Νέο Renault Espace 2020

Η Renault αποκάλυψε το ανανεωμένο Espace, το οποίο είναι εστιασμένο στην πολυτέλεια και στην τεχνολογία.

Οι αλλαγές στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου δεν είναι μεγάλες, το κάνουν όμως πιο σύγχρονο. Το νέο Espace περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και μάσκα, νέας σχεδίασης τροχούς 20 ιντσών και ρυθμιζόμενα φώτα LED Matrix.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα που αιωρείται και περιλαμβάνει το νέο επιλογέα «e-shifter» του αυτόματου κιβωτίου, κλειστό αποθηκευτικό χώρο με δύο υποδοχές ποτηριών και ένα ζεύγος θυρών USB, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας διαθέτη την πιο πρόσφατη διασύνδεση Easy Connect μέσω της οθόνης αφής 9,3 ιντσών. Το infotainment περιλαμβάνει και Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης νέος είναι και ο ψηφιακό πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών που διαθέτει οθόνη 3D πλοήγησης.

Η ποιότητα και η συναρμογή των υλικών είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και θα συνοδεύεται από αρκετές εξοπλιστικές αναβαθμίσεις, ειδικά για την κορυφαία έκδοση Initiale Paris η οποία είναι και η πλέον δημοφιλής (Σύμφωνα με τις πωλήσεις της προηγούμενης γενιάς). Μεταξύ άλλων θα διατίθενται δύο είδη δερμάτινων επενδύσεων, τα καθίσματα θα είναι ρυθμιζόμενα 10-θέσεων τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό ενώ θα είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα. Όλες οι εκδόσεις του Renault Espace 2020 θα έχουν μια τεράστια γυάλινη οροφή ως στάνταρ, καθώς και την επιλογή μεταξύ πέντε ή επτά θέσεων.

Όσον αφορά τους χώρους,  το Espace παραμένει ο βασιλιάς της κατηγορίας, με το πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα που ξεκινά από τα 660 λίτρα και φτάνει στα 2.101 λίτρα.

Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας 1.800άρης βενζινοκινητήρας 225 ίππων που θα συνεργάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ή ένας 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας 160 και 200 ίππων με 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το αυτοκίνητο θα είναι εξοπλισμένο με ενεργητική τετραδιεύθυνση και  ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ θα υπάρχει και το αυτόματο σύστημα οδήγησης – επιπέδου 2 – που λειτουργεί μεταξύ 0-160 χλμ./ώρα και περιλαμβάνει λειτουργία Stop & Go για οδήγηση στην εθνική οδό, Advanced Park Assist, ειδοποίηση οπίσθιας κυκλοφορίας, σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, κ.α.

 

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι υπεύθυνος και παρουσιαστής στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *