Ford Focus Rs από την Mountune με 685 ίππους και 77 κιλά ροπής
Η Mercedes, έκανε το μεγάλο μπαμ με την αποκάλυψη των νέων A45 και CLA45 νωρίτερα αυτό το έτος και του κινητήρα τους, M139. Μεαπόδοση έως και 420 ίππους στις εκδόσεις S, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.0 λίτρων είναι ο πιο ισχυρός τετρακύλινδρος μαζικής παραγωγής στην αυτοκινητοβιομηχανία και θα μπορούσε να γίνει ακόμα ισχυρότερος τα επόμενα χρόνια.
Ενώ ο κινητήρας EcoBoost 2,3 λίτρων του Focus RS έχει “μόνο” 350 ίππους, η Mountune έχει αναπτύξει αρκετά πακέτα που ανυψώνουν την απόδοση σε 400, 444 ακόμα και 520 ίππους από το πακέτο m520. Και παρά την ήδη μεγάλα αποτελέσματα που έχει καταφέρει, ο βελτιωτικός οίκος συνεχίζει να εξελίσσει τον κινητήρα.
Με 684 ίππους, ο τετρακύλινδρος έχει 334 περισσότερους από τον εργοστασιακό EcoBoost, με την Mountune να δηλώνει ότι έχουν δημιουργήσει ίσως τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού εκεί έξω. Η ροπή είναι επίσης σημαντικά μεγαλύτερη και από 450 Nm ανεβαίνει στην τρομακτική ροπή των 767 Nm.
Ο κινητήρας που παρουσιάστηκε σε αυτή τη δυναμομέτρηση εφοδιάζεται με έναν υπερσυμπιεστή BorgWarner EFR 8374 και την κυλινδροκεφαλή MRX της Mountune, ενώ παραμένει να δούμε αν θα γίνει ένα πραγματικό πακέτο αναβάθμισης για τους ιδιοκτήτες του Ford Focus RS. Υπάρχει επίσης το θέμα της αξιοπιστίας, καθώς οι άνθρωποι εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για το AMG που πιέζει πάνω από 400 ίππους από μια μικρή τετρακύλινδρη μονάδα, αμφισβητώντας πόσο θα διαρκέσει. Οι ίδιοι οι άνθρωποι θα έχουν πιθανώς ένα ή δύο λόγια για ένα μελλοντικό κιτ Mountune με σχεδόν διπλάσια ισχύ από ένα τυπικό Focus RS.
Όπως ίσως ακούσατε, ο ειδικός στον τομέα των aftermarket δεν είναι πλέον αποκλειστικός στα γρήγορα Fords, καθώς τώρα βυθίζει τα δάχτυλά του και στη βελτίωση του Group VAG, βγάζοντας ένα κιτ αναβάθμισης για το Golf GTI και το Golf R. Μια τροποποιημένη έκδοση του τελευταίου ήταν πρόσφατα τα έβαλε σμε το πεντακύλινδρο Audi RS3 και κατάφερε να το κερδίσει σε κόντρα.