Αυτή είναι η συνολική γκάμα του Νέου ηλεκτρικού 500 – παγκόσμια πρεμιέρα του “3+1”
Μετά την παρουσίαση του Νέου ηλεκτρικού 500“la Prima” cabrio την 4η Μαρτίου και την παρουσίαση της έκδοσης hatchback την 8η Ιουνίου, σήμερα ήρθε η στιγμή να ολοκληρωθεί η αποκάλυψη της οικογένειας του Νέου ηλεκτρικού 500, με την παγκόσμια πρεμιέρα του 3+1 “la Prima”, του τρίτου αμαξώματος του ηλεκτρικού 500 που θα συνοδεύσει τις εκδόσεις hatchback και cabrio.
Καλώς όρισες 3+1
Η εκκίνηση του προγράμματος εξέλιξης του νέου ηλεκτρικού 500 γέμισε όλη τη Fiat με θετική ενέργεια και δημιουργικότητα, όπως ακριβώς συνέβη και το 1957 και το 2007. Οι μηχανικοί και σχεδιαστές κοίταξαν στο μέλλον χωρίς να αφήσουν καμία ευκαιρία ανεκμετάλλευτη, αλλά παράλληλα διατήρησαν και το μοναδικό χαρακτήρα του 500.
Αποτελεί φυσική εξέλιξη η επιλογή ενός αυτοκινήτου με περισσότερα αμαξώματα, όπως cabrio και hatchback, αλλά αυτό δεν αρκούσε. Για να ακολουθηθεί η εξέλιξη του κοινού του 500, χρειαζόταν μια επιπλέον λύση που θα κάλυπτε τις ανάγκες των πελατών που άλλαξε η ζωή τους. Οι νέοι που «όργωναν» τους δρόμους της πόλης μετά τη δουλειά με το 500 τους, έγιναν εργαζόμενοι γονείς και τρέχουν να προλάβουν να πάνε το παιδί τους στο σχολείο και τις δραστηριότητες του. Ο πελάτης εξελίχθηκε σε οικογένεια που χρειάζεται ένα πιο εύκολα προσβάσιμο εσωτερικό, αλλά χωρίς να χάσει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του 500. Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση το 500 3+1, ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με μια επιπλέον πόρτα, αλλά πάντα ένα αυθεντικό 500.
Οι σχεδιαστές του Centro Stile αναζητούσαν μια έξυπνη λύση που δεν θα άλλαζε τις διαστάσεις σε σχέση με τις εκδόσεις cabrio και hatchback, αλλά θα διέθετε μια μικρή Τρίτη πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού. Όπως το πρώτο 500 του 1957, του οποίου οι πόρτες άνοιγαν με αντίθετη φορά (προς τα πίσω), η επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του δημιούργησε μια όμορφη σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα έκδοση που θα είναι διαθέσιμη, τόσο στην hatchback, όσο και στην cabrio εκδοχή, η οποία δεν θα είναι ούτε ένα εκατοστό μεγαλύτερη από της 2θυρες εκδόσεις.
Η τρίτη «μικρή πόρτα» ανοίγει με αντίθετη φορά και λόγω της απουσίας της μεσαίας κολόνας επιτρέπει την ευκολότερη είσοδο στο πίσω κάθισμα, αλλά και την ευκολότερη τοποθέτηση πραγμάτων όπως το παιδικό κάθισμα. Με το κλείσιμο της πόρτας δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα 500. Το ίδιο στιλ, το ίδιο μέγεθος και με μια αύξηση του βάρους μόλις κατά 30 κιλά που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την οδική συμπεριφορά ή την κατανάλωση ενέργειας.
Σε επίπεδο ασφάλειας αξίζει να αναφερθεί ότι η «μικρή τρίτη πόρτα» μπορεί να ανοίξει μόνο όταν έχει ήδη ανοίξει η μπροστά πόρτα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα την ανοίξουν κατά λάθος.
