Δοκιμή: Volvo C40 Recharge P8 408 PS

Το πρώτο βήμα για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της Volvo έγινε με τη μεταμόρφωση του XC40 σε Recharge, ωστόσο αυτό δεν ήταν ένα μοντέλο που εξελίχθηκε από την αρχή αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό αλλά είχε και θα έχει, προς το παρόν, εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες στη γκάμα του. Tο πρώτο Σουηδικό μοντέλο που θα κινείται μόνο με ρεύμα σε όλη του τη γκάμα είναι το C40, το οποίο μπορεί να έχει κοινή βάση με το XC40 αλλά έχει ξεχωριστή κουπέ σχεδίαση, πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, Vegan εσωτερικό και πολύ εύστοχη τιμή.

Περισσότερα από ένα Coupe Crossover

Από μπροστά μέχρι περίπου τη μέση το C40 είναι πανομοιότυπο με το ανανεωμένο XC40 και πιο συγκεκριμένα με την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση Recharge. Λόγω του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης η τροφοδοσία αέρα δεν είναι απαιτούμενη και η μάσκα, πέρα από μια μικρή λωρίδα στο κάτω μέρος, είναι κλειστή και διαθέτει μια επιφάνεια στο χρώμα του αμαξώματος, με μια μαύρη γυαλιστερή διακόσμηση στο κάτω μέρος. Τα φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά και έχουν κοφτερή σχεδίαση στην εσωτερική τους πλευρά ενώ είναι Full LED ως στάνταρ και Pixel LED προαιρετικά.

Από το προφίλ όμως η διαφορά είναι μεγάλη χάρη στην έντονη καμπυλότητα της μαύρης οροφής του. Το κουπέ σχήμα του C40 το καθιστά το τρίτο μοντέλο που χαρακτηρίζεται από το γράμμα C (=coupe) για τη Volvo αλλά το πρώτο Coupe SUV, μια κατηγορία που κερδίζει συνεχώς έδαφος και εξαπλώνεται σε όλες τις κατηγορίες. Στη προκειμένη περίπτωση πέρα από μια πιο σπορτίφ εικόνα, το σχήμα μεταφράζεται και σε καλύτερη αεροδυναμική, που είναι κρίσιμη για ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Οι ώμοι είναι επίσης πιο φουσκωμένοι και η οροφή καταλήγει σε μια μεγάλη, χαρακτηριστική αεροτομή με δυο υψώματα. Ακόμα μια αεροτομή βρίσκεται στην πέμπτη πόρτα για να ολοκληρώσει τη δυναμική του προσέγγιση. Τα πίσω φώτα είναι τελείως διαφορετικά από κάθε άλλο μοντέλο της, κρατούν το βασικό “σχήμα” μπούμερανγκ αλλά ουσιαστικά αποτελούνται από μια LED λωρίδα, η οποία είναι διακεκομμένη στο πάνω μέρος, της κεκλιμένης κολώνας C. Εκτός από τη μοναδική τους φωτεινή υπογραφή κάνουν και ένα “χορευτικό” σε κάθε άνοιγμα ή κλείσιμο.

Η χρωματική παλέτα έχει 8 γήινα χρώματα σε συνδυασμό με μαύρη οροφή σε όλες τις εκδόσεις και οι διαθέσιμες ζάντες αλουμινίου είναι μόνο δύο, 19 και 20 ιντσών αντίστοιχα σε πιο “κλειστά” σχέδια.

