Μετά την Audi και την VW, η Mercedes αλλάζει το logo της και προωθεί την κοινωνική απόσταση

Ο κόσμος λαμβάνει πρωτοφανή μέτρα για να ελαχιστοποιήσει την εξάπλωση του κορωνοϊού και να μειώσει τον αριθμό των μολυσμένων ανθρώπων. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία του Π.Ο.Υ. σε αυτή τη μάχη είναι η αποκαλούμενη κοινωνική απομάκρυνση, η οποία έχει εφαρμοστεί σε διαφορετικό επίπεδο σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα, η Κυβέρνηση έχει πάρει αρκετά μέτρα για την πρόληψη και την προστασία των πολιτών.

Πολλές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων αυτοκινητοβιομηχανιών, υποστήριξαν πολύ την κοινωνική αποστασιοποίηση. Η Volkswagen και η Audi κυκλοφόρησαν συναισθηματικά βίντεο που προωθούν το μέτρο νωρίτερα αυτό το μήνα και τώρα η Mercedes-Benz τους συνοδεύει με μία παρόμοια κίνηση. Ο premium κατασκευαστής που εδρεύει στη Στουτγάρδη έχει ανεβάσει μια ανασχεδιασμένη έκδοση του λογότυπου της στο Facebook.

Όπως και οι δύο άλλες γερμανικές μάρκες, η Mercedes βάζει κάποιο πρόσθετο χώρο ανάμεσα στο φημισμένο αστέρι και το δαχτυλίδι που το περιβάλλει. Από την κυκλοφορία του νέου λογότυπου πριν από περίπου 20 ώρες, το έμβλημα έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 160.000 αντιδράσεις στο Facebook και πάνω από 3.000 σχόλια.

Εμείς μένουμε σπίτι, το ίδιο και η Mercedes. Εσείς;

Πηγή: Mercedes-Benz στο Facebook