Αυτό είναι το ανανεωμένο Hyundai i30 – Εκδόσεις N-Line και νέοι κινητήρες
Η Hyundai δεν άντεξε να περιμένει μέχρι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2020 -το οποίο ξεκινά την επόμενη εβδομάδα- και αποκαλύπτει σήμερα το ανανεωμένο i30 και στα τρία στυλ αμαξώματος: το hatchback, το Fastback και το wagon. Αυτές βέβαια δεν είναι οι απλές εκδόσεις εξοπλισμού του μοντέλου αλλά η πιο ελκυστική και σπορ έκδοση N-Line (για πρώτη φορά και στο στέισον μοντέλο).
To facelift φέρνει έναν πολύ πιο έντονο σχεδιασμό για το μπροστινό τμήμα. Τα φωτιστικά σώματα γίνονται πιο λεπτά και πιο επιθετικά και αλλάζει ο σχεδιασμός των φώτων ημέρας σε ένα “V” σχήμα. Η μάσκα έχει επίσης διευρυνθεί και διαθέτει ένα “3D μοτίβο” που ανεβάζει την συνολική του εικόνα.
Το προφίλ του αυτοκινήτου είναι ουσιαστικά πανομοιότυπο με το pre-facelift μοντέλο, όπως άλλωστε είναι αναμενόμενο, υπάρχουν όμως νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16 έως 18 ιντσών. Στο πίσω μέρος, οι σχεδιαστές της Hyundai έχουν “παίξει” με τον προφυλακτήρα καθώς και με τα γραφικά των πίσω φώτων για να δημιουργήσουν ένα παρόμοιο σχήμα “V” που μιμείται τη διαμόρφωση των μπροστινών προβολέων. Τρία νέα φρέσκα χρώματα προστίθενται στις επιλογές – Dark Night, Red Sunset και Silky Bronze.
Μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα, οι αεραγωγοί έχουν τροποποιηθεί, αλλά πιθανότατα θα δυσκολευτείτε να εντοπίσετε τις αλλαγές αμέσως. Τα νέα χρώματα για την επένδυση του εσωτερικού περιλαμβάνουν το Ebony Brown, το Charcoal Grey και το Pewter Grey, ενώ τα καθίσματα μπορούν να καλύπτονται από ύφασμα, δέρμα ή συνδυασμό των δύο για συνολικά οκτώ διαθέσιμες διαμορφώσεις.
Σημαντικότερες αλλαγές περιλαμβάνουν έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών συνοδευόμενο από μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών με ενσωμάτωση Android Auto και Apple CarPlay και υποστήριξη για ασύρματη σύνδεση (έρχεται αυτό το καλοκαίρι). Το 2021 Hyundai i30 θα διαθέτει εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως, υποβοήθηση λωρίδας, προειδοποίηση αναχώρησης του μπροστινού οχήματος, σύστημα αποφυγής πίσω σύγκρουσης και βοήθεια αποφυγής σύγκρουσης τυφλού σημείου.
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 T-GDI (120 PS) και ο βενζινοκινητήρα 1.6 Diesel (115 PS) που συνδυάζονται με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, θα αποτελούν τις βασικές επιλογές.
Θα υπάρξει όμως προσθήκη νέων κινητήρων ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V, ο βενζινοκινητήρας 1.0 T-GDI (120 Hp), ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 Diesel (136 Hp) και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας 1.5 T-GDI (160 Hp). Αυτές οι υβριδικές εκδόσεις συνδυάζονται με το “έξυπνο” χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων Inteligent Manual Transmission (iMT) το οποίο αποσυνδέει τον κινητήρα από την υπόλοιπη μετάδοση επιτρέποντας ελεύθερη κύλιση (είτε αυτός σβήνει είτε παραμένει σε λειτουργία), αλλά και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Επιλέξτε την έκδοση N Line hatchback ή Fastback και το αυτοκίνητο θα επωφεληθεί από καλύτερη ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης, μόνο όμως με τον νέο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ή την αντίστοιχη ισχυρή έκδοση ντίζελ.
Το 2021 Hyundai i30 facelift θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στη Γενεύη και θα πρέπει να ακολουθηθεί τους επόμενους μήνες από το πολυαγαπημένο μοντέλο απόδοσης Ν, το οποίο θα φέρει και το πολυαναμενόμενο κιβώτιο DCT.