Η VW λέει ότι το νέο GOLF R θα είναι μια “πραγματική μηχανή οδήγησης”
Βρισκόμαστε στα μέσα Μαρτίου και η Volkswagen έχει ήδη παρουσιάσει τρεις εκδόσεις επιδόσεων του νέου Golf, το παραδοσιακό GTI, το GTD με καύσιμο ντίζελ και το ηλεκτροκίνητο GTE. Η VW όμως, κράτησε το καλύτερο το καλύτερο για το τέλος, με τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις GTI TCR και R να ακολουθούν.
Οι συνάδελφοί μας στο Motor Trend μίλησαν με τον υπεύθυνο του τμήματος R της Volkswagen, ο οποίος ήταν πρόθυμος να δώσει μερικά στοιχεία για το απόλυτο Golf. Ερχόμενο αργότερα φέτος, το Golf R δεν θα διαθέτει κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης, καθώς ο Jost Capito είπε ότι δεν θα διαθέτει υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης όπως συμβαίνει με το νέο Touareg R.
Αυτό δεν έχει να κάνει με την θέληση της εταιρείας να ηλεκτριστεί το Golf R, αλλά με το κόστος της κατασκευής ενός υβριδικού κινητήρα, το οποίο θα ήταν πολύ υψηλό για να δικαιολογήσει τους όγκους πωλήσεων που παράγει συνήθως το αυτοκίνητο. Ήταν πιο λογικό να αναπτυχθεί στο Touareg R, επειδή το plug-in hybrid SUV μοιράζεται μερικά από τα κομμάτια του κινητήρα με άλλα μοντέλα του VW Group, συμπεριλαμβανομένου του Bentley Bentayga Hybrid.
Ενώ ο Capito δεν μπήκε σε πολλές λεπτομέρειες για το νέο Golf R, είπε ότι οι μηχανικοί έχουν κάνει “πολλές μικρές βελτιώσεις” σε σχέση με τον προκάτοχό του για να δημιουργήσουν μια “πραγματική μηχανή οδήγησης”. Αυτή η δήλωση μπορεί να σας κάνει να σκεφτείτε μια BMW και αξίζει να σημειωθεί ότι το Golf R θα είναι ένα compact AWD μοντέλο βασισμένο σε μια πλατφόρμα με μπροστινή κίνηση, ακριβώς όπως το M135i xDrive.
Σύμφωνα με μια διαρροή με τις ιπποδυνάμεις για τα GTI, GTE, GTD αλλά και του R που διέφυγε στο Διαδίκτυο τον Ιανουάριο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η απόδοση του R να είναι πράγματι 330 ίπποι, μιας και για τα υπόλοιπα αποδείχθηκαν σωστές.
Η VW αναμένεται να παρουσιάσει το ανανεωμένο Golf R αυτό το φθινόπωρο, πιθανώς στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο. Μια ηλεκτρονική αποκάλυψη θα μπορούσε να γίνει μερικές ημέρες ή εβδομάδες νωρίτερα. Είτε πρόκειται για την Ευρώπη που θα αποκτήσει ένα νέο γκάλεμα Golf R, θα πρέπει να το δούμε, αλλά και το κανονικό μοντέλο μεγάλης οροφής θα κυκλοφορήσει και το 2020 και θα ενταχθεί σύντομα από το τραχύ All-Terrain.