Gran Turismo εναντίον πραγματικότητας
Όλοι μας έχουμε παίξει ή τουλάχιστον παρακολουθήσει κάποιο Video Game-Simulation στην ζωή μας. Απ’ τα πρώτα τύπου Atari και έπειτα τα παλιά Gran Turismo μέχρι τα πλέον πολύ εξελιγμένα παιχνίδια προσομοίωσης αγωνιστικής οδήγησης. Δεν είμαι ειδικός στα παιχνίδια και σίγουρα δεν γνωρίζω αρκετά ώστε να αναλύσω πράγματα για αυτά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι από πολύ μικρή ηλικία ξεκίνησα να παίζω, για αμέτρητες ώρες, τέτοιου είδους παιχνίδια, όπως πολλοί από εσάς.
Από τότε είχα την εξής απορία. Πόσο κοντά είναι αυτά τα παιχνίδια με την πραγματικότητα;
Και η αλήθεια είναι ότι η σκέψη μου πήγαινε στην αίσθηση. Μια τιμονιέρα, ένα αγωνιστικό κάθισμα και εξοπλισμός σε συνδυασμό με τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο παιχνίδι. Αυτά πίστευα ότι θα έφερναν την εμπειρία του παιχνιδιού ένα “κλικ” πιο κοντά στην πραγματικότητα. Δεν είναι όμως μόνο αυτά.
Οι εταιρείες παραγωγής τέτοιων παιχνιδιών έχουν κάνει πλέον τρομερά βήματα προόδου. Τόσο μεγάλα, που όντως, αγωνιστικά τμήματα αυτοκινητοβιομηχανιών τα χρησιμοποιούν στα racing simulator τους (Τέτοια οδηγήσαμε στο ταξίδι μας στο εργοστάσιο της Dallara με το παιχνίδι Assetto Corsa και το μονοθέσιο Formula E της Dallara).
Το Carfection, γνωρίζοντας όλα αυτά, αποφάσισε να απαντήσει το συγκεκριμένο ερώτημα. Πόσο κοντά είναι ένα παιχνίδι αγωνιστικής προσομοίωσης με την πραγματικότητα. Και την απάντηση θα δείτε στο βίντεο που ετοίμασαν, στο οποίο οδηγούν ένα Mazda Mx5 και προσπαθούν να κάνουν παρόμοιο χρόνο, στην ίδια πίστα, με το ίδιο αμάξι με το τελευταίο παιχνίδι Gran Turismo.