Το αυθεντικό κιτ αναβάθμισης “Abarth Classiche 595” είναι και πάλι διαθέσιμο

Στις αρχές της δεκαετίας του 1960, η Abarth, εξελίχθηκε σε μια πραγματική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζοντας τόσο αυτοκίνητα για αγώνες, όσο και σπορ μοντέλα για το δρόμο. Η συνεργασία της με τη Fiat, αλλά και με άλλους κατασκευαστές επέτρεψε τη ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας, το όνομα της οποίας ξεπέρασε κατά πολύ τα σύνορα της Ιταλίας, αλλά και της Ευρώπης. Παρά αυτή τη μεγάλη εμπορική επιτυχία το πάθος του Carlo Abarth δεν μειώθηκε στο ελάχιστο.

“Abarth Classiche 595 Conversion Kit”: Το αυθεντικό «ελιξίριο» του Dr. Carlo Abarth και πάλι διαθέσιμο

Το αντίθετο, μετά την επιτυχία του κιτ αναβάθμισης για το Fiat 600, από τα 750 στα 850 κ.εκ., ο Abarth εστίασε στο νέο «παιδί» του Τορίνο, το Fiat 500. Σεβόμενος τη φιλοσοφία του μοντέλου για απλότητα και απόλυτη ελευθερία, ο Abarth, θέλησε να δημιουργήσει ένα κιτ που ο κάθε ιδιοκτήτης θα μπορούσε να τοποθετήσει ο ίδιος χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Το καλοκαίρι του 1963 το Fiat-Abarth 595 και αντίστοιχα το κιτ αναβάθμισης του Fiat 500 σε Abarth 595 ήταν έτοιμο, τοποθετημένο σε ένα καλαίσθητο ξύλινο κιβώτιο που περιλάμβανε όλα τα μηχανικά μέρη, αλλά και το πάθος της μάρκας του «Σκορπιού».

220

Σήμερα η FCA Heritage, ο οργανισμός του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, που σαν σκοπό έχει τη διατήρηση και προώθηση της ιστορίας των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου, προχωρά στην αναβίωση του αυθεντικού κιτ, ώστε όσοι θέλουν να έχουν την ευκαιρία να μετατρέψουν το κλασσικό τους Fiat 500, όπως έκαναν και χιλιάδες κάτοχοι του αυτοκινήτου τις δεκαετίες του 1960 και 1970, σε Abarth 595.

Το κιτ αυξάνει τον κυβισμό του κινητήρα, διαθέτει μεγαλύτερο καρμπυρατέρ και εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης. Αντίστοιχα αναβαθμισμένο είναι το σύστημα λίπανσης και εντελώς νέο το σύστημα εξαγωγής.  Παράλληλα με την προσπάθεια για την αύξηση της ισχύος το κιτ εστιάζει και στη μείωση του βάρους με τον στροφαλοφόρο και τις μπιέλες να έχουν υποστεί τη σχετική «δίαιτα».

Αναλυτικά το  Abarth Classiche 595 Conversion Kit περιλαμβάνει πιστόνια και χιτώνια με αυξημένη στα 73,5χλστ. διάμετρο, σετ ελατηρίων για τις βαλβίδες, νέο κάρτερ, σπορ εκκεντροφόρο, σπορ σύστημα εισαγωγής, καρμπυρατέρ Weber 28 ΙΜΒ 5/250 και πλήρες σύστημα εξαγωγής Record Monza.

 

Δελτίο Τύπου: FCA Greece

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *