Με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 265 ίππους η BMW 128ti βάζει στο στόχαστρο τα GTI
Ακόμα και με την BMW M135i υπάρχει ένα κενό στην σπορ γκάμα της εταιρείας και αυτό το κενό έρχεται να συμπληρώσει ένα πιο lite hot hatch…η 128ti. Η ανάπτυξή της ολοκληρώνεται επί του παρόντος στο Nürburgring προτού διατεθεί τον Νοέμβριο του 2020.
Σε αντίθεση με το πιο hot αδερφάκι του, το νέο μοντέλο έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς, όμως σύμφωνα με την BMW ζυγίζει και 80 κιλά λιγότερο. Επίσης, ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Torsen θα βοηθά το 128ti να περάσει την δύναμη από τους εμπρός τροχούς στο δρόμο.
Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 2.0 λίτρων του μοντέλου παράγει 265 ίππους , έναντι 306 ίππων από την M135i xDrive και συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 6,1 δευτερόλεπτα.
Η ανάρτηση κάθεται 10 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με μια τυπική Σειρά 1. Το τιμόνι θα έχει προσαρμοσμένη ρύθμιση για πιο άμεση απόκριση και τα φρένα M Sport θα προέρχονται αυτούσια από την M135i xDrive. Ως μια επιλογή χωρίς κόστος, οι αγοραστές μπορούν να το εξοπλίσουν και με σπορ ελαστικά.
Το πιθανότερο είναι η 128ti να κοστίζει λιγότερο από 50.000 ευρώ και θα αποτελεί έναν καλό αντίπαλο για το Golf GTI, το Ford Focus ST και το αναμενόμενο νέο αυτόματο Hyundai i30N.
Πηγή: BMW