Η ανανεωμένη 2021 Mercedes-Benz E-Class διαθέτει και υβριδική έκδοση

Αυτή είναι η φρεσκαρισμένη Mercedes-Benz E-Class. Το ανανεωμένο σεντάν- που είχε αρχικά προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, πριν ακυρωθεί – κάνει το διαδικτυακό ντεμπούτο του σήμερα με μια πιο φρέσκια εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία αλλά και ασφάλεια.

Από τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες γνωρίζαμε ότι οι μεγαλύτερες -μικρές- αλλαγές θα ήταν στο μπροστινό μέρος της. Οι προβολείς είναι πιο λεπτοί και “σέξυ” με φουλ LED (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις), αλλαγές στον προφυλακτήρα και μια νέα πιο φαρδιά μάσκα. Το πίσω μέρος έχει και αυτό αισθητές αλλαγές, με διακριτικές διαφοροποιήσεις στο σχήμα και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν τα μικρότερα A-Class και CLA σεντάν. Τρεις νέες χρωματικές επιλογές προστίθενται στην χρωματική παλέτα του εξοπλισμού: Gray Gray, Mojave Silver και Cirrus Silver.

Ανοίγοντας την πόρτα της  2021 E-Class, την μεγαλύτερη αλλαγή παρατηρούμε στο τιμόνι, ενώ υπάρχει και μια νέα κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών με το σύστημα MBUX και ένα αντίστοιχο ψηφιακό συγκρότημα οργάνων 12,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό. Υπάρχει επίσης ένα νέο touchpad στην κεντρική κονσόλα και νέες επιλογές ταπετσαρίας για κάθε επίπεδο εξοπλισμού.

Η E-Class υιοθετεί επίσης τον τελευταίο εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας της Mercedes-Benz. Εξοπλισμός όπως hands-off detection στο τιμόνι, adaptive cruise control με λειτουργία stop-and-go, active steering assist, automatic emergency braking, ενεργή υποστήριξη τυφλών σημείων και κάμερα 360 μοιρών με νέα οθόνη με επέκταση πλευρικής προβολής στο δρόμο.

Όσον αφορά τους κινητήρες βενζίνης, στην ευρωπαϊκή αγορά κυμαίνονται από 156 έως 367 ενώ οι κινητήρες πετρελαίου από 160 έως 330 ίππους.

Για πρώτη φορά όμως, η Mercedes E-Class θα διαθέτει και μία plug-in υβριδική επιλογή. Το E350e συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0-λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 90 kW. Η συνολική απόδοση του κινητήρα είναι 315 ίπποι και 700 Nm ροπής (!). Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι επίσης ικανός να λειτουργήσει μόνος του, με 121 hp και 440 Nm, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμα την αυτονομία του.

Αναμένουμε την ανανεωμένη E-Class να έρθει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020.

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος, είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου και υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr. Παράλληλα είναι υπεύθυνος και παρουσιαστής στο κανάλι CarGuysGr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *