Οδηγούμε στην Ελλάδα την αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-e

Η αυτοκίνηση αλλάζει με γοργούς ρυθμούς, χωρίς αυτό να είναι αιτία για να “τρομοκρατηθούμε” ή να αναρωτηθούμε αν η συναρπαστική πλευρά της εξασθενεί με την υιοθέτηση ενός οικολογικού χαρακτήρα. Αυτό έρχονται να αποδείξουν αυτοκίνητα όπως η Mustang Mach-e, η οποία σύμφωνα με τη Ford διατηρεί το DNA μιας Mustang και μπορεί να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις παράλληλα με τον οικολογικό χαρακτήρα της.

Μετά απο σχεδόν ενάμιση χρόνο, παραβρεθήκαμε σε ένα πολύ μεγάλο event που διοργάνωσε η Ford Motor Hellas τηρώντας όλα τα μέτρα για μια Covid Safe Πανελλήνια παρουσίαση, στα μέσα του ειδικού τύπου και όχι μόνο, της Ford Mustang Mach-e.

Η παρουσίαση ξεκίνησε σε αίθουσα εκδηλώσεων του Four Seasons Astir Palace με την ομιλία του προέδρου της Ford Motor Hellas, Νίκου Νοταρά για το μέλλον της εταιρείας, του νέου της μοντέλου και της αυτοκίνησης. Όπως χαρακτηριστικά μας είπε, ζώντας με την Mustang Mach τους τελευταίους μήνες έχει γράψει πάνω από 6.000 χλμ. τόσο μέσα στην Αττική όσο και εκτός για να διαπιστώσει εάν είναι μια πραγματική Mustang και αν η αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί πρόβλημα. Στη συνέχεια η σκυτάλη πέρασε στον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων, Γιάννη Κάττωριτς, ο οποίος μετά από μία σύντομη ιστορική αναφορά στις σχέσεις του Henry Ford με τον Thomas Edison και τον Nikola Tesla,με επεξηγηματικό όπως πάντα τρόπο, έλυσε όλες τις απορίες μας σχετικά με την Mach-e και δήλωσε πως το μέλλον της Ford θα είναι εξίσου σημαντικό.

Στη συνέχεια το κλειδί της, που όπως θα διαβάσετε παρακάτω είναι ψηφιακό, πέρασε σε εμάς για την πρώτη οδηγική γεύση στην όμορφη διαδρομή από το Καβούρι μέχρι το Λαύριο.

Ο καφές και το φαγητό που προσφέρθηκαν συνετέλεσαν ώστε η συνολική εμπειρία να είναι ακόμα πιο ευχάριστη.

Μία υπερυψωμένη Mustang 

Από σχεδιαστική άποψη είναι ολοφάνερο ότι το όνομα δεν είναι το μόνο κοινό στοιχείο με την κλασική κουπέ Mustang, καθώς από όποια μεριά και να την κοιτάξεις, η Mach-e θα σου τη θυμίσει. Είναι το μακρύ καπό; Tα φουσκωμένα πίσω φτερά; Τα μπροστινά ή ακόμα περισσότερο τα πίσω φώτα; To σημαντικό είναι ότι η Ford κατάφερε να ενσωματώσει το σχεδιαστικό DNA της Mustang σε ένα κουπέ-Crossover αμάξωμα, πράγμα που δεν είναι καθόλου εύκολο, ειδικότερα σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό Crossover SUV.

Η μάσκα αν και κλειστή διαθέτει μία χάραξη και ένα πλαίσιο που χαρακτηρίζει τον σχηματισμό της και έχει, όπως είναι λογικό, το έμβλημα με το άλογο στο κέντρο της. Από το πλάι, η έντονη καμπυλότητα της οροφής είναι στη πράξη ένα σχεδιαστικό τρικ, με το πάνω τμήμα της να είναι μαύρο και να ακολουθεί την ίδια γραμμή με την πίσω αεροτομή, η οποία είναι και αυτή μαύρη. Το σχεδιαστικό αυτό στοιχείο είναι κάτι που δουλεύει καθώς όσο και να το παρατηρείς δεν θα σε ξενίσει και ειδικότερα με τους έντονους χρωματισμούς, όπως το κόκκινο, θα τονίσει πραγματικά πολύ τη καμπυλότητα στον σχεδιασμό χωρίς όμως να “κλέβει” χώρο από το εσωτερικό. Βαμμένα σε μαύρο χρώμα είναι επίσης τα προστατευτικά των θόλων, τα μαρσπιέ και αρκετές ακόμα λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες. Οί ώμοι είναι έντονα φουσκωμένοι όπως και η κεκλιμένη πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών. Τα πίσω φώτα διαθέτουν τα τρία φιλέτα, όπως και οι συμβατικές Mustang, με έναν διαφορετικό τρόπο αλλά σχεδόν την ίδια φωτεινή υπογραφή. Τέλος, απουσιάζουν και οι χειρολαβές στις πόρτες ευνοώντας τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου.

HiTech εσωτερικό

Εφόσον δεν υπάρχουν χειρολαβές πώς ανοίγεις τις πόρτες; Η απάντηση στην εύλογη αυτή απορία είναι απλή: Πατάς ένα κουμπί! Ένα κουμπί που υπάρχει σε κάθε πόρτα και μόλις το πατήσεις ως δια μαγείας η πόρτα ανοίγει και δεν μπορεί να ξανακλείσει αμέσως για να μην υπάρχουν ατυχήματα. Μόλις λοιπόν ανοίξει την τραβάς είτε από τη σχισμή είτε από κάτι πολύ μικρές εξοχές που έχουν οι πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού και μπορείς να μπείς στο εσωτερικό. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Ο ένας είναι με το κλασικό κλειδί του αυτοκινήτου και ο δεύτερος είναι μόνο με το κινητό τηλέφωνο και τη λειτουργεία Phone as a Key, μέσω  της ανανεωμένης εφαρμογής Ford Pass. Σε περίπτωση που το κινητό σου έχει τελειώσει από μπαταρία ή δεν το έχεις μαζί σου υπάρχει ακόμα ένας τρόπος να ξεκλειδώσεις ή αν κλειδώσεις, βάζοντας το προσωπικό σου Pin στο touchpad της μεσαίας κολώνας.

Το εσωτερικό σίγουρα διαφέρει πολύ από όλα τα νέα μοντέλα της Ford. Δεν γνωρίζουμε εαν αυτή θα είναι η γραμμή που θα ακολουθήσει με τα επερχόμενα μοντέλα της, όμως η εικόνα είναι πολύ φουτουριστική και ταιριάζει πολύ σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το αν ο σχεδιασμός είναι οδηγοκεντρικός θέλει πολύ συζήτηση, στο πόσο hi-tech είναι όμως δεν χωράει καμία αμφιβολία. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μια μικρή οθόνη 10.2 ιντσών που παρέχει όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την κίνηση, τα όρια οδικής κυκλοφορίας, τα συστήματα ασφαλείας και φυσικά την αυτονομία και το επίπεδο της μπαταρίας. Δίπλα σε αυτήν, στο κέντρο του ταμπλό δηλαδή, δεσπόζει μια τεράστια οθόνη με διαγώνιο 15.5 ίντσες που στην ουσία, όπως έχουμε γνωρίσει και από τα μοντέλα της Tesla, λειτουργεί ως Control Panel. Διαθέτει το νέο λειτουργικό σύστημα SYNC το οποίο επιτρέπει την εξατομίκευση πάνω από 80 ρυθμίσεων του οχήματος και έχει τη δυνατότητα να μάθει τις προτιμήσεις του οδηγού (αναλόγως του προφίλ)  μέσα από A.I. και να εμφανίζει υποδείξεις ή widgets την κατάλληλη στιγμή για να μην αποσπά τη προσοχή. Επιπλέον, υποστηρίζει λειτουργία multi screen για προβολή διαφόρων λειτουργιών ταυτόχρονα, όπως π.χ. το android auto σε κύρια οθόνη, διάφορα widgets από κάτω με πληροφορίες και τις ρυθμίσεις του κλιματιστικού. Η καινοτομία εδώ είναι η ύπαρξη ενός ενσωματωμένου μέσα στην οθόνη αφής φυσικού περιστροφικού διακόπτη για την ένταση του ήχου. Πέρα από αυτά, να πούμε ότι έχει πολύ καλή ανάλυση, ευκρίνεια και φωτεινότητα ενώ διαθέτει και δύο διαφορετικά θέματα (φωτεινό και σκοτεινό/λευκό και σκούρο μπλε). Οι αυτόματες ενημερώσεις OTA θα διασφαλίσουν ότι το σύστημα θα παραμείνει ενημερωμένο με τη προσθήκη επιπλέον λειτουργειών στο μέλλον.

Ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι φουτουριστικός αλλά αρκετά απλός αφού δεν υπάρχουν περιττά στοιχεία. Ως Mustang, έχει άτυπα το “σχέδιο” που το ταμπλό διαχωρίζεται για οδηγό και συνοδηγό, μόνο που η ύπαρξη της μεγάλης οθόνης καλύπτει το κέντρο αυτού. Οι μπάρες ήχου της Bang & Olufsen “αιωρούνται” πάνω από τους μονοκόμματους αεραγωγούς του κλιματιστικού και το διακοσμητικό υλικό τύπου Carbon σε συνδυασμό με την επένδυση δερματίνης με ραφές είναι χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν την ποιοτική καμπίνα με την άριστη συναρμογή. Ο εξατομικεύσιμος ατμοσφαιρικός φωτισμός είναι νέο χαρακτηριστικό με δυνατότητα επιλογής χρώματος ή αυτόματου χρωματισμού με βάσει το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.

Σε ότι αφορά τους χώρους, η Ford εκμεταλλεύτηκε την ειδική πλατφόρμα της αμιγώς ηλεκτρικής Mustang Mach-e για μια καμπίνα με αρκετό αέρα. Αν και στα περισσότερα ηλεκτρικά η κεντρική κονσόλα δεν είναι ενωμένη με το ταμπλό, εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ενισχύοντας τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της χωρίς όμως να είναι και πολύ ψηλά με τα διαφορετικά επίπεδα, σαν σκαλοπάτια, που διαθέτει.. Τόσο κάτω όσο και πάνω από τη κεντρική κονσόλα υπάρχουν μεγάλες θήκες για μικρά ή μεγάλα αντικείμενα αλλά και κινητά τηλέφωνα (υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση). Τα καθίσματα με την στάνταρ υποστήριξη για τη μέση προσφέρουν μια άνετη θέση με καλή ορατότητα, η οποία στην τετρακίνητη έκδοση ρυθμίζεται ηλεκτρικά, όμως θα μπορούσε να προσφέρει κάπως καλύτερη πλευρική στήριξη. Ίσως αυτό είναι ένα στοιχείο με το οποίο η Ford θέλει να υπενθυμίσει ότι παρά τη δυναμική της, η Mach-e είναι ένα καθημερινό άνετο αυτοκίνητο.
Άνετοι πάντως θα είναι μέχρι και τρείς επιβάτες στο πίσω μέρος το οποίο διαθέτει επίπεδο πάτωμα. Ούτε οι αποσκευές θα δημιουργήσουν κάποιο άγχος αφού ο χώρος τους ανέρχεται στα 519 λίτρα εάν μετρήσουμε μέχρι την οροφή ή στα 402 μέχρι την έξυπνη εταζέρα. Μάλιστα κάτω από το επίπεδο δάπεδο του, υπάρχει ακόμα ένας χώρος για τουλάχιστον το ένα καλώδιο φόρτισης και το κιτ επισκευής ενώ με την ύπαρξη ενός “frunk”, ενός μπροστινού χώρου αποσκευών στον κενό χώρο κάτω από το καπό που πολύ σωστά εκμεταλλεύτηκε η Ford, προστίθενται άλλα 81 λίτρα (αν σας θυμίζει κάτι δείτε το Megabox του Ford Puma).

