Νέες εφαρμογές για σύνδεση αυτοκινήτου με smartphone: My BMW και MY Mini

Από το 2013 που λανσαρίστηκε η εφαρμογή BMW i Remote, και στη συνέχεια η BMW Connected, η BMW προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας μεταξύ smartphone και του οχήματός τους. Μία εφαρμογή νέας γενιάς διατίθεται τώρα σε πελάτες σε 30 Ευρωπαϊκές αγορές, Κίνα και Κορέα: κύρια χαρακτηριστικά του My BMW App είναι η νέα σχεδίαση και η διαισθητική και απλοποιημένη εμπειρία χρήστη, ενώ οι νέες υπηρεσίες του υποστηρίζουν τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων.

«Με μία εφαρμογή νέας γενιάς, κάνουμε το επόμενο βήμα στην αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών από τα οχήματά μας και ανταποκρινόμαστε στην αυξημένη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργίες», δήλωσε ο Peter Henrich, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τομέα Connected Company Customer του BMW Group. «Με τα My BMW App & MINI App, ενσωματώνουμε άριστα τα οχήματά μας στην ψηφιακή ζωή των πελατών. Και οι δύο εφαρμογές προσφέρουν άφθονες, χρήσιμες λειτουργίες, σε επίπεδο καθημερινής χρήσης και προσωπικής αλληλεπίδρασης με τη μάρκα, την οποία σκοπεύουμε να αυξήσουμε».

Ο Stephan Durach, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τομέα Connected Company Development, Technical Operations, του BMW Group πρόσθεσε: «Το My BMW και  MINI App θέτουν πρότυπα χρηστικότητας, ασφάλειας και αξιοπιστίας. Το feedback και οι πληροφορίες από τους χρήστες της προηγούμενης γενιάς της εφαρμογής ήταν κρίσιμες στη διαδικασία εξέλιξης. Οι δύο εφαρμογές περιλαμβάνουν τις πιο διαδεδομένες λειτουργίες και η νέα πλατφόρμα μας επιτρέπει να διευρύνουμε συνεχώς τις λειτουργικές δυνατότητες, ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών».

Συνοπτική παρουσίαση:

