Hyundai i30N με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση!

Το i30N ήταν η πρώτη προσπάθεια της Hyundai να μπει στα σπορ αυτοκίνητα αλλά και να ανταγωνιστεί τα πολύ πετυχημένα Hot-Hatches. Για εμάς, είναι το BestBuy και το Value For Money της κατηγορίας.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο δίλιτρος turbo κινητήρας, σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η βασική αποδίδει 250 ίππους και η Performance 275 ίππων, με τη ροπή να είναι στα 353 Nm ( 378 Nm στο Overboost ). Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής εξέλιξης του τμήματος Ν της Hyundai, Albert Biermann, το hot hatch θα προσφέρεται από το 2020 και με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων ενώ υπάρχουν σχέδια και για μια τετρακίνητη έκδοση του.

Σε αυτά τα σχέδια της Hyundai, βοηθούν ιδιαίτερα οι κοινές πλατφόρμες των μοντέλων της. Το πίσω σύστημα τετρακίνησης και πίσω ανάρτησης του Kona είναι απόλυτα συμβατό με το i30 λόγω κοινής βάσης. Έχοντας αυτό στο μυαλό μας, πέρα από μια τετρακίνητη έκδοση του i30, θα μπορούσαμε να δούμε σύντομα και μία έκδοση N του Kona.