Hyundai Ioniq 7: Ποτέ αναμένεται να κυκλοφορίσει στην αγορά

Με το Ioniq 7, η Hyundai σχεδιάζει να βάλει ένα μεγάλο SUV στη γκάμα της από το έτος 2023, με το οποίο θα προσφέρει την απόλυτη πολυτέλεια.

Με το Ioniq 7 που θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, η Hyundai θα βάλει ένα πολυτελές μεγάλο SUV στη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων.

Στην πρώτη εικόνα teaser που είδαμε επισήμως από την Hyundai, το Ioniq 7 εμφανίστηκε στο βάθος του πλάνου και φαινόταν εν μέρει. Το χαρακτηριστικό του είναι οι λωρίδες LED κάτω από το καπό και τα φώτα ημέρας σε σχήμα «L». Το μεγάλο καπό με ένα αντίστοιχων διαστάσεων λογότυπο της Hyundai οδηγεί το βλέμμα στο πανύψηλο παρμπρίζ.

Στην πιο πρόσφατη εικόνα teaser που δείχνει τη σκιά των αυτοκινήτων Ioniq από το πλάι, φαίνεται και η οροφή του μεγάλου SUV που έχει καμπυλότητα προς τα πίσω, καθώς επίσης και η οριζόντια γραμμή των παραθύρων και μια μικρή προεξοχή εμπρός. Σε αυτή την εικόνα, το καπό εμφανίζεται και αυτό με καμπύλη.

Με βάση αυτές τις εικόνες, ένας Youtuber ονόματι «NYMAMMOTH» έδωσε μορφή στο Ioniq 7, δείχνοντας ένα σχέδιο που θα μπορούσε άνετα να είναι το πραγματικό του μοντέλου. Η βεβαιότητα που έχουμε για το Ioniq 7, είναι πως και αυτό θα βασίζεται στην πλατφόρμα των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας, E-GMP (Electric Global Modular Platform)

Στην προκειμένη περίπτωση, η πλατφόρμα αυτή που επιτρέπει εκτός των αμιγώς ηλεκτρικών κινητήρων, μπορούμε να περιμένουμε και κάποια έκδοση με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, καθώς και κάποια plug-in υβριδική. Οι μπαταρίες του αυτοκινήτου θα βρίσκονται κάτω από το αμάξωμα ανάμεσα στους άξονες, καθιστώντας με τον ττρόπο αυτό πολύ «καθαρό» τον υπόλοιπο όγκο του αμαξώματος προκειμένου να έχουν οι επιβάτες πολύ πλούσιους χώρους στη διάθεσή τους.

Το μέγεθος του Ioniq 7 θα επιτρέπει την ύπαρξη τριών σειρών καθισμάτων. Από τα χαρακτηριστικά που περιμένουμε να δούμε στο μοντέλο, θα είναι τόσο η μεγάλη ηλιοροφή, όσο και η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3. Ανάλογα με την αγορά για την οποία προορίζεται, το Ioniq 7 θα μπορεί να έχει κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέπτες, με την εικόνα τους να προβάλλεται σε οθόνες εκατέρωθεν του ταμπλό.

Η τετρακίνηση πρέπει να θεωρείται δεδομένη, στις εκδόσεις με την ύπαρξη ενός κινητήρα ανά άξονα, ενώ αναμένεται και τεχνολογία μπαταρίας 800 volt, με χωρητικότητα 150 kW. Η ισχύς που θα έχει στη διάθεσή του ο οδηγός θα είναι το λιγότερο 300 ίπποι, ενώ η αυτονομία του μοντέλου θα προσεγγίζει τα 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Όλα τα παραπάνω αναμένεται να τα δούμε στο Ioniq 7 μέσα στο 2023 αλλά πιο πριν θα έχουν προηγηθεί και κάποιες επιπλέον πληροφορίες αλλά και εικόνες από την εξέλιξη του μοντέλου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *