Φεύγει η Giulietta – έρχεται η Tonale

Η Alfa Romeo Giulietta είναι ένα από τα πρώτα compact hatchback. Κυκλοφόρησε στην ευρωπαϊκή αγορά το 2010 και το καλύτερο έτος πωλήσεών της, ήταν το 2011, με 78.911 μονάδες. Ενώ σχεδόν όλα τα hatchback του ανταγωνισμού έχουν αλλάξει εντελώς και διαθέτουν νέες τεχνολογίες και υβριδικούς κινητήρες, η Giulietta παρέμεινε ουσιαστικά η ίδια, πέρα από μερικές μικρές ανανεώσεις. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν, το γεγονός ότι οι πωλήσεις έπεσαν κατακόρυφα, με το 2019 να κάνει μόλις 15.690, πέντε περίπου φορές λιγότερο σε σύγκριση με τις πωλήσεις του 2011.

Η Alfa Romeo αντικαθιστά την Giulietta, αλλά όχι άμεσα. Αντί να βγάλει ένα νέο hatchback, η ιταλική μάρκα ετοιμάζεται να εισαγάγει την Tonale. Ενώ μερικοί θα στεναχωρηθούν με το προσωρινό(;) τέλος της Giulietta, η εταιρεία υπόσχεται ότι το νέο compact crossover θα προσφέρει την ίδια δυναμική οδήγησης με το σπορ hatchback.

Η ανακοίνωση για τη προβλέψιμη τύχη της Giulietta έγινε από τον Fabio Migliavacca, τον προϊστάμενο μάρκετινγκ της Alfa Romeo, σε συνέντευξη με το Autocar. Τα ακριβή του λόγια ήταν: “Η εμπορική πορεία της Giulietta αναμένεται να τελειώσει στο τέλος του τρέχοντος έτους”. Είναι ο ίδιος άνθρωπος που δήλωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να δημιουργήσει περισσότερα μοντέλα GTA, επομένως δεν έχει προγραμματιστεί ένα Stelvio GTA.

Το νέο crossover θα γίνει το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της μάρκας και έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του αργότερο φέτος, αν και η έκρηξη του κορονοϊού θα μπορούσε να καθυστερήσει την επίσημη πρεμιέρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Lead Exterior Designer της Tonale, είναι Έλληνας. Ο Αλέξανδρος Λιώκης, σχεδίασε ένα συμπαγές SUV με ιδιαίτερα σπορ χαρακτήρα που χωρίς υπερβολές και περιττά στιλιστικά στοιχεία είναι άμεσα αναγνωρίσιμο σαν μία πραγματική Alfa Romeo. Πιστή στη φιλοσοφία της μάρκας, η Tonale είναι σχεδιασμένη γύρω από τον οδηγό, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που μπαίνει στο χώρο της ηλεκτροκίνησης με το plug-in υβριδικό σύστημα της να προσφέρει φιλικότητα προς το περιβάλλον χωρίς καμία παραχώρηση στην οδηγική αίσθηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *