Ένα ηλεκτρικό Mini Cooper JCW θα ήταν μεγάλη πρόκληση

Ο Andreas Lampka, επικεφαλής των επικοινωνιών της Μίνι, μίλησε για την ηλεκτροδότηση της νέας γενιάς μοντέλων JCW, μαζί με τις προκλήσεις που θα μπορούσαν να φέρουν.

Ο Lampka αναρωτήθηκε γιατί η Mini δεν πρέπει να κάνει ηλεκτρικά τα μοντέλα JCW, λέγοντας: “Γιατί να μην κάνουμε την ναυαρχίδα της μάρκας ηλεκτρική;” Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα μελλοντικά Minis θα προσφέρουν υβριδική ή αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία. Ωστόσο, η ηλεκτροδότηση των μοντέλων JCW θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση.

“Η συναισθηματική γοητεία ενός JCW είναι ο ήχος του”

Ενώ η Mini δεν είναι “μεγάλος οπαδός” των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν μπορεί να αρνηθεί και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκινητήρων – βελτιωμένη ροπή και επιτάχυνση. Αυτά τα στοιχεία είναι ευπρόσδεκτα σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, αλλά για πολλούς carguys, η χαρά προέρχεται από πολλά πράγματα και όχι μόνο από την ταχύτητα. Ο Lampka δήλωσε: “Η συναισθηματική γοητεία ενός JCW είναι ο ήχος του”, προσθέτοντας ότι η Mini θα πρέπει να ξανάανακαλύψει αυτό το συναίσθημα και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί εύκολα να επιτευχθεί με ένα ηλεκτρικό όχημα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι μια τέτοια μετάβαση δεν μπορεί να συμβεί. Η Tesla έχει κάνει τα ηλεκτρικά mainstream και τώρα υπάρχει το Porsche Taycan – ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που γεννήθηκε και εκτράπηκε από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, ο Lampka αναφέρει ότι η μετακίνηση του JCW σε ηλεκτροκίνητο θα ήταν δύσκολη γιατί “δεν υπήρξε ποτέ ένα αυτοκίνητο σαν αυτό”.

Κάποια στιγμή η Mini θα πρέπει να αντιμετωπίσει το ζήτημα του ήχου για ηλεκτρικά μοντέλα JCW. Αλλά πρώτα, η Mini πρέπει να καταλάβει πώς να συσκευάσει αποτελεσματικά έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε τέτοια μικρά αυτοκίνητα. Η τεχνολογία μπαταριών βελτιώνεται, αλλά δεν έχει φτάσει ακόμα σε αυτό το επίπεδο για ένα γρήγορο και αποδοτικό Mini.

Πηγή: Motoring.com.au.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.