Συνεχίζονται οι δοκιμές της EQS από την Mercedes
Η ανάπτυξη της ηλεκτρικής ναυαρχίδας της Mercedes προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Όχι ένα αλλά δύο πρωτότυπα βγήκαν για εκτεταμένες χειμερινές δοκιμές οδήγησης υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Απ’ όσα μπορούμε να διακρίνουμε από τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, το EQS παίρνει μια πιο γήινη μορφή, παραμένει όμως πιο μοντέρνο και απόλυτα διαφορετικό από κάθε άλλο μοντέλο της Merc. Το καμπυλωτό σχήμα του θυμίζει αυτό της CLS, είναι όμως ακόμα πιο “δραματικό” με την οροφή να είναι ακόμα πιο χαμηλή και τα παράθυρα πιο μικρά. Όπως και το Tesla Model S, είναι σε μορφή liftback, κάνοντας το πιο πρακτικό σε σχέση με τους άλλους ηλεκτρικούς ανταγωνιστές του, Porsche Taycan και Audi E-Tron GT (Ακόμα σε στάδια ανάπτυξης).
Τα δύο πανομοιότυπα πρωτότυπα διαφέρουν μεταξύ τους μόνο στις χειρολαβές, με το ένα να έχει συμβατικές και το άλλο τύπου pop-up. Όσον αφορά τα πίσω φώτα δεν είναι τα τελικά και υπάρχουν μόνο για λόγους ασφάλειας στα δοκιμαστικά αυτοκίνητα, ενώ στο μπροστινό μέρος διακρίνουμε μια ελκυστική διάταξη και την κλειστή μάσκα.
Εικόνες από το εσωτερικό δεν είναι διαθέσιμες σε αυτή τη νέα παρτίδα κατασκοπευτικών φωτογραφιών, αλλά από ότι είχαμε δει στην πρώτη παρτίδα τον Οκτώβριο, η διάταξη του ταμπλό θυμίζει αυτή της ολοκαίνουργια S-Class. Όπως φαίνεται παραπάνω, το δοκιμαστικό όχημα είχε ένα μεγάλης κλίμακας ψηφιακό συγκρότημα οργάνων και φάνηκε να διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment σύστημα, σε στυλ πορτραίτου, σαν αυτή που προσφέρει η Tesla στο μοντέλο S εδώ και χρόνια. Το concept EQS μας έδωσε μια ιδέα για το πώς το μοντέλο παραγωγής θα μοιάζει από μέσα, αλλά προφανώς το αυτοκίνητο παραγωγής δεν θα διαθέτει τόση τεχνολογία και φουτουριστική σχεδίαση.
Ουσιαστικά το EQS, θα είναι η S-Class των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Mercedes και θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα Modular Electric Architecture (MEA). Οι αναφορές υποδεικνύουν ότι θα χρησιμοποιήσει ένα ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων που θα αποδίδουν 402 ίππους και 765 Nm ροπής.. Με έναν από τους κινητήρες να οδηγεί τον εμπρόσθιο άξονα και τον άλλο των πίσω, το πολυτελές ηλεκτρικό όχημα θα είναι τετρακίνητο στην βασική του μορφή. Στις προηγούμενες φωτογραφίες πρωτοτύπων είχαμε διακρίνει και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Όταν θα φτάσει στο τελικό στάδιο παραγωγής, το Mercedes EQS θα έχει ως αντίπαλο και το XJ, καθώς η επόμενη γενιά της sedan ναυαρχίδας της Jaguar θα είναι πλήρως ηλεκτρική.