Η VW δημιούργησε τον “καθαρότερο” Diesel κινητήρα!

Η Volkswagen ελπίζει ότι θα δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία στους ντίζελ κινητήρες της και δημιούργησε έναν νέο κινητήρα TDI. Χάρη σε ένα νέο καινοτόμο σύστημα καταλυτικών μετατροπέων και έγχυση αμμωνίας, η VW προσφέρει τον καθαρότερο ντίζελ κινητήρα της, μέχρι σήμερα.

Μετά το σκάνδαλο εξαπάτησης των ντίζελ της VW – dieselgate, πολλοί πίστεψαν ότι θα παραιτηθεί από το ντίζελ. Παρόλο που η VW έχει επενδύσει πολύ στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, σχεδιάζει να κατασκευάσει βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα για αρκετά χρόνια ακόμα.

Η VW εισήγαγε πρόσφατα τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα EA 288 EVO για να κάνει το ντεμπούτο της νέας τεχνολογίας Twin-Dosing. Για να εξηγήσει αυτό το νέο σύστημα, η VW δημιούργησε ένα βίντεο που δείχνει το νέο αυτό σύστημα σε δράση. Το EA 288 EVO χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο σύστημα που διαθέτει δύο καταλυτικούς μετατροπείς, ο καθένας με το δικό του σύστημα έγχυσης αμμωνίας. Η αμμωνία χρειάζεται για να μειώσει τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου που ήταν ο κύριος ένοχος πίσω από το σκάνδαλο Dieselgate.

Σύμφωνα με τη VW, το νέο σύστημα Twin-Dose μειώνει τις εκπομπές NOx παραπάνω από 80%. Η VW συνεχίζει να εξηγεί αυτό το σύστημα στο δελτίο τύπου: “Μια μονάδα μέτρησης ενίει την ουσία στο καυσαέριο πριν από τον σχετικό καταλυτικό μετατροπέα SCR ως AdBlue. Εδώ, το διάλυμα εξατμίζεται και ο αναγωγικός παράγοντας (ουρία) διασπάται, συνδυάζοντας με τον ατμό για να σχηματίσει αμμωνία. Στον καταλυτικό μετατροπέα, η αμμωνία αντιδρά με τα οξείδια του αζώτου σε ειδική επικάλυψη για να σχηματίσει νερό και αβλαβές άζωτο. ”

Η VW πιστεύει ότι ο νέος κινητήρας EA 288 EVO θα προσφέρει στους πελάτες όλα τα πλεονεκτήματα που έκαναν τις προηγούμενες μηχανές TDI τόσο σπουδαίες, χωρίς τις καταστροφικές εκπομπές “, εξηγεί ο Markus Köhne, επικεφαλής της ανάπτυξης κινητήρων Diesel στη Volkswagen. “Η καινοτόμος τεχνολογία twin-dosing που έχουμε αναπτύξει σημαίνει ότι οι πετρελαιοκινητήρες μας είναι σημαντικά χαμηλότεροι από τα τρέχοντα όρια και στην πραγματικότητα είναι επίσης πολύ χαμηλότεροι από τα μελλοντικά όρια που απαιτούνται βάσει του προτύπου εκπομπών Euro 6d σε πολλές μετρήσεις που διενεργούνται από ανεξάρτητα ινστιτούτα. Οι πετρελαιοκινητήρες μας είναι επομένως όχι μόνο εξαιρετικά αποδοτικοί, ισχυροί και με μεγάλη ροπή – συμβάλλουν επίσης σε ένα καθαρότερο περιβάλλον. Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για αυτό. ”

Είστε έτοιμοι να δώσετε μια άλλη ευκαιρία στις μηχανές TDI της VW;

One thought on “Η VW δημιούργησε τον “καθαρότερο” Diesel κινητήρα!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.