Είναι Vegan, έχει Google

Στο εσωτερικό οι διαφορές μπορεί να μην εντοπίζονται με τη πρώτη ματιά από το Pre-facelift XC40 αλλά είναι σημαντικές τόσο για τον χαρακτήρα όσο και για τον εκσυγχρονισμό του. Οι διακοσμητικές επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες είναι ολοκαίνουργιες, με διαθέσιμα δύο διαφορετικά σχέδια. Προαιρετικά, όπως στο μοντέλο της δοκιμής μας, η Topography ενσωματώνει τον λευκό ατμοσφαιρικό φωτισμό και θυμίζει “φωσφόριζέ επιφάνεια. Παρότι έχει επιλογές φωτεινότητας από το μενού θα μπορούσε να είναι λίγο πιο έντονος αφού σε συνθήκες καλού εξωτερικού φωτισμού το βράδυ μοιάζει περισσότερο με αντανάκλαση ενώ και οι χρωματικές επιλογές που δεν είναι διαθέσιμες, θα ήταν ευπρόσδεκτες. Σε κάθε περίπτωση με αυτές τις επενδύσεις το μινιμαλιστικό εσωτερικό αποκτά ακόμα περισσότερο χαρακτήρα. Μια ακόμα διαφορά εντοπίζεται στην στάνταρ πανοραμική ηλιοροφή έναντι της ανοιγόμενης, η οποία έχει ειδικά φίλτρα και δεν επιτρέπει στην ζέστη να περνάει στην άριστα μονωμένη καμπίνα χωρίς να χρειάζεται σκίαστρο, που δεν υπάρχει άλλωστε.

Η ποιότητα παραμένει εξαιρετική τόσο στα υλικά όσο και στη συναρμογή. Είναι όμως η πρώτη φορά που δεν υπάρχουν δέρματα ζωικής προέλευσης και όλες οι επενδύσεις αποτελούνται είτε από συνθετικά ή από ανακυκλωμένα υλικά. Για παράδειγμα η μοκέτα στις πόρτες και στα πλευρικά της κεντρικής κονσόλας, που θυμίζει τσόχα, είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET ενώ οι επενδύσεις στα καθίσματα από βιώσιμες ίνες. Πρόκειται για έναν στόχο που έχει θέση η Volvo ταυτόχρονα με τον πλήρη εξηλεκτρισμό της.

Ανανεωμένες είναι και οι οθόνες, όχι σε διάσταση αλλά σε ανάλυση και λειτουργικό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων παραμένει 12″ και έχει ακόμα καλύτερη ανάλυση που χωρίς υπερβολή αγγίζει τα όρια του κρυστάλλινου Full HD, με καλή φωτεινότητα και ορατότητα ακόμα και υπό το έντονο φως του ήλιου. Διαθέτει νέα γραφικά, με δύο διαφορετικές προβολές που επικεντρώνονται στα όργανα (χρήση ενέργειας-φόρτιση και ταχύμετρο) και Google Maps, μια καινοτομία αφού προς το παρόν κανένα άλλο μοντέλο δεν τα ενσωματώνει με αυτόν τον τρόπο.

Στην κύρια, κάθετη οθόνη αφής 9″ η ενσωμάτωση του λειτουργικού συστήματος Android περνάει στο επόμενο επίπεδο με το C40 που πλέον υποστηρίζονται περισσότερες εφαρμογές από το Google Play Store, όπως το Spotify, το YouTube Music, το Tidal και άλλες εφαρμογές Streaming. Σύντομα θα προστεθούν ακόμα περισσότερες και σύμφωνα με τη Volvo η κανονική εφαρμογή του YouTube και παιχνίδια. Το σημαντικό εδώ είναι ότι το σύστημα θα δέχεται συνεχώς ασύρματες ενημερώσεις (όσο το είχαμε για δοκιμή ήδη εγκαταστήσαμε μια μεγάλη, 1.5 ώρες για να ολοκληρωθεί) όπως οποιοδήποτε Smartphone για καλύτερη εμπειρία χρήσης, βελτίωση και προσθήκη λειτουργιών. Μια από αυτές είναι ο “βοηθός αυτονομίας” που στο XC40 Recharge δεν είχαμε βρει σε κανένα μενού αλλά πλέον με το κατάλληλο widget στην αρχική οθόνη εμφανίζεται μαζί με το ποσοστό της μπαταρίας (δεν υπάρχει ένδειξη αυτονομίας στον πίνακα οργάνων). Τα Google Maps πέρα από τον υπολογισμό της καλύτερης διαδρομής από άποψη χρόνου και κίνησης συνυπολογίζουν και την ηλεκτρική αυτονομία. Έτσι ο οδηγός γνωρίζει πόση αυτονομία θα του έχει απομείνει όταν φτάσει στον προορισμό του, πόση όταν θα γυρίζει και αν θα χρειαστεί ενδιάμεση στάση για φόρτιση (ναι, βρίσκει και σταθμούς φόρτισης). Βέβαια, οφείλουμε να πούμε ότι τα εικονίδια είναι κάπως μικρά και ορισμένες ρυθμίσεις που αφορούν στην οδήγηση δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν με ευκολία εν κινήσει, όπως επίσης για τον κλιματισμό απουσιάζουν τα φυσικά χειριστήρια ενώ προς το παρόν (χωρίς να γνωρίζουμε εάν θα γίνεται στο μέλλον) δεν υποστηρίζεται και η ενσωμάτωση στην οθόνη του Apple Carplay. Πάντως για όσοι έχουν συνηθίσει ένα Smartphone με λειτουργικό σύστημα Android θα εκτιμήσουν και το Google Assistant που “απαντάει” στο “Ok Google” και εκτελεί εντολές ακόμα και στα ελληνικά. Όλα αυτά χρειάζονται σύνδεση στον αντίστοιχο λογαριασμό και φυσικά στο διαδίκτυο μέσω SIM, Wifi ή USB. Οι τελευταίες είναι τέσσερεις στο σύνολο και Type C, για απλή φόρτιση υπάρχει όμως επαγωγική επιφάνεια στη κεντρική κονσόλα.

Η μινιμαλιστική φιλοσοφία πάντως δεν έχει να κάνει μόνο με τη σχεδίαση καθώς η Volvo έχει προσπαθήσει να απλοποιήσει το εσωτερικό και τις λειτουργίες. Οι ελάχιστοι διακόπτες-κουμπιά είναι μέρος της εμπειρίας αυτής, το πιο σημαντικό όμως είναι η κατάργηση του κουμπιού εκκίνησης. Εδώ το “κλειδί” για την εκκίνηση του αυτοκινήτου είναι στην ουσία ο ίδιος ο οδηγός, αρκεί να έχει στη κατοχή του το “Keyless κλειδί” και να καθίσει ή να σηκωθεί από το κάθισμα το οποίο έχει αισθητήρες που μεταφράζουν τα σωματομετρικά δεδομένα σε Start/Stop. Αρκεί λοιπόν κάποιος να είναι καθιστός και να πατήσει το φρένο για να ζωντανέψει το αυτοκίνητο ή το αντίστροφο για να απενεργοποιηθεί έχοντας πάντα το κιβώτιο στη θέση P.

Παρά την “κουπέ” σχεδίαση και την πιο δυναμική φιλοσοφία, η θέση οδήγησης παραμένει ψηλή, κάτι που αναζητούν άλλωστε τόσο οι υποψήφιοι καταναλωτές όσο και οι λάτρεις της μάρκας. Τα καθίσματα είναι άνετα σε αξιοσημείωτο βαθμό, με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις και μνήμες. Προαιρετικά με το -Must Have- πακέτο Climate μαζί με την αντλία θερμότητας, υπάρχουν θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι.

Η μελετημένη από το παρελθόν πρακτικότητα είναι επίσης αναγνωρίσιμη με θήκες και χώρους αποθήκευσης για όλα τα αντικείμενα, μικρά ή μεγάλα. Οι μεγάλοι χώροι για τους πίσω επιβάτες δεν διαφοροποιούνται αισθητά, με την καμπυλότητα της οροφής να κλέβει σαφώς ορισμένο από τον αέρα για τα κεφάλια, όχι όμως σε βαθμό που να ζορίζει ακόμα και άτομα που ξεπερνούν το 1.85 μ. σε ύψος. Ως ηλεκτρικό μοντέλο που βασίζεται σε συμβατική πλατφόρμα διαθέτει κεντρικό τούνελ όμως υπάρχει ικανοποιητικός χώρος δεξιά και αριστερά για τα πόδια του μεσαίου επιβάτη. Η ασφάλεια των παιδιών είναι δεδομένη με εύκολα προσβάσιμες θύρες IsoFix και ικανοποιητικό άνοιγμα της πόρτας για εύκολη τοποθέτηση.

Τέλος, ο αποσκευές μπορούν να μοιραστούν σε δύο χώρους, έναν μπροστά και έναν πίσω. Με τη μείωση, του βασικού, από το XC40 στο μόλις 1 λίτρο, τα 413 δεν αποτελούν κορυφαία τιμή στη κατηγορία των ηλεκτρικών SUV, πόσο μάλλον όταν άλλα ξεπερνούν τα 800, είναι όμως ικανοποιητικά. Ο χώρος έχει αξιοποιήσιμο άνοιγμα και σχήμα, ηλεκτρική πόρτα, σημεία δεσίματος και γάντζους, φωτάκι αλλά όχι πρίζα 12V. Κρύβει επίσης ένα μέρος κάτω από το επίπεδο δάπεδο για άλλες αποσκευές ή καλώδια. Διαφορετικά μπορούν να τοποθετηθούν στον μπροστινό χώρο που προσφέρει επιπλέον 31 λίτρα και είναι ιδανικός για καθημερινά ψώνια.

Εδάφους-εδάφους

Το C40 έρχεται σε δύο εκδοχές, μια προσθιοκίνητη με έναν ηλεκτρικό κινητήρα και την P8. Η δεύτερη έχει από έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε κάθε άξονα προσφέροντας τετρακίνηση και συνολικά 408 ίππους. Πράγματι, οι ηλεκτρικοί κινητήρες που λειτουργούν ταυτόχρονα αλλά ανεξάρτητα αποδίδουν 204 ίππους και 330 Nm ροπής ο καθένας για να προκαλούν σοκ σε κάθε επιτάχυνση, σε οδηγό, επιβάτες, περαστικούς και όποιον το δει να επιταχύνει με αυτόν τον καταιγιστικό ρυθμό. Ειδικότερα στην εκκίνηση το C40 σηκώνεται σχεδόν “σούζα” από την δύναμη του και ολοκληρώνει τα 0-100 σε λιγότερο από 4,7″, τα οποία σαν αίσθηση φαίνονται ακόμα λιγότερα. Η δύναμη είναι τόση που δεν σε γεμίζει απλά ανδρεναλίνη αλλά σε “πονάει” και σε κολλάει στο κάθισμα με βιαιότητα λες και βρίσκεσαι σε κάποιο Supercar, κάνοντας το 2.1 τόνων SUV να φαίνεται ελαφρύ σαν ένα χαρτόκουτο και να αγγίζει την τελική των 184 χλμ./ώρα μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα.

Χωρίς να υπάρχουν τα συνηθισμένα προγράμματα οδήγησης η εμπειρία ορίζεται από το δεξί πόδι του οδηγού. Το πεντάλ του γκαζιού ρυθμίζεται στον απόλυτο βαθμό για οικονομική και ήρεμη οδήγηση όποτε αυτό απαιτείται. Και η αλήθεια είναι ότι σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και δη στο συγκεκριμένο, η εμπειρία αυτή είναι ασύγκριτα άνετη σε σχέση με οποιοδήποτε με θερμικό κινητήρα. Έτσι καθημερινά δεν χρειάζεται να πιέζεται πολύ ενώ όταν πατηθεί το γκάζι αρκετά ή μέχρι το τέρμα, το C40 εκτοξεύεται σαν πύραυλος εδάφους-εδάφους.

Με αυτόν τον τρόπο εκτοξεύεται προφανώς και η κατανάλωση ενέργειας που θα ξεπεράσει άνετα τις 30 kWh/100 χλμ. με το γκάζι στο πάτωμα. Σε συνθήκες νορμάλ οδήγησης όμως η κατανάλωση είναι πολύ κοντά σε αυτό που ανακοινώνει η εταιρεία και πράγματι είδαμε διαφορά σε σχέση με το XC40, αν και οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι οι θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν που υπήρχαν τότε δεν ήταν με το μέρος της μπαταρίας. Αυτό το αναφέρουμε γιατί η Volvo υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική, το ενημερωμένο software και το αναβαθμισμένο κύκλωμα υγρόψυξης της μπαταρίας. Οι 24,6 kWh ανά 100 χιλιόμετρα που έγραψε στον μεικτό μας κύκλο, χωρίς προσεκτική οδήγηση και με συνεχόμενη χρήση A/C (με το πακέτο αντλίας θερμότητας) είναι εξαιρετικές για το μέγεθος του ενώ χωρίς τις απότομες επιταχύνσεις και με λιγότερη χρήση κλιματιστικού, οι 20 kWh της εργοστασιακής μέσης κατανάλωσης αποτελούν έναν εφικτό στόχο. Τα 449 χιλιόμετρα αυτονομίας κατά το WLTP, όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εκτός πόλης ή κατηφορικής διαδρομής δεν είναι σίγουρα ένας τέτοιος στόχος, εντός πόλης όμως και με τη λειτουργία της έντονης ανάκτησης ενέργειας (One-Pedal) και με 18,6 kWh/100 χλμ., δεν θα λέγαμε το ίδιο.

Η μπαταρία χωρητικότητας 78 kWh (75 ωφέλιμες) χρειάζεται από το οικιακό δίκτυο 37 περίπου ώρες για μια ολοκληρωμένη φόρτιση, επομένως η αγορά ενός WallBox είναι αναγκαία. Σε 7,4 kW επιτοίχιο μειώνεται στις 11 ώρες ενώ σε 11άρι φορτιστή σε λιγότερο από 8. Η μέγιστη δυνατότητα ταχυφόρτισης έως 150 kW προσφέρει ένα 0-80 % σε 37′, αν και προς το παρόν τέτοιοι φορτιστές είναι κάτι περισσότερο από σπάνιοι στην Ελλάδα.

Απλότητα, ηρεμία και ένα πεντάλ

Η ομοιότητα του C40 με το XC40 δεν βρίσκεται μόνο από μπροστά μέχρι τη μέση αλλά και στο κάτω μέρος. Η βάση είναι η ίδια, η αρθρωτή πλατφόρμα CMA και οι διαστάσεις είναι παρόμοιες με το πλάτος όμως να είναι κατά 1 εκ. μεγαλύτερο και το ύψος κατά 5,6 εκ. μικρότερο. Αυτό πέρα από τη χαμηλότερη γραμμή της οροφής οφείλεται στη μικρότερη απόσταση από το έδαφος που δεν ξεπερνάει τα 17,5 εκ. και έτσι το κέντρο βάρους είναι χαμηλότερο.

Η πιο δυναμική προσέγγιση έχει να κάνει και με τη ρύθμισή του που είναι κάπως πιο σφιχτή. Το όρια πρόσφυσης είναι πραγματικά υψηλά και δύσκολα θα υπάρξει σπινάρισμα ακόμα και κατά την εκκίνηση ενώ υπό πίεση δεν θα “ξεκολλήσει” εκτός αν ο οδηγός το επιδιώξει με… μανία, αφού τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας δεν απενεργοποιούνται. Εντυπωσιάζει πάντως με τον τρόπο που περνάει η τετρακίνηση τη δύναμη στον δρόμο και την ακαριαία ροπή των 660 Nm, με οικολογικά ελαστικά μάλιστα, αλλά και με τον τρόπο που αντίστοιχα διαβάζει το ανάγλυφο του δρόμου το σύνολο. Η ανάρτηση, χωρίς ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, είναι υποδειγματικά ρυθμισμένη για να υπάρχουν μικρότερες κλίσεις αλλά να μην παραλείπεται και η άνεση.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά άμεσο και υπάρχουν δύο επιλογές βάρους, με το “σκληρό” τιμόνι ενεργοποιημένο να προσφέρει καλύτερη αίσθηση από το δρόμο, με ικανοποιητική πληροφόρηση να περνάει σε κάθε περίπτωση. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά και έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση απ’ ότι θα περίμενε κάποιος σε ένα ηλεκτρικό SUV. Ότι επιταχύνει τόσο γρήγορα άλλωστε πρέπει να επιβραδύνει ανάλογα.

Το One Pedal είναι ιδανικό και με την ίσως λίγο απότομη επιβράδυνση που έχει κατά το άφημα του γκαζιού, εξυπηρετεί και για κίνηση εκτός αστικού ιστού ή ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Δεν θα χρειαστεί μόνο σε συνθήκες πολύ γρήγορης οδήγησης σε μια στροφοδιαδρομή.

Το πρόγραμμα οδήγησης εκτός δρόμου παραμένει αν και δύσκολα κάποιος θα αξιοποιήσει την τετρακίνηση για να κινηθεί σε κάποια απαιτητική χωμάτινη διαδρομή λόγω της απόστασης από το έδαφος, των ασφάλτινων ελαστικών και των τεράστιων τροχών

Σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα προσφέρει απίστευτη ηρεμία και άνεση ενώ η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, χάρη στα διπλά τζάμια στο εμπρός μέρος και τις επιπλέον μονώσεις στις πόρτες. Οι αεροδυναμική θόρυβοι είναι ελάχιστοι και η Volvo αποφάσισε να μην δώσει “φωνή” στους ηλεκτρικούς ίππους, υπάρχει δηλαδή μόνο ένας ήχος κυρίως εξωτερικά για να ειδοποιεί τους πεζούς. Η ποιότητα κύλισης είναι βελούδινη παρά τους τροχούς 20″ ακόμα και σε κακή άσφλατο , εκεί όμως παρατηρείται αυξημένος θόρυβος κύλισης που εν μέρει μέσα στην απόλυτη ησυχία είναι λογικό.

Στη πόλη με 4.4 μ. μήκους είναι σχετικά ευέλικτο και η αμεσότητα του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης βοηθαει σε αυτό ενώ ο κύκλος στροφής των 11,4 μ. είναι καλός. Αυτό που δεν είναι καλό, είναι η ορατότητα προς τα πίσω μέσα από τον κεντρικό καθρέπτη και το μικρό τζάμι. Η έντονη καμπυλότητα και το ψηλό κόψιμο της πέμπτης πόρτας περιορίζουν αρκετά το οπτικό πεδίο και χρειάζεται συνήθεια. Προς τις υπόλοιπες κατευθύνσεις όμως όλα είναι μια χαρά.

Διαθέτει και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας που βασίζεται σε μια σειρά ραντάρ, καμερών και αισθητήρων με υπερήχους, πάνω στο οποίο μελλοντικά μπορεί να εξελιχθεί η τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης. Προς το παρόν υπάρχει το Adaptive Cruise Control με Pilot Assist για ημιαυτόνομη οδήγηση στο ταξίδι και η πανοραμική προβολή της κάμερας με αισθητήρες περιμετρικά.

Συμπέρασμα

Στην κατηγορία που κατακλείζεται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και ο ανταγωνισμός είναι πολύ ψηλός, η Volvo προσφέρει το πρώτο της μοντέλο που θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα και έχει εμφάνιση που πάει με το “ρεύμα” της εποχής. Ένα Coupe Crossover με χαρακτήρα, σύγχρονη σχεδίαση και πραγματική φιλικότητα προς το περιβάλλον. Το “Vegan” εσωτερικό όμως δεν είναι το σημείο αναφοράς αλλά η χρήση του Android ή μήπως η σοκαριστική δύναμη των δύο ηλεκτροκινητήρων; Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό είναι το καλύτερο Volvo που έχουμε δοκιμάσει τα τελευταία χρόνια και προσφέρεται σε ένα πλήρες πακέτο με εξαιρετική τιμή για ένα τόσο premium και δυναμικό μοντέλο.

Τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

Τιμή: Από 65.521 €
5 χρόνια εγγύηση ( 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία)

Κινητήρας: Δύο Ηλεκτροκινητήρες με μπαταρία 78 kWh
Ισχύς-Ροπή: 408 hp – 660 Nm
Μετάδοση: Τέσσερις τροχούς με κιβώτιο μιας σχέσης
Αυτονομία: Έως 513 χιλιόμετρα (WLTP)
Επιτάχυνση: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 184 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση
εταιρείας/δοκιμής:
22 / 24,6 kWh/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 0 g/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €

Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.440/1.873/1.919
Βάρος: 2.185 κιλά
Χώρος αποσκευών: 413+31 λ.

 

 

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι o Road Test Editor στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.