To 2021 Audi E-Tron GT στις πρώτες του δοκιμές
Tο Νοέμβριο του 2018 παρουσιάστηκε ως ένα εντυπωσιακό concept αυτοκίνητο, το ηλεκτρικό sedan βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα “J1” με την επίσης αμιγώς ηλεκτρική Porsche Taycan και έχει πλέον εντοπιστεί ως ένα πλήρως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο κάπου στη βόρεια Ευρώπη. Δεδομένου ότι το concept ήταν πολύ κοντά σε αυτό που θα περιμέναμε από ένα αυτοκίνητο παραγωγής, δεν μας κάνει μεγάλη εντύπωση που το όχημα δοκιμής είναι παρόμοιο.
Παρά τη μεταμφίεση, είναι εύκολο να παρατηρήσετε ότι το E-Tron GT είναι εφοδιασμένο με συμβατικά χερούλια στις πόρτες. Επιπλέον, οι αεροδυναμικοί τροχοί δεν είναι τόσο κομψοί όσο αυτοί του showcar, ενώ οι πλευρικοί καθρέφτες είναι μεγαλύτεροι, αλλά αυτές είναι κάποιες, μάλλον, ασήμαντες αλλαγές-λεπτομέρειες. Η γενική εντύπωση που παίρνουμε είναι ότι το μοντέλο παραγωγής θα παραμείνει πιστό στη σχεδίαση του concept.
Το όχημα δοκιμής φάνηκε να έχει σχεδόν όλα τα σημαντικά στοιχεία παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των τελικών φωτιστικών σωμάτων εμπρός-πίσω καθώς και της πίσω αεροτομής. Σας υπενθυμίζουμε ότι το concept είχε θύρες φόρτισης και στα δύο μπροστινά φτερά και αυτό λογικά θα φτάσει στο τελικό μοντέλο, μιας και το αδελφικό μοντέλο του E-Tron GT, το Porsche Taycan, έχει επίσης διπλές θύρες φόρτισης.
Το μοντέλο του 2018 είχε ένα ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων – ένα για κάθε άξονα – για να προσφέρει συνδυασμένη ισχύ 582 ίππων (434 κιλοβάτ) και τετρακίνηση. Περίπου 3,5 δευτερόλεπτα χρειάζονταν για τα 0-100 km/h και λίγο πάνω από 12 για τα 200 μέχρι να φτάσει την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 240 km/h. Αυτά τουλάχιστον ήταν τα νούμερα που είχε ανακοινώσει τότε, η Audi.
Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου των 90 kWh, το concept Audi E-Tron GT ήταν ικανό να καλύψει περισσότερα από 400 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP. Το σύστημα 800-volt επέτρεπε την φόρτιση της μπαταρίας στο 80% σε περίπου 20 λεπτά, το οποίο ήταν αρκετό για 320 χιλιόμετρα αυτονομία.
Η Audi έχει ήδη ανακοινώσει τα σχέδια για να ξεκινήσει την παραγωγή προς το τέλος του 2020 και να ξεκινήσει τις παραδόσεις στις αρχές του επόμενου έτους. Δεν υπάρχει ακόμα καμία λέξη για την τιμολόγηση, αλλά θα είχε νόημα το Audi E-Tron GT να είναι φθηνότερο από το Taycan.