Facelift για το Kia Picanto με αρκετές μικρές αλλαγές στην σχεδίαση
Το Picanto είναι το πιο μικρό Kia στην Ευρώπη, με ένα τεράστιο ανταγωνισμό όπως το Toyota Aygo, το Peugeot 108, το Citroën C1, το Renault Twingo και το νέο Hyundai i10. Η τρίτη γενιά παρουσιάστηκε πριν από περίπου τρία χρόνια, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχει προγραμματιστεί η μικρή ανανέωση του.
Ένας αναγνώστης του The Korean Car Blog εντόπισε το Kia Picanto χωρίς καμουφλάζ κοντά στη Φρανκφούρτη στη Γερμανία. Δεδομένων των κόκκινων λεπτομερειών στην μπροστινή μάσκα και στα μαρσπιέ, θεωρούμε ότι πρόκειται για την έκδοση GT-Line.
Όσον αφορά τις αλλαγές στον σχεδιασμό, η Kia έχει εφαρμόσει αρκετές μικρές αλλαγές. Οι προβολείς έχουν μια νέα εμφάνιση και τα φώτα ομίχλης έχουν τώρα ένα τραπεζοειδές σχήμα, ενώ η εταιρική μάσκα “Tiger Nose” έχει μια οριζόντια κόκκινη λωρίδα που πιθανώς προορίζεται αποκλειστικά για τις εκδόσεις GT-Line. Η Kia έχει ανασχεδιάσει ελαφρώς και τον μπροστινό προφυλακτήρα με νέους αεραγωγούς.
Η μόνη άλλη αλλαγή που παρατηρείται από αυτή τη γωνία είναι οι ζάντες δύο τόνων. Αναμένουμε κάποιες ήπιες αλλαγές στο πίσω μέρος, κυρίως στα φώτα και στον προφυλακτήρα. Στην έκδοση GT πρέπει να υπάρχει και μια διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Θα ήταν λογικό το 2021 Picanto να έχει ακριβώς τους ίδιους κινητήρες με το αδερφικό μοντέλο του, το i10. Ως εκ τούτου, θα έχει πιθανώς μια βενζινοκίνητη μονάδα 1,2 λίτρων με ισχύ 84 ίππων και ροπή ροπής 118 Nm και εναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1.0 λίτρων με 100 ίππους και 172 N. Οι δύο αυτοί κινητήρες συνδέονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων στο i10.
Η Kia θα μπορούσε να παρουσιάσει το facelift Picanto στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο, εκτός αν ο κορονοϊός δεν έχει μειωθεί σε σημαντικό επίπεδο και ακυρωθούν και άλλες μελλοντικές εκθέσεις.