Επιστρέφει το πισωκίνητο Audi R8

Τον Σεπτέμβριο του 2018, η Audi δήλωσε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο επαναφοράς της μη-Quattro εκδοχής του supercar της, και τώρα το κάνει με την κυκλοφορία του νέου πισωκίνητου R8. Η διαφορά είναι ότι αυτή τη φορά, είναι ένα μόνιμο μέλος της σειράς R8 και δεν θα περιοριστεί σε 999 αυτοκίνητα όπως ο προκάτοχός του.  Η Audi αλλάζει επίσης το όνομα του αυτοκινήτου από RWS (‘πισωκίνητη σειρά’) σε RWD (κίνηση στους πίσω τροχούς).

Το πισωκίνητο R8 θα βασιστεί στην ανανεωμένη εκδοχή του και τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα χωρητικότητας 5,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο S tronic επτά σχέσεων και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Το μοτέρ αποδίδει 540 ίππους και 540 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Θα είναι διαθέσιμο τόσο σε Coupe έκδοση όσο και Spyder, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα στην πρώτη περίπτωση και σε 3,8 στη δεύτερη. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 και 318 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

Η αφαίρεση της τετρακίνησης Quattro έχει μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου, καθώς το R8 V10 RWD είναι περίπου 65 κιλά ελαφρύτερο από το ισοδύναμο R8 V10 Quattro Coupe, στα 1.595 κιλά χωρίς τον οδηγό. Το R8 V10 RWD Spyder έχει χάσει 55 κιλά και ζυγίζοντας 1.695 κιλά.

Η Audi κάνει λόγο για ένα αυτοκίνητο που προσφέρει μοναδικές στιγμές απόλαυσης. Εξοπλίζεται με υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης για καλύτερο χειρισμό, πατάει σε μαύρες σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 245/35 μπροστά και 295/35 πίσω ή σε τροχούς 20 ιντσών προαιρετικά.

Όσον αφορά την εμφάνιση, το μόνο στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες εκδόσεις είναι η χρωματική διαφορά στην χαρακτηριστική πλαϊνή λωρίδα.

Το νέο γκρι χρώμα «Kemora» αναδεικνύει τα επιθετικά χαρακτηριστικά του ενώ τα σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara να εξασφαλίζουν την βέλτιστη άνεση και στήριξη των επιβατών.

Υπάρχει ένα ακόμα πλεονέκτημα για το πισωκίνητο μοντέλο καθώς είναι φθηνότερο από το αντίστοιχο του Quattro. Η τιμολόγηση έχει κυκλοφορήσει μόνο για τη γερμανική αγορά όπου το Coupe ξεκινά στα € 144.000 και το Spyder από € 157.000, και οι δύο αντιπροσωπεύουν μείωση € 22.000 από τα αντίστοιχα μοντέλα Quattro.

Η Audi θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το R8 V10 RWD στις αρχές του επόμενου έτους.