Volkswagen και Audi προωθούν με έξυπνο τρόπο την κοινωνική απόσταση
Η Volkswagen δημοσίευσε ένα σύντομο βίντεο στο YouTube το οποίο προωθεί την κοινωνική αποστασιοποίηση, ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία του Π.Ο.Υ. ενάντια στην εξάπλωση του κορονοϊού σε παγκόσμιο επίπεδο. Το κλιπ διαθέτει ένα κείμενο που μας ενθαρρύνει να παραμείνουμε δυνατοί και ενωμένοι κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19. Τελειώνει με μια τροποποιημένη έκδοση του λογότυπου της VW και ένα μήνυμα που μας ευχαριστεί για τη διατήρηση της κοινωνικής απόστασης.
“Στη Volkswagen, παραδοσιακά είμαστε μαζί σε όλες τις κρίσεις και υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μαζί θα βρούμε νέους τρόπους και λύσεις που θα μας επιτρέψουν να ξεπεράσουμε αυτήν την κρίση. Αυτή τη στιγμή είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ακολουθούμε τους κανόνες δεοντολογίας και την υγιεινή με πολλή πειθαρχία. Μείνετε ασφαλείς – κρατήστε κοινωνική απόσταση! #flattentthecurve. ”
Σε μια παρόμοια κίνηση, η Audi κυκλοφόρησε ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο τα περίφημα τέσσερα δαχτυλίδια χωρίζονται και κρατούν κάποια απόσταση μεταξύ τους. Υπενθυμίζουμε ότι οι τέσσερις δακτύλιοι συμβολίζουν τους τέσσερις προηγουμένως ανεξάρτητους κατασκευαστές Audi, DKW, Horch και Wanderer, ο συνδυασμός των οποίων σχημάτισε αυτό που τώρα γνωρίζουμε ως Audi.
Pingback: Μετά την Audi και την VW, η Mercedes αλλάζει το logo της και προωθεί την κοινωνική απόσταση - CarGuys