό, περιλαμβάνει στάνταρ το πακέτο εξωτερικού σχεδιασμού S line, ένα μαύρο πακέτο styling, μαύρους εξωτερικούς καθρέφτες καθώς και σκιασμένα τζάμια για διακριτικότητα, άνεση αλλά και μια ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση. Προβολείς Matrix LED, σπορ καθίσματα, αυτόματος κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, το Audi virtual cockpit, σπορ ανάρτηση, τροχοί 19 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων, συμπληρώνουν τον ολοκληρωμένο βασικό εξοπλισμό.

Το Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στο 2020.

 

 

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος, είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου και υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr. Παράλληλα είναι υπεύθυνος και παρουσιαστής στο κανάλι CarGuysGr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *