Το μέλλον του Toyota Aygo
Με την αγάπη του κόσμου για τα crossover και τα SUV, οι αυτοκινητοβιομηχανίες απομακρύνονται από τα μικρά αυτοκίνητα και πηγαίνουν προς μία άλλη κατεύθυνση, κυνηγώντας τεράστια κέρδη και επενδύοντας σε νέα αυτόνομα και ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η Toyota όμως, σύμφωνα με τον Matt Harrison, εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Toyota Ευρώπης, έχει επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στο μικρό της Aygo, το οποίο συνεχίζει τις δυναμικές του πωλήσεις .
Σύμφωνα με τον Harrison, η Toyota πουλάει 100.000 Aygos ετησίως και η εταιρεία βλέπει τις δυνατότητες του μοντέλου καθώς άλλοι εγκαταλείπουν την κατηγορία. Ο Harrison είπε ότι “Έχει τη δική του προσωπικότητα οπότε περισσότερο προσφέρει παρά παίρνει από τη μάρκα. Είναι το πιο κατάλληλο αυτοκίνητο για νεανικό κοινό οπότε αποτελεί το σημείο εισόδου για τη μάρκα. Καταλαβαίνω πως άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν καταφέρει να είναι κερδοφόροι στην κατηγορία A-Segment και με τις αυξημένες τεχνολογίες αυτό θα γίνεται όλο και χειρότερο. Όμως εμείς αυτό το βλέπουμε ως ευκαιρία για να προχωρήσουμε και όχι να αποτραβηχτούμε”
Όταν κυκλοφορεί το τρίτο γενιά του Aygo, το οποίο πιθανότατα δεν θα συμβεί μέχρι το 2021 ή το 2022, θα μπορούσε να εγκαταλείψει το παραδοσιακό στυλ αμαξώματος αυτοκινήτου πόλης. Αντ ‘αυτού, θα μπορούσε να υιοθετήσει το στυλ ενός crossover και να φαίνεται πιο δυναμικό. Ωστόσο, ο τομέας της ηλεκτροκίνησης είναι κάτι που θα μπορούσε να αποδειχθεί πρόκληση για το μέλλον του Aygo..
Η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα το 2025 και ένα ηλεκτρικό Aygo είναι απίθανο να αντιπροσωπεύει οποιαδήποτε από αυτές τις πωλήσεις. Ο Harrison παραδέχτηκε ότι δεν υπάρχει κερδοφόρα επιχειρηματική υπόθεση για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, παρόλο που φαίνεται ότι η Toyota θα σχεδιάσει το Aygo για να προσφέρει κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης στο μέλλον.
Ενώ πολλοί πελάτες σε όλο τον κόσμο αγοράζουν crossovers και SUVs, υπάρχουν ακόμα εκείνοι που θέλουν κάτι συμπαγές και οικονομικό. Δεν χρειάζονται όλοι μεγάλους χώρους και επτά καθίσματα. Μερικοί θέλουν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης και η Toyota θα γεμίσει αυτό το κενό.