“Κόβεται” το επόμενο Ford Focus Rs

Τους τελευταίους μήνες έχουν γραφτεί πολλά για το επερχόμενο Ford Focus RS, αλλά , απ’  ότι φαίνεται, όλα αυτά τελειώνουν σήμερα. Σύμφωνα με μία έκθεση από το γαλλικό περιοδικό Caradisiac, η τέταρτη γενιά του Hot-Hatch που όλοι αγαπήσαμε δεν θα βγει καθόλου.

Το Caradisiac αναφέρει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία απέκλεισε το Focus RS Mk4 λόγω του στόχου μέσων εκπομπών ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που από του χρόνου θα πρέπει να περιορίζεται στα 95  γρ. CO2/χλμ. Αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση καυσίμου 4,1 λίτρα/100 χλμ σε κινητήρες βενζίνης και 3,6 λίτρα/100 χλμ σε ντίζελ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Παράλληλα, λόγω αυτών των ολοένα και πιο αυστηρών νόμων, θα “κοπεί” και το μικρό Ka+.

Παρόλο που υπήρχαν φήμες για ένα Focus RS με ηλεκτρικό πίσω άξονα και πάνω από 400 ίππους, φαίνεται ότι η Ford αποφάσισε τελικά μην προχωρήσει σε κάτι τέτοιο –Πριν από μερικούς μήνες, το Autocar ανέφερε πώς μόνο ένας πιο “πράσινος” κινητήρας θα μπορούσε να σώσει το RS-. Η έκθεση συνεχίζει να αναφέρει ότι θα ήταν πολύ ακριβό να κατασκευαστεί ένα τέτοιο σύστημα μετάδοσης κίνησης, και θα ήταν αντίθετο με το σχέδιο μείωσης κόστους της εταιρείας στην Ευρώπη.

Τον Ιούνιο του 2019, η Ford Ευρώπης ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο επιχειρηματικό σχέδιο που περιελάμβανε την μείωση του αριθμού των εγκαταστάσεων παραγωγής από 24 σε 18 έως τα τέλη του 2020 και μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περίπου 20%. Περιελάμβανε επίσης την κατάργηση κάποιων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των μίνι βαν C-Max και Grand C-Max αλλά και το προαναφερθέν Ka+. Ένα νέο Focus RS απλά δεν θα ταίριαζε σε αυτό το σχήμα μείωσης κόστους.

Συμπέρασμα; Το Focus ST έρχεται σε hatchback και wagon, με χειροκίνητο και αυτόματα κιβώτιο αλλά και με κινητήρα βενζίνης και πετρελαίου. Είναι ότι πιο κοντινό στο RS θα δούμε και είναι εξίσου απολαυστικό- για προσθιοκίνητο- οδηγικά.

Πηγή: Cardasiac

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι o Road Test Editor στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.