  • Το My BMW App είναι η νέα παγκόσμια διεπαφή στο όχημα. Προβάλλει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος και, ανάλογα με τον εξοπλισμό, επιτρέπει την ενεργοποίηση των λειτουργιών από απόσταση  (π.χ. εντοπισμός οχήματος, κλείδωμα και ξεκλείδωμα θυρών.
  • Η ανεύρεση των προορισμών γίνεται εύκολα μέσω της ενσωματωμένης λειτουργίας αναζήτησης και μπορεί να αποστέλλεται απευθείας από την εφαρμογή στο σύστημα πλοήγησης του οχήματος. Επίσης υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης προορισμών από εφαρμογές τρίτων. Ο χάρτης δείχνει την τρέχουσα κατάσταση της κυκλοφορίας, τα πρατήρια ανεφοδιασμού και τους σταθμούς φόρτισης, καθώς και επιλογές στάθμευσης.
  • Οι πελάτες ενημερώνονται για τις διαθέσιμες ενημερώσεις λογισμικού από απόσταση – Remote Software Upgrades μέσω του My BMW App μπορούν να κατεβάζουν αυτές τις ενημερώσεις στο σπίτι και στη συνέχεια να τις μεταφέρουν και να τις εγκαθιστούν στο όχημα. Με τη λειτουργία Remote Software Upgrades, το BMW Group προσφέρει σε πελάτες με BMW Operating System 7 νέα και βελτιωμένα ψηφιακά χαρακτηριστικά, σε τακτική βάση και το πλεονέκτημα ενός πάντα επικαιροποιημένου λογισμικού στα οχήματά του.
  • Το BMW Digital Key, που μετατρέπει ένα iPhone σε κλειδί του οχήματος, προσφέρει μία εύκολη ρύθμιση μέσω του My BMW App με λίγα μόλις βήματα (απαραίτητη η διαθεσιμότητα του κατάλληλου hardware μέσα στο όχημα). Στη συνέχεια, η BMW μπορεί να χρησιμοποιείται χωρίς φυσικό κλειδί, ενώ υπάρχει δυνατότητα διαμοιρασμού της πρόσβασης με πέντε ακόμα άτομα. Εάν κρίνεται απαραίτητο, διάφοροι περιορισμοί όπως μείωση της τελικής ταχύτητας μπορούν να εφαρμόζονται κατά την αποστολή ενός κλειδιού – ιδανικό για αρχάριους οδηγούς.
  • Με την εφαρμογή My BMW, η Amazon Alexa μπορεί να χρησιμοποιείται σε οχήματα BMW Operating System 7. Μόλις ο πελάτης συνδεθεί με τον Amazon λογαριασμό του στην εφαρμογή, μπορεί να χρησιμοποιεί την φωνητική υποβοήθηση (voice assistant) στο όχημα λέγοντας τη λέξη ενεργοποίησης «Alexa» ή πατώντας ένα διακόπτη. Οι πελάτες, μπορούν να χρησιμοποιούν αυτό το φωνητικό έλεγχο για την αναπαραγωγή μουσικής, την πρόσβαση σε ειδήσεις, τον έλεγχο συμβατών έξυπνων οικιακών συσκευών και την πρόσβαση σε χιλιάδες υπηρεσίες. Η Alexa αρχικά διατίθεται σε Γερμανία, Αυστρία, Ισπανία, Ιταλία και Μ. Βρετανία. Η υπηρεσία φωνητικών εντολών θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες από το Μάρτιο του 2021.
  • Η εφαρμογή προσφέρει πρόσθετα χαρακτηριστικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, όπως βελτιωμένη επισκόπηση ηλεκτρικής αυτονομίας, κατάσταση και ιστορικό φόρτισης.
  • Εξατομίκευση: Μετά τη σύνδεση με ένα προσωπικό λογαριασμό ( BMW ID ), οι ατομικές προτιμήσεις μπορούν να ρυθμίζονται σε οποιοδήποτε από τα τρέχοντα μοντέλα της BMW γρήγορα και αυτόματα. Χάρη στο My BMW App, η σύνδεση είναι τώρα ακόμα ευκολότερη – αντί να εισάγουν με το χέρι το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password), οι πελάτες μπορούν απλά να σκανάρουν ένα κωδικό QR code και να μεταφέρουν με ασφάλεια τις ρυθμίσεις χρήστη. Οι χρήστες μπορούν επίσης να επιλέγουν μία φωτογραφία προφίλ μέσω της εφαρμογής, που τώρα μεταφέρεται αυτόματα στο όχημα.
  • Το My BMW App προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο οικοσύστημα της BMW. Μπορεί να χρησιμοποιείται για άμεση επικοινωνία με εξουσιοδοτημένους επισκευαστές του δικτύου – BMW Service Partners, και οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν τις απαιτήσεις σέρβις του οχήματός τους στην εφαρμογή. Κλείσιμο ραντεβού σε συνεργείο πραγματοποιείται απευθείας από την εφαρμογή, εάν χρειαστεί. Οι οδηγοί μπορούν να επικοινωνούν επίσης με την υπηρεσία οδικής βοήθειας BMW Roadside Assistance μέσω της εφαρμογής σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν πρόβλημα με το αυτοκίνητο.

Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή από τα Google Play Store και Apple App Store. Μέχρι τα μέσα του 2021, το My BMW θα διατίθεται σε 23 γλώσσες και σε περισσότερες από 40 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Καναδάς, Βραζιλία και Μεξικό, καθώς και σε πρόσθετες αγορές στη Νοτιοανατολική Ασία.

Εφαρμογή My Mini

Μέσω μιας ενσωματωμένης Κάρτας SIM 4G και της εφαρμογής MINI Connected, η MINI προσφέρει στους πελάτες της ομαλή συνδεσιμότητα μεταξύ smartphone και οχήματος από το 2018. Από σήμερα, μία εφαρμογή νέας γενιάς διατίθεται για τους πελάτες σε 30 Ευρωπαϊκές χώρες και στην Κορέα: Το MINI App υιοθετεί νέα σχεδίαση με διαισθητική και απλοποιημένη εμπειρία χρήστη και προσφέρει νέες υπηρεσίες που υποστηρίζουν την ατομική ηλεκτρική μετακίνηση.