Το DNA της Mustang εξηλεκτρίστηκε

Το μεγαλύτερο ερώτημα βέβαια είναι εάν η Mustang Mach-e είναι το ίδιο δυναμική με την εμφάνιση της και με τους προγόνους της, στον δρόμο. Αυτό το ερώτημα δεν το θέσαμε μόνο εμείς στους εαυτούς μας αλλά το έθεσαν και οι άνθρωποι της Ford. Η πρώτη επαφή θυμίζει σίγουρα κάποιο από τα SUV της Ford, όπως το Kuga καθώς η ψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες διαστάσεις (4.713 mm το μήκος και 1.881 mm το πλάτος) είναι στοιχεία που την διαφοροποιούν πολύ από μια βενζινοκίνητη κουπέ Mustang. Στην πραγματικότητα η ψηλή θέση οδήγησης έχει να κάνει κυρίως με το εσωτερικό αφού η απόσταση από το έδαφος είναι μόλις 14,5 εκ., κάτι που σίγουρα μας έβαλε στο νόημα. Το ασημί Start/Stop κουμπί στο ταμπλό ακριβώς πίσω από το τιμόνι δίνει ζωή στο αυτοκίνητο χωρίς τον παραμικρό ήχο αλλά την αντίστοιχη ένδειξη στο πίνακα οργάνων. Η επιλογή της “σχέσης” ή μάλλον της κατεύθυνσης που θα κινηθείς, γιατί ως ηλεκτρικό δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων, γίνεται από έναν περιστροφικό διακόπτη στη κεντρική κονσόλα. Με την επιλογή “D” και το ελαφρύ πάτημα του πεντάλ του γκαζιού λύνεται αυτόματα το χειρόφρενο και αμέσως το αυτοκίνητο κινείται αθόρυβα και πολύ ομαλά.

Από τα πρώτα μέτρα αντιλαμβάνεσαι πόσο δεμένο είναι το εσωτερικό, πόσο καλή είναι η ηχομόνωση, πόσο καλή είναι η ποιότητα κύλισης και η ρύθμιση της ανάρτησης. Η τελευταία είναι ισορροπημένη και αποσβένει τις ανωμαλίες στο δρόμο με υποδειγματικό τρόπο ενώ ταυτόχρονα θα διατηρήσει τις κλίσεις σε πολύ καλά επίπεδα. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι έχει να αντιμετωπίσει τους 2.2 τόνους του βάρους της επομένως η επίτευξη της ισορροπίας με μη-ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι επίδειξη τεχνογνωσίας από τους μηχανικούς της Ford. Αυτοί οι 2.2 τόνοι ήταν και το μεγαλύτερο άγχος μας για την συμπεριφορά της στο δρόμο, αν και ο πρόεδρός της Ford, Νίκος Νοταράς μας προϊδέασε, δεν περιμέναμε με τίποτα να το καμουφλάρει με τέτοιο τρόπο. Όσο την πιέζαμε τόσο πιο “ανάλαφρη” μας φαινόταν και μόνο σε περιπτώσεις οριακού φρεναρίσματους, που τα φρένα έπρεπε να διαχειριστούν όλη αυτή τη μάζα, και σε περιπτώσεις που τα ελαστικά διάστασης 225 “παραπονιόντουσαν”, το μεγάλο βάρος γινόταν αντιληπτό

Εμείς βρισκόμασταν πίσω από το τιμόνι της καλύτερης και πιο δυνατής μέχρι στιγμής έκδοσης AWD Extended Range. Τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και απόδοση που αγγίζει τους 351 ίππους και τα 580 Nm ροπής, διαθέσιμα άμεσα με το πάτημα του δεξιού πεντάλ. Η επιτάχυνση με τέρμα γκάζι μπορεί να χαρακτηριστεί καταιγιστική και το μάτι δύσκολα θα ακολουθήσει το ρυθμό που το ψηφιακό κοντέρ ανεβάζει χιλιόμετρα. Βγαίνεις από μια στροφή και μέχρι να φτάσεις στη μισή απόσταση της επόμενης έχεις ήδη φτάσει το όριο για να μπορέσεις να φρενάρεις με ασφάλεια ενώ στις ευθείες θα δεις το κοντέρ να ανεβάζει μέχρι τα 180 χλμ./ώρα χωρίς σταματημό, χωρίς διακοπή και χωρίς να νιώθεις σχεδόν καθόλου απώλεια στη ροπή. Σύμφωνα με τη Ford τα 0-100 έρχονται σε 5.1 δευτερόλεπτα που είναι αρκετά εντυπωσιακά και σαν νούμερο αλλά και σαν αίσθηση, αυτό που είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό όμως είναι τα φρένα, τα οποία πέρα από πολύ δυνατά σε αντίθεση με άλλα ηλεκτρικά έχουν σωστή αίσθηση στο πεντάλ και σου επιτρέπουν να φρενάρεις όπως πρέπει όταν οδηγείς γρήγορα. Για να το κάνεις αυτό βέβαια πρέπει να από-επιλέξεις μέσα από την οθόνη τη λειτουργία του One-Pedal, η οποία επιτρέπει το φρενάρισμα με το άφημα του γκαζιού και διαθέτει δύο επίπεδα (με τo L πάνω στον κεντρικό περιστροφικό διακόπτη) για την ανάκτηση ενέργειας άρα και το πόσο έντονα θα ακινητοποιείται. Μέσα στη πόλη ιδανική, στη γρήγορη οδήγηση όχι τόσο, με την επιλογή του ελευθέρου ρολλαρίσματος να είναι πολύ θετική.

Η λειτουργία One-Pedal ενεργοποιεί αυτόματα και τα φρένα σε ένα ποσοστό για να καθαρίζει τους δίσκους από σκουπίδια ή σκουριά και να μην υπάρχει ποτέ πρόβλημα σε περίπτωση που χρειαστεί ένα απότομο φρενάρισμα.

Τα προγράμματα οδήγησης μπορεί να είναι διαφορετικά και ιδιαίτερα στο άκουσμα τους από τις άλλες εταιρείες όμως λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Έτσι, το Whisper επιτρέπει τη πιο ήσυχη και οικονομική οδήγηση, το Active την πιο ισορροπημένη και για το Untamed…θα χρειαστεί να αλλάξουμε παράγραφο για να σας πούμε.

Μεταφράζεται ως ατίθασο, ανεξέλεγκτο, άγριο, αδάμαστο. Αυτή είναι ίσως η ελληνική λέξη που ταιριάζει και πιο πολύ σε μια Mustang. Με την επιλογή του Untamed έχεις στη διάθεση και τους 351 ίππους και τα 580 Nm ροπή αλλά και μια διαφορετική ρύθμιση στα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας και στο σύστημα διεύθυνσης. Η πληροφόρηση και η αίσθηση του τιμονιού είναι έτσι κι’ αλλιώς πολύ καλή, σε αυτό το πρόγραμμα όμως γίνεται τιμόνι Ford, με βάρος και ακρίβεια που θα σε βοηθήσει να κατευθύνεις το αυτοκίνητο στο σωστό σημείο και θα σου δώσει μεγάλη αυτοπεποίθηση. Τα όρια πρόσφυσης της τετρακίνητης έκδοσης είναι αρκετά υψηλά και θα χρειαστεί απότομη μεταφορά βάρους και επιμονή για να μπορέσεις να σπάσεις την τροχιά της με το τρόπο που θέλεις. Τότε όμως θα δεις την ουρά να γλιστράει αρκετά και με την ακαριαία ροπή θα μπορέσεις να διορθώσεις με μεγάλη ευκολία και να εκτοξευθείς μέχρι την επόμενη στροφή. Σε γενικές γραμμές ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να στείλει άμεσα περισσότερη ροπή στο πίσω άξονα αλλά η αίσθηση θυμίζει περισσότερο πλαισίωμα παρά Drift και θα χρειαστεί να οδηγήσουμε την πισωκίνητη για να δούμε αν είναι και από αυτή την άποψη “χουλιγκανισμού-καμένου λάστιχου” αρκετά Mustang. Υπάρχει ακόμα και η επιλογή για έναν τεχνητό ήχο, εάν βαριέσαι την απόλυτη ηρεμία και ησυχία, που πολλές φορές δεν βοηθάει και στην αίσθηση όταν οδηγείς γρήγορα, χωρίς όμως να έχει το ίδιο ενδιαφέρον στη χροιά του όσο στην BMW iX3.

Όταν βέβαια τελειώσουν τα παιχνίδια, και αυτό είναι το μεγαλύτερο ρεαλιστικό άγχος σε ένα ηλεκτρικό όχημα, η αυτονομία της θα έχει μειωθεί αρκετά και η μέση κατανάλωση θα έχει ξεπεράσει τις 25 kWh/100 χλμ. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν οδηγείς φυσιολογικά (όχι οικονομικά) δεν μπορεί να πέσει κάτω από τις 18. Με άλλα λόγια, η μεγάλη μπαταρία των 98,7 kWh με ωφέλιμη χωρητικότητα τις 88 kWh, επιτρέπει αυτονομία που στη θεωρία μπορεί να ξεπεράσει τα 540 χιλιόμετρα και στη πράξη τα 480, αναλόγως πάντα το που οδηγείς (μέσα στη πόλη, σε αυτοκινητόδρομο ή γρήγορα σε μια διαδρομή σαν αυτήν που ακολουθήσαμε. Πολύ θετικό είναι το γεγονός ότι είδαμε να μένει η αυτονομία σχεδόν ανεπηρέαστη από τη χρήση του κλιματιστικού αλλά πρέπει να σημειωθεί ότι με το γκάζι στο πάτωμα για 100 χλμ. το 89% της μπαταρίας έπεσε στο 50%. Στα λίγα χιλιόμετρα που κινηθήκαμε ήρεμα στο Active πάντως, όταν επιστρέψαμε στη λεωφόρο Κωνσταντίνου Καραμανλή, δεν έδειξε να πέφτει η αυτονομία της ενώ τα ειδικά συστήματα ψύξης των μπαταριών διασφάλισαν τη φυσιολογική λειτουργία ακόμα και υπό πίεση με 37 βαθμούς κελσίου.

Μια τόσο μεγάλη μπαταρία θέλει και αρκετές ώρες φόρτισης επομένως ο “ανεφοδιασμός” από οικιακή πρίζα θα γίνει μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, αφού θα χρειαστεί περισσότερο από 1μιση ημέρα για να ολοκληρωθεί. Η φόρτιση από wallbox θα είναι αναγκαία και θα μειώσει το χρόνο φόρτισης σε μια νύχτα, όσο δηλαδή κοιμάσαι για μια αυτονομία που αγγίζει στο 80% τα 490 χλμ. σύμφωνα με τη Ford. Μην ξεχνάτε βέβαια ότι πολλοί εταιρικοί χρήστες θα έχουν και τη δυνατότητα φόρτισης στους χώρους της εργασίας τους επομένως το άγχος της αυτονομίας για καθημερινή χρήση δεν θα υπάρχει καθόλου και θα εμφανιστεί μόνο στο ταξίδι, για το οποίο η Ford με την εφαρμογή Ford Pass, έχει φροντίσει να συμπεριλάβει όλους τους διαθέσιμους ταχυφορτιστές στην Ελλάδα αλλά και την επιλογή για πληρωμή της φόρτισης μέσα από αυτή και φυσικά το προγραμματισμό του ταξιδιού και των ενδιάμεσων στάσεων για φόρτιση, που μεταφέρεται κατευθείαν στην οθόνη του αυτοκινήτου.

Συμπέρασμα

Η Mustang Mach-e αποτελεί μια πολύ σημαντική δήλωση από την Ford. Πρώτον, ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι συναρπαστική και δεύτερον ότι το μέλλον της εταιρείας είναι εξίσου σημαντικό.
Η Mach-e έχει DNA από Mustang, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι θα περίμενες. Με όλες τις τεχνολογίες, τους χώρους, την διευκόλυνση στη καθημερινότητα, τον οικολογικό και οικονομικό χαρακτήρα σε συνδυασμό με την δυναμικότητα και τις επιδόσεις δείχνει το δρόμο για το μέλλον της αυτοκίνησης. Ένα μέλλον που θα μπορείς να παραλάβεις το αυτοκίνητο σου από την αντιπροσωπεία με το προφίλ σου και τις ρυθμίσεις που προτιμάς, ένα μέλλον που γίνεται παρόν και είναι διαθέσιμο με τη νέα Mustang Mach-e.

Φωτογραφίες στην Ελλάδα: Γιώργος Καραγιωργάκης
Τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

Τιμή: από 51. 587 ευρώ με το πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά)

Κινητήρας: Ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα
Ισχύς-Ροπή: 351 hp, 590 Nm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Επιτάχυνση: 0-100 χλμ./ώρα σε 5.1 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση
εταιρείας – δοκιμής:
18.7 kwh/100 χλμ. – 21.1 kwh/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 0 g/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €

Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.712/1.881/1.597 mm
Βάρος: 2.218 κιλά
Χώρος αποσκευών: 402-519 λ.

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι o Road Test Editor στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *