5 αστέρια πήρε στο Euro NCAP το νέο Volkswagen Golf 2020
Έχουμε δει πολλά σχετικά με το νέο VW Golf Mk8 τον τελευταίο καιρό και ήρθε η στιγμή να δούμε πως τα πηγαίνει με την παθητική και ενεργητική ασφάλεια. Όπως αναφέρει η Euro NCAP, εδώ και 45 χρόνια το Best-Seller της γερμανικής μάρκας, ήταν ορόσημο στον τομέα της ασφάλειας για την κατηγορία των μικρομεσαίων. Η όγδοη γενιά συνεχίζει στον ίδιο δρόμο και απέσπασε την κορυφαία βαθμολογία πέντε αστέρων χάρη στη δομή του οχήματος αλλά και το πλήθος συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας που περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό του.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής όμως, παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα. Η πίσω πόρτα του οδηγού άνοιξε, κάτι που τιμωρείται στην βαθμολογία ως κρίσιμος κίνδυνος εκτόξευσης του επιβάτη.
“Τα ανοίγματα των θυρών κατά τη διάρκεια συντριβής τιμωρούνται από το Euro NCAP από την αρχή, καθώς αντιπροσωπεύουν έναν κρίσιμο κίνδυνο εκτίναξης για τους επιβάτες”, σχολίασε ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP. “Τα ανοίγματα των θυρών είναι σπάνια στις μέρες μας και είναι σημαντικό να δεσμευτεί η VW να βρει τη βασική αιτία του προβλήματος”.
Εκτός από αυτό, το Golf MK8 επέδειξε καλή βαθμολογία προστασίας σε όλες τις σημαντικές κατηγορίες. Επιπλέον, το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, το οποίο αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού, αποδίδει καλά και αποφεύγει τις συγκρούσεις σε όλα τα σενάρια δοκιμών σε χαμηλή ταχύτητα.
Τα άλλα οχήματα που έλαβαν βαθμολογία πέντε αστέρων από την οργάνωση στις τελευταίες σειρές δοκιμών σύγκρουσης είναι τα Audi Q8, Ford Puma, MG HS και Nissan Juke, ενώ το Volkswagen Up, το Skoda Citigo και το Seat Mii supermini trio έχασε δύο αστέρια, σε σχέση με την προηγούμενη βαθμολογία των πέντε αστέρων, λόγω του ότι το αυτόνομο σύστημα πέδησης δεν συμπεριλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.