«Με μία εφαρμογή νέας γενιάς, κάνουμε το επόμενο βήμα στην αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών από τα οχήματά μας και ανταποκρινόμαστε στην αυξημένη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργίες», δήλωσε ο Peter Henrich, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τομέα Connected Company Customer του BMW Group. «Με τα My BMW App & MINI App, ενσωματώνουμε άριστα τα οχήματά μας στην ψηφιακή ζωή των πελατών. Και οι δύο εφαρμογές προσφέρουν άφθονες, χρήσιμες λειτουργίες, σε επίπεδο καθημερινής χρήσης και προσωπικής αλληλεπίδρασης με τη μάρκα, την οποία σκοπεύουμε να αυξήσουμε».

Ο Stephan Durach, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του τομέα Connected Company Development, Technical Operations, του BMW Group πρόσθεσε: «Το My BMW και MINI App θέτουν πρότυπα χρηστικότητας, ασφάλειας και αξιοπιστίας. Το feedback και οι πληροφορίες από τους χρήστες της προηγούμενης γενιάς της εφαρμογής ήταν κρίσιμες στη διαδικασία εξέλιξης. Οι δύο εφαρμογές περιλαμβάνουν τις πιο διαδεδομένες λειτουργίες και η νέα πλατφόρμα μας επιτρέπει να διευρύνουμε συνεχώς τις λειτουργικές δυνατότητες, ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών».

Χαρακτηριστικά και συνοπτική παρουσίαση του MINI App:

  • ΆΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. Το MINI App είναι η νέα παγκόσμια διεπαφή στο όχημα. Προβάλλει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος και, ανάλογα με τον εξοπλισμό, επιτρέπει την ενεργοποίηση των λειτουργιών από απόσταση όπως εντοπισμός οχήματος και κλείδωμα / ξεκλείδωμα θυρών.
  • ΕΥΧΡΗΣΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ. Η ανεύρεση των προορισμών γίνεται εύκολα μέσω της ενσωματωμένης λειτουργίας αναζήτησης και μπορεί να αποστέλλεται απευθείας από την εφαρμογή στο σύστημα πλοήγησης του οχήματος. Επίσης υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης των προορισμών από εφαρμογές τρίτων. Ο χάρτης δείχνει την τρέχουσα κατάσταση της κυκλοφορίας, τα πρατήρια ανεφοδιασμού και τους σταθμούς φόρτισης, καθώς και επιλογές στάθμευσης.
  • ΕΞΥΠΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΊΞΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. Η εφαρμογή προσφέρει νέες υπηρεσίες για το MINI Countryman Plug-In Hybrid και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, όπως βελτιωμένη επισκόπηση ηλεκτρικής αυτονομίας, κατάσταση και ιστορικό φόρτισης. Επίσης διατίθεται λειτουργία pre-conditioning (για θέρμανση του οχήματος το χειμώνα, ή ψύξη το καλοκαίρι, για παράδειγμα) για αυξημένη άνεση.
  • Η ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ AFTERSALES . Το MINI App επιτρέπει την άμεση επικοινωνία με εξουσιοδοτημένους επισκευαστές του δικτύου, MINI Service Partner s, και οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν τις απαιτήσεις σέρβις του οχήματός τους στην εφαρμογή. Κλείσιμο ραντεβού σε συνεργείο πραγματοποιείται απευθείας από την εφαρμογή, εάν χρειαστεί. Οι οδηγοί μπορούν να επικοινωνούν επίσης με την υπηρεσία οδικής βοήθειας MINI Roadside Assistance μέσω της εφαρμογής σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
  • Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή από τα Google Play Store και Apple App Store. Μέχρι τα μέσα του 2021,η MINI App θα διατίθεται σε περισσότερες από 40 χώρες και σε 23 γλώσσες.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.