Mercedes Gla 45 AMG με 2ο στάδιο βελτίωσης και εξάτμιση Capristo

Αυτή τη φορά, το τηλέφωνο χτύπησε για την δοκιμή μιας Mercedes Gla. Βέβαια, όχι μιας απλής Gla, αλλά της πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης, 45 AMG. Αυτή η έκδοση εφοδιάζεται με έναν 2λιτρο υπερτοφοδοτούμενο (twin-scroll) 4κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 360 ή 381 ίππους και 450 ή 474 Nm ροπής αντίστοιχα. Η διαφορά στην απόδοση, έχει να κάνει με το μικρό facelift που είχε λάβει η Α Class και τα αδερφικά της μοντέλα.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής, το οποίο είναι βελτιωμένο από την Cargate (-Revo), αποδίδει 450 ίππους και 570 Nm ροπής, μια σημαντικά μεγάλη αύξηση της δύναμης του αυτοκινήτου σε όλο το φάσμα των στροφών.

Για αυτή την αύξηση και την βελτίωση του αυτοκινήτου, πέρα από το επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, απαραίτητη είναι και η αλλαγή της εξάτμισης και της εισαγωγής αέρα. Η εξάτμιση που τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο είναι από την εταιρεία Capristo. Μία εταιρεία που ξεκίνησε το 1990 ως κατασκευαστής συστημάτων εξάτμισης για μοντέλα της Ferrari και εξελίχθηκε στον σημερινό κύριο κατασκευαστή συστημάτων εξάτμισης υψηλής απόδοσης τόσο για εξωτικά αυτοκίνητα δρόμου όσο και για αγωνιστικά μοντέλα.

Μία ολόσωμη εξάτμιση σαν αυτή, κοστίζει περισσότερο από 4.000 € και διαθέτει κλαπέτα, έτσι ώστε μέσω τηλεχειρισμού να μπορεί να αλλάξει ο ήχος του αυτοκινήτου ανάλογα την προτίμηση και την διάθεση του οδηγού. Ο ήχος στο comfort θυμίζει το εργοστασιακό αυτοκίνητο: μπασός, γλυκός και με ορισμένα σκασίματα να ακούγονται στις αλλαγές των σχέσεων. Μόλις όμως πατήσεις το κουμπί open, συμβαίνει κάτι μαγικό, ο ήχος αλλάζει, αγριεύει και το αυτοκίνητο θυμίζει αγωνιστικό από ραλλυ, χωρίς όμως να σε κουράζει ή να σε ενοχλεί!

Επειδή όμως, άλλο να σας το λέμε και άλλο να το ακούτε στο παρακάτω βίντεο, θα πάρετε μία γεύση από την πιο “τρελή” εξάτμιση που έχουμε ακούσει σε 2λιτρο αυτοκίνητο μέχρι σήμερα…

 

 

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι o Road Test Editor στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.