Με το 3+1, το 500 στοχεύει να μείνει δίπλα στους αγοραστές που άλλαξαν οι συνθήκες ζωής τους, αλλά όχι και το γούστο τους. Για όσους δεν θέλουν να χάσουν την μοναδική αίσθηση και φινέτσα που φέρνει μαζί του το 500, το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 είναι η απάντηση. Χάρη στην έξυπνη λύση της τρίτης πόρτας, όλοι μπορούν κα καλύψουν τις υποχρεώσεις τους χωρίς καμία παραχώρηση στο στιλ.
Launch edition: Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 “la Prima”
Όπως και οι εκδόσεις cabrio και hatchback, το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 ξεκινά την πορεία του με την έκδοση “la Prima”, η οποία ξεχωρίζει για το κορυφαίο στιλ, τεχνολογία και συνδεσιμότητα που διαθέτει. Η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα:
- Rose Gold
- Glacier Blue
- Onyx Black
Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 “la Prima” ξεχωρίζει χάρη στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full LED, τους δίχρωμους τροχούς των 17” και τις νίκελ λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Τα καθίσματα, το ταμπλό και το τιμόνι έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα, ενώ πλήρης είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπως:
- Ενεργό σύστημα Cruise Control (iACC) με λειτουργία διατήρησης κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας
- Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας
- Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων
- Σύστημα πρότασης ιδανικής ταχύτητας
- Σύστημα ελέγχου κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας
- Πίσω κάμερα υψηλής ευκρίνειας με δυναμικές γραμμές κίνησης
- Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης 360° και σύστημα επόπτευσης τυφλών σημείων
- Αυτόματα φώτα και καθαριστήρες
- Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης
- Ηλεκτρικό χειρόφρενο
Τα παραπάνω στοιχεία προσφέρουν –για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο πόλης- δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Παράλληλα η έκδοση εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, σύστημα ταχυφόρτισης 85 kW και καλώδιο Mode 3 των 11 kW για φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο δίκτυο. Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 περιλαμβάνει: οθόνη 7″ TFT στο ταμπλό, οθόνη αφής 10.25″ με σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό ραδιόφωνο, ασύρματη σύνδεση mirroring με CarPlay / Android Auto, ασύρματη φόρτιση και το Uconnect Box (σύστημα τηλεματικών υπηρεσιών).
Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 θα είναι επίσης διαθέσιμο στις εκδόσεις PASSION καιd ICON.
Η νέα γκάμα του νέου ηλεκτρικού 500: Τα ACTION, PASSION και ICON είναι έτοιμα να φέρουν επανάσταση στο χώρο της ηλεκτροκίνησης
Απλή, ολοκληρωμένη και γεμάτη προσόντα. Αυτή είναι η γκάμα του νέου ηλεκτρικού 500. Στα τρία επίπεδα εξοπλισμού δόθηκαν τα ονόματα ACTION, PASSION και ICON, με το κάθε ένα να αντιπροσωπεύει μια διαφορετική αποστολή, αλλά όλα να περιλαμβάνουν τις καλύτερες λύσεις τεχνολογίας, συνδεσιμότητας και ασφάλειας με περιεχόμενο που είναι μοναδικό για την κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Υψηλής τεχνολογίας και με κορυφαία συνδεσιμότητα
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλου του Ομίλου FCA βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα προσφέροντας δυναμική απόδοση, απολαυστική οδηγική αίσθηση, άνεση, ασφάλεια και τη δυνατότητα για κορυφαία συνδεσιμότητα. Η λειτουργία του είναι τόσο απλή όσο και ενός smartphone, ενώ ο στόχος ήταν η μεταφορά όλων εκείνων των λειτουργιών που κάνουν πιο εύκολη και ευχάριστη τη ζωή μας στο σπίτι στο «οικοσύστημα» ενός αυτοκινήτου.
