Η νέα BMW M2 θα παραμείνει πισωκίνητη και θα έχει τουλάχιστον 420 ίππους
Σε μια έκθεση μας το Νοέμβριο, είχαμε αναφέρει ότι η BMW σκοπεύει να διατηρήσει την πισωκίνητη διάταξη στην σειρά 2. Αυτό επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά μέσα από το Autocar, όπου ισχυρίζεται ότι η σειρά 2 θα παραμείνει πισωκίνητη για τουλάχιστον 2 γενιές ακόμα.
Ενώ αυτό είναι σίγουρα καλό, δημιουργεί μια μικρή σύγχυση στη σύνθεση της εταιρείας, δεδομένου ότι η επόμενη γενιά της σειράς 2 Active Tourer θα είναι για άλλη μια φορά βασισμένη σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, όπως και η πρόσφατα παρουσιασμένη 2 Series Gran Coupe
Η νέα M2 που θα φέρει την κωδική ονομασία “G87” θα εφοδιαστεί με μια detuned έκδοση του κινητήρα που τροφοδοτεί τα X3 M και X4 M καθώς και τα επερχόμενα M3 και M4. Ο εξακύλινδρος κινητήρας twin-turbo 3.0 λίτρων “S58”, λέγεται ότι θα έχει τουλάχιστον 420 ίππους και 550 Nm ροπή για να προσφέρει ανταγωνιστικές επιδόσεις με τα τωρινά αυτοκίνητα επιδόσεων της κατηγορίας.
Όπως το Z4 roadster και το Toyota Supra, η M2 θα βασιστεί στην πλατφόρμα CLAR της BMW και αυτό θα μπορούσε να ξεκλειδώσει τη δυνατότητα ακόμα και μιας ήπιας-υβριδικής βοήθειας στον κινητήρα, για μειωμένους ρύπους. Η κίνηση θα μεταφέρεται είτε με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Θα πρέπει να κάνει τα 0-100 km / h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 282 km / h.
Παρά το γεγονός ότι πριν από λίγους μήνες, η BMW απέκλεισε την παραγωγή μελλοντικών M αυτοκινήτων που βασίζονται σε πλατφόρμα με μπροστινή κίνηση, η νέα έκθεση υποστηρίζει ότι οι Βαυαροί σχεδιάζουν ένα M2 Gran Coupe. Αυτό θα διαθέτει τετρακίνηση xDrive και θα έχει περίπου 400 ίππους για να τα βάλει με την επόμενη γενιά Audi RS3 Sedan και την νέα Mercedes CLA 45S.
Μια παρόμοια διάταξη φέρεται να σχεδιάζεται και για μια πιο καυτή σειρά 1, που θα βρίσκεται πάνω από το M135i, για να ανταγωνιστεί το επερχόμενο Audi RS3 Sportback και το Mercedes-AMG A45 / A45 S. Το όνομα του hatchback δεν είναι γνωστό, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι η BMW θα μείνει μακριά από τη χρήση του “M1” και του “1M”.