Η Bugatti σε συζητήσεις με την VW για την παραγωγή 4θυρου ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Ο κινητήρας της Bugatti Chiron είναι 8.000 κ.εκ σε διάταξη w16 με 4 τούρμπο. 4 τούρμπο. Πόσο περίεργο ακούγεται αυτό στην εποχή μας, που όλες οι εταιρείες κατευθύνονται προς την ηλεκτροκίνηση και το downsizing στους κινητήρες εσωτερικής καύσης; Όχι πολύ, και αυτό διότι η Bugatti δεν είναι μια εταιρεία που παράγει καθημερινά αυτοκίνητα αλλά ένα υπερπολυτελές hypercar που τυχαίνει να έχει και τον τίτλο του πιο γρήγορου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο.
Πρέπει όμως και θέλει να εξελιχθεί και να προσαρμοστεί στην κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή αλλά και που θα επικρατεί στο μέλλον. Η ηλεκτροκίνηση είναι γεγονός και θέλει να δώσει στους φίλους της Chiron μια πιο προσιτή και εναλλακτική λύση και έτσι εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό grand tourer ή SUV που θα μπορούσε να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα άτομα και θα κοστίζει μεταξύ 500.000 και 1.000.000 ευρώ.
Όντας όμως ένας μικρός κατασκευαστής που δημιουργεί περίπου 100 αυτοκίνητα κάθε χρόνο, δεν μπορεί να αντεπεξέλθει οικονομικά και να επενδύσει σε μια δεύτερη σειρά αυτοκινήτου μαζί με τη Chiron. Χρειάζεται τη βοήθεια της μητρικής της εταιρείας, του πανίσχυρου ομίλου Volkswagen. Ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Winkelmann, είπε στο Bloomberg κατά τη διάρκεια συνέντευξης που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, ” ότι η εξασφάλιση χρηματοδότησης για ένα τέτοιο εξειδικευμένο έργο είναι μια «σκληρή μάχη».
Το πρώην αφεντικό της Lamborghini, είπε ότι η Bugatti έχει σήμερα αξιοπρεπές κέρδος σε αντίθεση με την Veyron που ήταν ένα ελάχιστα κερδοφόρο μοντέλο. Σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσίευσε το Business Insider το 2013, η εταιρεία έχανε το απίστευτο ποσό των 6,24 εκατομμυρίων δολαρίων για κάθε πουλημένο Veyron, χωρίς τα ποσά να είναι σίγουρα σωστά, η Bugatti επιβεβαίωσε ότι με την Chiron όλα άλλαξαν.