Volkswagen Golf 8 και ο θρύλος συνεχίζεται
Το νέο VW Golf είναι εδώ και είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς.
Η εμφάνιση και η νέα πλατφόρμα
Το νέο hatchback της γερμανικής φίρμας, διατηρεί το κλασικό του σχεδιαστικό τύπο, διαθέτοντας πινελιές που το κάνουν να ξεχωρίζει απ’ όλα τα προηγούμενα. Η μάσκα εμπρός, το τονισμένο καπό, οι λεπτομέρειες χρωμίου, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED μπροστά και πίσω αλλά και μια λίγο πιο καμπυλωτή γραμμή της οροφής, το κάνουν πιο φρέσκο, πιο σπορ και πιο δυναμικό από ποτέ. Φέρει επίσης τα νέα λογότυπα της εταιρείας, ενώ το όνομα του μοντέλου βρίσκεται πλέον στο κέντρο της πίσω πόρτας.
Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, με το μήκος να αγγίζει τα 4.284 χλστ., το πλάτος τα 1.789 χλστ. και το ύψος 1.456 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική αποδεικνύει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι στο 0,275.
8 νέοι κινητήρες και ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση
Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι υπερτροφοδοτούμενοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού και απόδοση από 90 έως 300 ίππους.
Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ αποδίδουν 115 και 150 ίππους. Η νέα σειρά TSI χαρακτηρίζεται από την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων, χάρη σε διάφορες βελτιώσεις συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού κύκλου καύσης Miller.
Στους κινητήρες πετρελαίου, ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διπλού ψεκασμού AdBlue για την πιο αποτελεσματική καταστολή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου. Η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Το νέο Golf όμως, θα είναι και το πρώτο Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen με την σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στο νέο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται περίπου 10% και η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο ευέλικτη και άνετη. Τρεις εκδόσεις eTSI θα είναι διαθέσιμες, με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων.
Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.
Μέσα στο επόμενο έτος θα παρουσιαστούν ανεξάρτητα τα πιο δυνατά Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.
Το πλήρως ανασχεδιασμένο, τεχνολογικά εξελιγμένο και ψηφιακό εσωτερικό
Όσον αφορά το εσωτερικό, η αλλαγή είναι θεαματική. Δείχνει οδηγοκεντρικό, hi-tech και μοντέρνο με τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων να ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Το προαιρετικό head-up display και οι φωνητικές εντολές βελτιώνουν την διαθέσιμη πληροφόρηση και ασφάλεια του οδηγού. Αριστερά από τον οδηγό υπάρχει ένα ακόμη ψηφιακό πάνελ για την ενεργοποίηση των βασικών συστημάτων υποβοήθησης.
Ο μοχλός ταχυτήτων του κιβωτίου DSG είναι πολύ μικρός (μας θυμίζει λίγο αυτόν της Porsche 911 992) , ακριβώς μπροστά του έχει τοποθετηθεί ο διακόπτης του ηλεκτρικού χειρόφρενου και το σύστημα start/stop. Η ποιότητα κατασκευής έχει βελτιωθεί σημαντικά, όπως και η συναρμογή, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει διάφορα συστήματα τεχνολογίας και υποβοήθησης του οδηγού.
- Το Car2X, το οποίο εφαρμόζεται πρώτη φορά σε μοντέλο της VW, αξιοποιώντας τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.
- Το Travel Assist είναι ένα σύστημα που εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο. Μία τεχνολογία που αυξάνει θεαματικά τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στις μεγάλες διαδρομές.
Εξοπλισμός και λανσάρισμα
Θα διατεθεί αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα με 4 διαθέσιμα πακέτα εξοπλισμού (Golf, Life, Style και R-Line).
Οι προβολείς LED, τα πίσω φώτα LED, το σύστημα Keyless Start, το Innovision Cockpit, οι online υπηρεσίες Με απόδοση από 90 έως 245 ίππουςWe Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα ελέγχου Front Assist με έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X, θα περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.
H παραγωγή του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει, με το λανσάρισμα να ξεκινά τον Δεκέμβριο, αρχικά από τις αγορές της Γερμανίας και της Αυστρίας.
Pingback: Έρχεται facelift για το Hyundai i30 - CarGuys