Έτσι θα είναι η σχεδίαση του νέου Nissan 400Z

Η περασμένη εβδομάδα ήταν περίεργη για τους φίλους της Nissan. Αυτό επειδή αρχικά η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για μείωση της παραγωγής κατά 20% – σε 5,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως – αλλά και μείωση του αριθμού των μοντέλων από 69 σε λιγότερα από 55. Η Nissan ανακοίνωσε όμως έμμεσα και την παραγωγή δώδεκα νέων (και ανανεωμένων) οχημάτων μέσα από το παρακάτω teaser βίντεο.

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του βίντεο όμως, ήταν η αναφορά στο νέο Z, που τόσα χρόνια περιμέναμε την ανανέωση του. Σύμφωνα με πληροφορίες ονομάζεται “400Z” και θα ανακοινωθεί επίσημα κάπου στους επόμενους 18 μήνες μαζί με τα άλλα 11 μοντέλα. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για το @futurecarsnow να παίξει με τη φωτεινότητα του βίντεο του teaser σε μια προσπάθεια να “ξεκλειδώσει” τα σχεδιαστικά μυστικά του διαδόχου του 370Z.

Το μακρύ καπό και το κοντό πίσω μέρος είναι στοιχεία του κλασικού σχεδιασμού των Z ενώ υπάρχουν ρετρό επιρροές από το θρυλικό Datsun 240Z. Η Nissan αποκάλυψε επίσης ότι το ανανεωμένο σπορ κουπέ θα έχει το νέο έμβλημα Z στην πίσω κολόνα αλλά και μια λωρίδα χρωμίου στο πάνω άκρο του πίσω παραθύρου. Αυτά τα χαρακτηριστικά σχεδίασης έχουν ενσωματωθεί και στην ψηφιακή απόδοση σε μια προσπάθεια το αποτέλεσμα να είναι όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα γίνεται.

Το εσωτερικό παραμένει ένα μυστήριο προς το παρόν, αλλά πληροφορίες λένε ότι θα έχει μια οθόνη αφής και μια διάταξη του ταμπλό από το Altima και το Sentra. Αυτό ειλικρινά δεν ακούγεται και πολύ συναρπαστικό, αλλά σίγουρα η καμπίνα θα προσαρμοστεί ώστε να ταιριάζει καλύτερα στο σπορ αυτοκίνητο. Θα παραμείνει καθαρά διθέσιο και θα είναι πρακτικό σε σύγκριση με άλλα μικρά κουπέ.

Το επόμενο αυτοκίνητο Z φέρεται να διαθέτει μια παραλλαγή του κινητήρα V6 twin-turbo 3.0λίτρων από το Infiniti Q60 Red Sport 400 (406 ίππων και 474 Nm ροπής) συνδεδεμένο σε ένα εξατάχυτο μηχανικό ή σε ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Ένα ακόμα πιο γρήγορο Nismo, θα μπορούσε να έρθει με έως και 500 ίππους αργότερα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.