Η 5η γενιά του συστήματος πολυμέσων UConnect της FCA είναι διαθέσιμο με οθόνη 7” στην έκδοση PASSION και οθόνη 10.25” στην έκδοση ICON. Ο χρήστης έχει απόλυτη ελευθερία στην παραμετροποίηση των λειτουργιών του, ενώ εκτός των άλλων υποστηρίζεται και η λειτουργία Wi-Fi hotspot για έως 8 συσκευές, μια λύση συνδεσιμότητας που συνήθως συναντάται μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων. Το σύστημα επίσης προσφέρει τη λειτουργία ‘Dynamic Range Mapping’, μέσω της οποίας ο οδηγός σε πραγματικό χρόνο βλέπει τη αυτονομία του οχήματος με βάση και τις εκάστοτε κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και τους διαθέσιμους χώρους φόρτισης. Επιπλέον οι παραπάνω πληροφορίες είναι διαθέσιμες από απόσταση και μέσω κινητής συσκευής, επιτρέποντας τον προγραμματισμό μιας διαδρομής πριν καν ο οδηγός μπει στο αυτοκίνητο. Η προηγμένη αρχιτεκτονική του νέου συστήματος πολυμέσων επιτρέπει την εύκολη αναβάθμιση του, έτσι ώστε στο μέλλον να υποστηρίζει ακόμα περισσότερες εφαρμογές.
Το νέο ηλεκτρικό 500 ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
Το νέο ηλεκτρικό 500 είναι ιδανικό για τη χρήση στις δύσκολες αστικές κυκλοφοριακές συνθήκες. Εφοδιασμένο με μια πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) κάνει πιο εύκολη, άνετη, ευχάριστη και ασφαλή την οδήγηση, ενώ είναι το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
Οι μηχανικοί της FCA όμως δεν σταμάτησαν εκεί. Στόχος τους ήταν να κάνουν πιο ανθρώπινη την τεχνολογία δημιουργώντας λύσεις ειδικά για το 500. Οι αισθητήρες προσφέρουν μια επόπτευση 360ο του περιβάλλοντος γύρω από το αυτοκίνητο, εντοπίζοντας και αναγνωρίζοντας εμπόδια και πιθανούς κινδύνους.
Η μελωδία του νέου ηλεκτρικού 500
Στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, το σύστημα ηχητικής προειδοποίησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (AVAS) είναι σχεδόν ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα. Το νέο ηλεκτρικό 500 όμως έχει τη δική του μοναδική μελωδία, με έμπνευση από την Ιταλική δημιουργικότητα. Η μοναδικότητα του 500 πρέπει να εκφράζεται με κάθε τρόπο και έτσι το AVAS του μοντέλου που απαιτείται για ταχύτητες έως τα 20χλμ./ώρα βασίζεται στη διάσημη μελωδία του Nino Rota για την ταινία Amarcord.
Normal, Range και Sherpa: το ιδανικό πρόγραμμα για κάθε περίσταση
Ο εξηλεκτρισμός αποτελεί κομβικό σημείο για την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά όχι απαραίτητα και για τον τρόπο που οδηγούμε. Το νέο ηλεκτρικό 500 δίνει τη δυνατότητα κάθε οδηγός να επιλέξει τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου σύμφωνα με το οδηγικό του στιλ μέσα από τρία προγράμματα.
Στο πρόγραμμα ‘Normal’, το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί όπως ένα συμβατικό όχημα. Η υψηλή απόδοση και η άμεσα διαθέσιμη ροπή των 220Nm προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις, ειδικά όσον αφορά στην επιτάχυνση.
Στο πρόγραμμα Range, το 500, προσφέρει μια νέα οδηγική εμπειρία, με τη λειτουργία ‘one-pedal’ να επιτρέπει την επιτάχυνση και επιβράδυνση χρησιμοποιώντας μόνο το ένα πεντάλ. Όταν ο οδηγός το αφήνει τελείως πραγματοποιείται η μέγιστη ανάκτηση ενέργειας μέχρι το αυτοκίνητο να σταματήσει τελείως, μια λειτουργία ιδανική για την κίνηση σε αστικό περιβάλλον, τόσο σε επίπεδο ευκολίας, όσο και σε επίπεδο οικονομίας ενέργειας.
Όταν η διαθέσιμη ενέργεια είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα, το πρόγραμμα ‘Sherpa’ δίνει τη δυνατότητα για μέγιστη αυτονομία ώστε το αυτοκίνητο να φτάσει στον τελικό προορισμό ή τον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης.