Η Volkswagen δοκιμάζει τα Golf R, Tiguan R και Arteon R στο Nürburgring

Όχι ένα, όχι δύο αλλά τρία νέα μοντέλα επιδόσεων δοκιμάζει η Volkswagen στην “πράσινη κόλαση”. Το Golf R το έχουμε δει πολλές φορές τους τελευταίους μήνες, ακόμα και εντελώς ακαμουφλάριστο, επομένως δεν βλέπουμε κάποια καινούρια λεπτομέρεια σε αυτή την τελική, απ’ ότι φαίνεται, έκδοση. Το ίδιο ισχύει και για τα Arteon R και Tiguan R, για τα οποία όμως δεν έχουμε αναφερθεί αρκετά στο παρελθόν. Αυτό που πρέπει να σχολιάσουμε και μας έκανε μεγάλη εντύπωση, είναι η ύπαρξη roll-cage στο Golf R και στο Tiguan R, που μάλλον τοποθετήθηκε για λόγους ασφαλείας στις σκληρές δοκιμές ταχύτητας και προφανώς δεν θα υπάρχει στις εκδόσεις παραγωγής.

Στην περίπτωση του Golf R, η VW σκεφτόταν αρχικά να χρησιμοποιήσει τον 5κύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων του RS3, αλλά η Audi…είπε το όχι. Αντ’ αυτού, το νέο Golf R θα παραμείνει στη κλασική φόρμουλα με τον 2λιτρο τετρακύλινδρο TSI, ο οποίος θα αποδίδει 330 ίππους. Οι φήμες για μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση R Plus παραμένουν, με τον ίδιο 2λιτρο κινητήρα και σχεδόν 400 ίππους.

Το Tiguan R, στις νέες λήψεις από τις δοκιμές του, είναι ίδιο με τις προηγούμενες που είχαμε δει. Ίδιο χρώμα, ίδιες ζάντες και ίδιες παραπλανητικές ταινίες καμουφλάζ στον εμπρός προφυλακτήρα και τους αεραγωγούς. Προχωρώντας πιο πίσω, οι τετραπλές εξατμίσεις, που είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά ενός R μοντέλου, είναι και αυτές κάπως κρυμμένες και φαίνονται μόνο οι δύο ακριανές.

Όσον αφορά την πηγή τροφοδότησης του, θα είναι η ίδια με το Golf R. Αυτό σημαίνει, ένας δίλιτρος υπετροφο- δοτούμενος κινητήρας με 300 ή 330 ίππους και φυσικά τετρακίνηση 4motion. Αν κρίνουμε από τον τρόπο που το δοκιμάζει η VW και από το Roll-Cage, το συγκεκριμένο SUV απόδοσης θα μπορεί να…”στρίψει”.

Το Volkswagen Arteon R θα δώσει στο κομψό σεντάν της μάρκας μια σημαντική αναβάθμιση απόδοσης, σε σχέση με την ήδη δυνατή έκδοση των 280 ίππων. Σε αυτές οι λήψεις στο Nürburgring, το αυτοκίνητο φορά πολύ ελαφρύ καμουφλάζ, οπότε μπορούμε να δούμε ένα μοντέλο πολύ κοντά στην παραγωγή.

Προηγούμενες διαρροές, έλεγαν ότι το Arteon R θα χρησιμοποιούσε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3.0-λίτρων VR6 με πάνω από 400 ίππους. Ωστόσο, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, και αυτό θα χρησιμοποιεί τον δίλιτρο κινητήρα από το νέο Golf R με τους 330 ίππους . Η ισχύς θα από ένα αυτόματο κιβώτιο DSG σε ένα σύστημα τετρακίνησης.

Τρία νέα μοντέλα απόδοσης ετοιμάζει η VW, που παρά την πανδημία του κορονοϊού και τις δύσκολες καταστάσεις, θα παρουσιαστούν πριν από το τέλος του 2020.

Πηγή: Motor1

 

Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Ο Τρύφωνας Αλεξόπουλος είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτου, υπεύθυνος σύνταξης του ιστότοπου carguys.gr και συντάκτης στο περιοδικό "New Technology Online" και στην εφημερίδα "Ενέργεια και Οικονομία". Παράλληλα είναι o Road Test Editor στο κανάλι CarGuysGr (YouTube).