Ο όγκος πωλήσεων των OMODA & JAECOO έφτασε τις 20.184 μονάδες τον Ιούλιο!
• Σημαντική άνοδος στις παγκόσμιες πωλήσεις: Τον Ιούλιο, οι πωλήσεις των OMODA & JAECOO έφτασαν τις 20.184 μονάδες, διατηρώντας μηνιαίες πωλήσεις άνω των 20.000 για τρεις συνεχόμενους μήνες. Από την κυκλοφορία τους πριν από 15 μήνες, οι συνολικές πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τις 280.000 μονάδες!
• Άνοδος στις πωλήσεις στην Ισπανία: Από την κυκλοφορία των OMODA & JAECOO στην Ισπανία τον Φεβρουάριο, οι πωλήσεις συνεχίζουν να αυξάνονται. Τον Ιούλιο πουλήθηκαν 1.018 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 18% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, με συνολικές πωλήσεις 3.636 μονάδων μέσα σε πέντε μήνες.
• Εκδηλώσεις Ιουλίου: Οι OMODA & JAECOO συνδύασαν την μάρκα με τον αθλητισμό μέσω δραστηριοτήτων όπως η αποστολή “Go Paris” και το ” Brand Night”, διαμηνύοντας τη “More Than Cars” φιλοσοφία της μάρκας.
• Επέκταση στην παγκόσμια αγορά: Τον Ιούλιο, οι OMODA & JAECOO επέκτειναν περαιτέρω την παρουσία τους στην παγκόσμια αγορά με τη συνέντευξη Τύπου στην Ιταλία για την είσοδό τους σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές, την κυκλοφορία νέων αυτοκινήτων και την κυκλοφορία τους σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, η Τουρκία και η Μαλαισία.
• Παγκόσμια ποιότητα: Οι OMODA & JAECOO δημιουργούν προϊόντα υψηλής ποιότητας σύμφωνα με διεθνή πρότυπα. Τον Αύγουστο, ο CEO της μάρκας θα συμμετάσχει σε δοκιμές υψηλών θερμοκρασιών για το νέο OMODA 7.
Η κορυφαία αθλητική διοργάνωση στον κόσμου που πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τους αθλητές να αμφισβητούν τα όρια με απίστευτη ταχύτητα και δύναμη στο γήπεδο. Ταυτόχρονα, οι ανερχόμενες εξατομικευμένες μάρκες OMODA & JAECOO επιδεικνύουν επίσης μια δυναμική ταχύτητας στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. Τον Ιούλιο, οι παγκόσμιες εξαγωγές των OMODA & JAECOO έφτασαν τις 20.184 μονάδες, πετυχαίνοντας πωλήσεις άνω των 20.000 για τρεις συνεχόμενους μήνες το 2024. Από την κυκλοφορία τους στις 4 Απριλίου του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις τους έχουν αυξηθεί γρήγορα, φτάνοντας συνολικά τις 284.872 μονάδες.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μια σημαντική αγορά για τις OMODA & JAECOO, με την Ισπανία να είναι η πρώτη τους αγορά στην ΕΕ. Η εταιρεία έκανε την επίσημη έναρξη της τον Φεβρουάριο και οι πωλήσεις συνεχίζουν να αυξάνονται από τότε. Τον Ιούλιο, οι πωλήσεις έφτασαν τις 1.018 μονάδες. Ως νέα εταιρεία, οι OMODA & JAECOO κατέχουν μερίδιο αγοράς άνω του 1% στην κατηγορία SUV C στην Ισπανία, σημειώνοντας αύξηση 18% από τον προηγούμενο μήνα, με συνολικές πωλήσεις 3.636 μονάδων. Η γρήγορη ανάπτυξή τους αποδεικνύει την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων τους και την καλή αντίληψη για αυτές στην αγορά.
Αξιοποίηση παγκόσμιων κορυφαίων εκδηλώσεων για την προώθηση
Ο Ιούλιος μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο “μήνας των αθλητικών δραστηριοτήτων” και οι OMODA & JAECOO διοργάνωσαν την αποστολή “Go Paris”, καλύπτοντας τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες: Ισπανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Πολωνία. Δραστηριότητες όπως το ” Brand Night ” και το “Pop-up Store” πραγματοποιήθηκαν κάτω από τον Πύργο του Άιφελ.
Κατά τη διάρκεια αυτής της ευρωπαϊκής αποστολής μήκους σχεδόν 5.000 χιλιομέτρων, δεκάδες εκπρόσωποι της μόδας, της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας οδήγησαν τα μοντέλα OMODA 5, OMODA 5 EV και JAECOO J7. Έλαβαν μέρος σε διάφορες δραστηριότητες όπως κάμπινγκ, γευσιγνωσία κρασιών, καγιάκ και αλεξίπτωτο πλαγιάς, ενισχύοντας την αντίληψη της μάρκας για την ατομικότητα, την διαφάνεια και την ενσωμάτωση.
Στα μέσα Ιουλίου, οι OMODA & JAECOO συμμετείχαν στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου ο Δούκας του Ρίτσμοντ έκοψε την κορδέλα για την πρώτη δημόσια εμφάνιση της σειράς off-road της JAECOO στην Ευρώπη. Στη Νότια Αφρική, οι OMODA & JAECOO χορήγησαν τον τελικό της διοργάνωσης μικτών πολεμικών τεχνών EFC 2024.
Κοιτάζοντας πίσω, ο αντίκτυπος των κορυφαίων αθλητικών γεγονότων στην αξία της μάρκας είναι άμεσος. Η συνέργεια της OMODA & JAECOO με πολλά κορυφαία γεγονότα τον Ιούλιο θα βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας. Το οικοσύστημα “More Than Cars” της OMODA & JAECOO εκφράστηκε άψογα στη συμφωνία “Mobility + Sports”.
Εκτός από την ενίσχυση των δεσμών με τους καταναλωτές μέσω αθλητικών εκδηλώσεων, οι OMODA & JAECOO διοργανώνουν την ετήσια Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής Χρηστών, που θα ξεκινήσει στα μέσα Οκτωβρίου. Στις αρχές Αυγούστου, ξεκίνησαν μια παγκόσμια δραστηριότητα επιλογής και πρόσληψης αστέρων-χρηστών, όπου οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να παρευρεθούν στο συνέδριο και να βιώσουν την αξία του εξατομικευμένου οικοσυστήματος LOHAS της μάρκας.
Με έδρα την Ευρώπη και στόχο την παγκόσμια αγορά, οι OMODA & JAECOO απέδειξαν την αποφασιστικότητά τους να δημιουργήσουν μια μάρκα παγκόσμιας κλάσης. Τον Ιούλιο, σημείωσαν αύξηση πωλήσεων και επέκτειναν την παγκόσμια παρουσία τους σε συνδυασμό με διεθνή αθλητικά γεγονότα. Στις αρχές Ιουλίου, παρουσία πολλών Ιταλών ηγετών, διοργάνωσαν μια μεγάλη συνέντευξη Τύπου στο Μιλάνο και άρχισαν να παρέχουν υπηρεσίες “πλήρους συστήματος”. Η Ευρώπη θα αποτελέσει επιταχυντή για τις OMODA & JAECOO στην παγκόσμια αγορά.
Τον Ιούλιο, σημείωσαν επιτυχίες και σε άλλες αγορές όπως η Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ και η Μαλαισία. Στα τέλη Ιουλίου, ολοκλήρωσαν τον πρώτο εκθεσιακό χώρο συνεργασίας τους στο Μαρόκο, ξεκινώντας ένα νέο ταξίδι στην Αφρική.
Οι OMODA & JAECOO αντιμετωπίζουν τον διεθνή ανταγωνισμό με θάρρος και επιλέγει αυστηρά πρότυπα ποιότητας. Το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο τους, το OMODA 5, έχει λάβει την πιστοποίηση 5 αστέρων από το E-NCAP στην Ευρώπη και το A-NCAP στην Αυστραλία. Το OMODA 7, το δεύτερο παγκόσμιο μοντέλο της σειρά OMODA, που ανακοινώθηκε φέτος, πρόκειται να υποβληθεί σε δοκιμές εξαιρετικά υψηλών θερμοκρασιών στο Turpan, γνωστό ως “Καμίνι”. Σε αυτή τη δοκιμή θα συμμετάσχει προσωπικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Shawn Xu, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της μάρκας στη δύναμη του νέου αυτοκινήτου και την αποφασιστικότητα να αναρριχηθεί στην κορυφή με σκληροπυρηνική ποιότητα.
Από την ίδρυσή τους, οι OMODA & JAECOO έχουν θέσει ως στρατηγικό στόχο την παγκόσμια εξάπλωση. Κατανοούν ότι η δημιουργία μιας μάρκας παγκόσμιας κλάσης είναι μια μακροχρόνια διαδικασία εξερεύνησης. Στο μέλλον, θα επιταχύνουν την ανάπτυξη προϊόντων, τη διαμόρφωση καναλιών και τα συστήματα εφοδιασμού, προσαρμοζόμενοι στις τοπικές συνθήκες για να προσφέρουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στους χρήστες και να συνεχίσουν να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες κινητικότητας σε παγκόσμιους χρήστες.