Μια νέα εποχή βιώσιμης και premium ηλεκτροκίνηση, έφερε ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, με τη NIO
Του Γιάννη Χαλκιαδάκη. Στο όραμα και τις αξίες της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ, καθώς και στη σπουδαιότητα ενσωμάτωσης της ΝΙΟ σε αυτόν, εστίασε ο πρόεδρος και CEO του Ομίλου Πάρης Κυριακόπουλος, κατά την επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα, του premium brand ηλεκτρικών οχημάτων, που εισήλθε στην ελληνική αγορά.
Ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα είχε η παρουσία της Commercial Counsellor of the Chinese Embassy LiYing, υψηλόβαθμων εκπροσώπων της NIO όπως ο Group Vice President NIO Europe Hui Zhang, και ο Head of NIO Europe Business Thijs Meijling, αλλά και ο αν. πρόεδρος της Blue Horizon Mobility ΑλέξανδροςΔιογένους όπως και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και εκπρόσωποι της διοικητικής ομάδας του ΟμίλουΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική σημασία και τη δέσμευση όλων για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.Σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό, οι καλεσμένοι μυήθηκαν στη φιλοσοφία «Blue Sky Coming», η οποία μεταφράζεται ως το όραμα της NIO για ένα φωτεινό, αισιόδοξο μέλλον και ένα πιο βιώσιμο «αύριο». Έναμέλλον με καθαρότερους δρόμους, έξυπνες λύσεις και άπλετο γαλάζιο ουρανό. Παράλληλα, γνώρισαν τις τεχνολογικές καινοτομίες που καθιστούν τη NIO μοναδική στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, όπως το πρωτοποριακό σύστημα Battery Swap, που επιτρέπει την πλήρη αλλαγή μπαταρίας σε λίγα λεπτά, τη ΝΟΜΙ – την πρώτη AI βοηθό που κάνει κάθε στιγμή πίσω από το τιμόνι μοναδική, τη λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης καθώς και το οικοσύστημα NIO House, που προσφέρει μια διαφορετική, βιωματική εμπειρία στους κατόχους των οχημάτων.
Λαμβάνοντας τον λόγο, ο πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Πάρης Κυριακόπουλος, είπε: «Σας ευχαριστούμε που είστε σήμερα μαζί μας. Στη ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ πιστεύουμε ότι η κινητικότητα δεν είναιπολυτέλεια, αλλά ανάγκη – ένας κινητήρας της ανθρώπινης προόδου σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας. Το όραμά μαςείναι τολμηρό: Βιώσιμη Κινητικότητα Χωρίς Περιορισμούς. Με τη Yamaha, την Porsche και τη SIXT έχουμεχτίσει μια ισχυρή παρουσία στον τομέα της κινητικότητας στην Ελλάδα. Όμως δεν σταματήσαμε εκεί. Θέλαμε ναανακαλύψουμε νέες μάρκες που θα μπορούσαν να επαναπροσδιορίσουν το μέλλον.
Και τότε γνωρίσαμε τη NIO. Αυτό που κέντρισε το ενδιαφέρον μας ήταν η φράση: Blue Sky Coming. Απλή. Ελπιδοφόρα. Δυνατή. Μίλησε κατευθείαν στο δικό μας όραμα. Πιστεύω πραγματικά ότι οι πιο λαμπροί ουρανοίβρίσκονται μπροστά. Η προσέγγιση της NIO στη βιωσιμότητα ξεπερνά τις εκπομπές ρύπων. Στον πυρήνα της, η NIOείναι μια εταιρεία καινοτομίας. Από την εναλλαγή μπαταριών και την αυτονομία, μέχρι την εξαιρετική οδηγικήσυμπεριφορά και την ασφάλεια, η NIO ηγείται ήδη σε τεχνολογίες που θα διαμορφώσουν το μέλλον τηςκινητικότητας.
Και σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, επιτρέψτε μου να σταθώ λίγο εδώ. Δεν υπάρχει βιώσιμη κινητικότητα χωρίςασφάλεια. Χρειαζόμαστε οχήματα που να προστατεύουν όλους: επιβάτες, πεζούς και χρήστες δίκυκλων. Έχονταςοδηγήσει μοντέλα της NIO, μπορώ να πω με σιγουριά πως προσφέρουν μια εικόνα ενός μέλλοντος όπου όλοιεπιστρέφουν στο σπίτι τους με ασφάλεια, κάθε μέρα. Ως χώρα, μπορούμε και πρέπει να τα καταφέρουμε καλύτερα.
Η δέσμευσή μας στη ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ είναι ξεκάθαρη: θα εργαστούμε ακούραστα για να συμβάλουμε σε ένα μέλλονχωρίς τροχαίους τραυματισμούς. Μόνο τότε θα μπορούμε πραγματικά να πούμε: BLUE SKY COMING. Η αποστολήμας είναι να κάνουμε τα brands μας την πρώτη επιλογή στην καρδιά και το μυαλό των πελατών μας. Με τη NIO, πιστεύουμε ότι βρήκαμε ένα brand που αξίζει αυτή τη θέση. Και σήμερα, ξεκινάμε αυτό το ταξίδι μαζί.
Επιτρέψτε μου να ολοκληρώσω με μια προσωπική σκέψη. Βρισκόμαστε σε έναν χώρο που έχει βαθιά σημασία γιαεμένα. Το Μουσείο Βορρέ δεν είναι απλώς ο σημερινός μας οικοδεσπότης είναι μέρος της οικογενειακής μουιστορίας. Οι παππούδες μου, ο Πάρις και η Κίττυ Κυριακόπουλου, πίστευαν στη διατήρηση και διάδοση τηςπολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας. Αγάπησαν και στήριξαν ενεργά αυτό το ίδρυμα, και είμαι πραγματικάευτυχής που το βλέπω να ευημερεί.
Μετά το τέλος της εκδήλωσης, σας προσκαλώ να εξερευνήσετε αυτό το υπέροχο μουσείο και να μοιραστείτετην ιστορία του — όπως θα μοιραστείτε τις ιστορίες της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ και της NIO. Στον πυρήνα μας, χτίζουμεδιαγενεακές σχέσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη — σχέσεις που χτίζονται με τον χρόνο, μέσα από εμπιστοσύνη, αριστεία, ακεραιότητα και σεβασμό».
Στη συνέχεια, ο κ. Κυριακόπουλος προσκάλεσε τους παρευρισκόμενους να παρακολουθήσουν το μήνυμα του Ιδρυτή της NIO, William Li, ο οποίος είχε προετοιμάσει ειδικά για την Ελλάδα ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα, προσδίδοντας στην εκδήλωση μια ξεχωριστή και προσωπική χροιά, λέγοντας πως: «Η επίσημηέναρξη της NIO και του firefly στην Ελλάδα σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για τη διάδοση του οράματος τηςNIO για μια έξυπνη, premium και ανθρωποκεντρική κινητικότητα σε περισσότερους ανθρώπους στην Ευρώπη.
Θέλω να ευχαριστήσω τις τοπικές ομάδες και όλους τους συνεργάτες για την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και τοπάθος τους στο χτίσιμο του brand και στη σωστή επικοινωνία του. Μαζί, θα δημιουργήσουμε μια μοναδικήεμπειρία που συνδυάζει καινοτομία, σχεδίαση και πραγματική φροντίδα για τους χρήστες μας. Καλωσορίσατε στηνοικογένεια της NIO».
Κατόπιν, ο Head of NIO Europe, Thijs Meijling, σημείωσε: «Η σημερινή ημέρα αποτελεί ένα σημαντικόορόσημο για εμάς καθώς συνεχίζουμε την επέκτασή μας στην ευρωπαϊκή αγορά. Για εμάς, στην Ευρώπη, ησυνεργασία με τους σωστούς εταίρους διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο. Πιστεύουμε βαθιά ότι με τον σωστόσυνεργάτη και τις σωστές ομάδες μπορούμε να χτίσουμε μαζί ένα βιώσιμο μέλλον.
Γι’ αυτό είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα εδώ μαζί σας και με τον συνεργάτη μας, τηΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, η οποία έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι μπορεί να δημιουργεί ισχυρά brands. Το έχει καταφέρειμέσα από δεκαετίες δουλειάς και έχει παρουσιάσει αληθινό επιχειρηματικό πνεύμα — κάτι που φαίνεται ξεκάθαρακι εδώ σήμερα. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι βρήκαμε τον κατάλληλο συνεργάτη στη ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και είμαιπραγματικά ενθουσιασμένος που θα δουλέψουμε μαζί για το μέλλον».
Στην παρουσίαση εμφανίστηκε και η NOMI, η πρώτη AI βοηθός της NIO, η οποία καλωσόρισε το κοινό λέγοντας:«Γεια σου Ελλάδα! Είμαι η NOMI, η έξυπνη συνοδηγός σου. Ας οδηγήσουμε μαζί το μέλλον».
Τη σκυτάλη της παρουσίασης παρέλαβε η Head of NIO Greece, Σοφία Μητράκη, η οποία ανέπτυξε το όραμα και τη φιλοσοφία της NIO για την ελληνική αγορά, αναφερόμενη στα πρώτα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα — το EL6, το ET5 και το ET5 Touring — αλλά και το firefly, επισημαίνοντας ότι: «Σήμερα σηματοδοτούμε μια πραγματικά ξεχωριστή στιγμή, μια νέα εποχή για την κινητικότητα στην Ελλάδα. Η NIO ήρθε στη χώρα μας με ένα ξεκάθαρο όραμα:
Nα φέρει την τεχνολογία, την καινοτομία και την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης πιο κοντά σε κάθε Έλληνα οδηγό. Και αυτό το όραμα αποτυπώνεται στα πρώτα μας μοντέλα για την Ελλάδα – το EL6, ένα μεσαίο SUV με κορυφαία άνεση, τεχνολογία και ευελιξία, το ET5, το sedan που ενσωματώνει συνδεσιμότητα και προηγμένες υπηρεσίες, φέρνοντας την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης στο επόμενο επίπεδο και το ET5 Touring, την πρακτική και πολυτελή εκδοχή τουET5, με έξυπνη διαχείριση χώρου και ιδανική για οικογένειες ή επαγγελματική χρήση. Αυτά δεν είναι απλώς μοντέλα. Είναι φορείς της φιλοσοφίας της NIO: της ισορροπίας ανάμεσα στην τεχνολογία, την άνεση και το συναίσθημα».
Ακολούθησε η παρουσίαση των τεχνικών χαρακτηριστικών των μοντέλων NIO και firefly από τον Product Experience Director Europe Benjamin Steinmetz και τον Director Brand Experience Design and Strategy for firefly at NIO Marius Holletzek.
Τέλος, η κ. Μητράκη παρουσίασε τους ambassadors της NIO και του firefly στην Ελλάδα, την επιτυχημένη Fashion Designer Χριστίνα Κοντοβά και τον δημοφιλή σεφ Χρήστο Μοίρα, δύο προσωπικότητες που ενσαρκώνουν το καινοτόμο πνεύμα του brand. «Στη NIO, όλα ξεκινούν από την κοινότητα. Μια κοινότηταανθρώπων που μοιράζονται ενέργεια, πάθος, καινοτομία και μια νέα φιλοσοφία ζωής. Κάθε κοινότητα χρειάζεταιανθρώπους που εμπνέουν, δημιουργούν και τολμούν. Με μεγάλη χαρά, σας παρουσιάζουμε τους ambassadors τηςNIO & του firefly στην Ελλάδα. Μαζί, φέρνουν τη φρεσκάδα και το πάθος τους στη NIO, γιατί η ηλεκτροκίνηση δενείναι απλώς τεχνολογία, είναι στάση ζωής».
