Ferrari Roma με 620 ίππους και έμπνευση από την πρωτεύουσα της Ιταλίας
Μετά από αρκετά μοντέλα που πήραν την ονομασία τους από πόλεις της Ιταλίας, όπως τα Maranello, Modena, και Portofino, ήρθε η σειρά της Ρώμης. Η Ferrari Roma, έρχεται ως ένα εμπροσθιομήχανο πισωκίνητο 2+2 coupé το οποίο ουσιαστικά αποτελεί την κλειστή έκδοση της Portofino και αποτίει φόρο τιμής στο τρόπο ζωής της Ιταλικής πρωτεύουσας στη δεκαετία του 1950 και του 1960.
Η Roma χρησιμοποιεί μια έκδοση του 3.9-λίτρων twin-turbo V8 της Ferrari που αποδίδει 620 ίππους και 760 Nm ροπής. Η μέγιστη ισχύς έρχεται στις 7.500 σ.α.λ. και ο κινητήρας λειτουργεί μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού-συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Έτσι, και ζυγίζοντας 1.472 κιλά, επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,4″ και από τα 0-200 km/h σε 9,3″ ενώ η τελική ταχύτητα της αγγίζει τα 320 km/h.
Ενώ η σχεδίαση της έχει ρετρό εμπνεύσεις, και μάλιστα μια οπτική ομοιότητα με τη Daytona, οι σχεδιαστές της Ferrari κατάφεραν να την κάνουν απόλυτα φρέσκια. Με τα φουτουριστικά φώτα και τις λεπτές λωρίδες LED στη μέση να τα διαχωρίζει, την ασυνήθιστη εμπρός γρίλια και το μεγάλο σπλίτερ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, είναι απόλυτα μοναδική και διαφορετική. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το μεγάλο τζάμι, που θα γεμίζει την καμπίνα με τις ακτίνες του ήλιου και τα τετραπλά λεπτά φώτα που ταιριάζουν με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό, έχει χρησιμοποιηθεί μια ασυνήθιστη (για τη Ferrari) κεντρική κονσόλα με καμπύλες, που χωρίζει τον οδηγό και τον συνοδηγό. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό ενώ μια κάθετη οθόνη του infotainment κοσμεί την κεντρική κονσόλα. Ο συνοδηγός έχει και αυτός την γνωστή μικρή οθόνη με ενδείξεις απόδοσης και ορισμένες γρήγορες ρυθμίσεις.
Αυτές είναι οι πληροφορίες του δελτίου τύπου της Ferrari για το πέμπτο κατά σειρά νέο μοντέλο από το Maranello μέσα στο 2019 μετά από τις F8 Tributo, SF90 Stradale, F8 Spider και 812 GTS. Ίσως να είναι το πιο light supercar, που θα ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα μοντέλα των άλλων εταιρειών.
Pingback: Το κλειδί της Ferrari Roma είναι το πιο περίεργο κλειδί που έχετε δει ποτέ - CarGuys