Αξίζει να δείτεΝέα

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας: Σύνοψη και αλλαγές στην τελική κατάταξη

Ενδιαφέρον τελείωμα δόθηκε στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας που ολοκληρώθηκε στις 4 Ιουνίου με τη διαφοροποίηση μετά από την ολοκλήρωση του αγώνα ως προς τα αποτελέσματα. Ο αποκλεισμός των Γιάννη Παπαδημητρίου-Νίκου Πετρόπουλου, έφερε την On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, Γιώργο Κεχαγιά-Χρήστο Κουζιώνη, στην 4η θέση της γενικής κατάταξης.

Η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, τερμάτισαν στην 4η θέση του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, αφού ένα κλατάρισμα στο Skoda Fabia Rally2 evo κατά τη διάρκεια της προτελευταίας ειδικής διαδρομής και ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση, τους στέρησε τη δυνατότητα για κάτι παραπάνω.

Όσοι θεωρούσαν πως το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, δεύτερος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, που διοργανώθηκε από το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) με επίκεντρο την Θήβα Βοιωτίας, στις 3-4 Ιουνίου, θα ήταν ένας ιδιαίτερα απαιτητικός αγώνας, δικαιώθηκαν.

Η On Sale Rally Team πιστοποίησε πως ανήκει μεταξύ των πρωταγωνιστών του θεσμού, έστω και αν δύο κλαταρίσματα -κυρίως το δεύτερο- δεν επέτρεψαν στους Γιώργο Κεχαγιά-Χρήστο Κουζιώνη να ανέβουν στο βάθρο, με το Skoda Fabia Rally2 evo.

Η εξέλιξη του αγώνα για την On Sale Rally Team

Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας περιλάμβανε 5 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 89,25 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Ο αγώνας ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 3 Ιουνίου, με μια ειδική διαδρομή που πραγματοποιήθηκε σε μικτό οδόστρωμα (Μουσείο Θήβας – 6,43 χλμ.), εντός του αστικού ιστού της Θήβας, μετά από την οποία το πλήρωμα της On Sale Rally Team βρισκόταν στην τρίτη θέση.

Το σημαντικότερο μέρος πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 4 Ιουνίου και περιλάμβανε δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Κλειδί – 18,62 χλμ., Θήβα – 22,79 χλμ). Στην εναρκτήρια διαδρομή του δεύτερου σκέλους και δεύτερη του αγώνα (Κλειδί 1), οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης έχασαν χρόνο λόγω κλαταρίσματος. Παρόλα αυτά, κατάφεραν να ανέβουν στη δεύτερη θέση της κατάταξης, όπου διατηρήθηκαν και μετά το πέρας του πρωινού loop, έχοντας πετύχει τον δεύτερο χρόνο και στην ειδική διαδρομή «Θήβα 1».

Έτσι, ξεκίνησαν το δεύτερο και καταληκτικό μέρος του αγώνα με σκοπό να υπερασπιστούν τη θέση τους. Αυτό δεν κατέστη εφικτό, αφού ένα κλατάρισμα ανάγκασε το πλήρωμα να προβεί σε αλλαγή ελαστικού εντός της ειδικής διαδρομής «Κλειδί 2», με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 4 λεπτά και να οπισθοχωρήσει προσωρινά στην 8η θέση.

Ακόμη και τότε όμως, οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης δεν πτοήθηκαν, προσπάθησαν για το καλύτερο στον επίλογο (Θήβα 2) και χάρη στον δεύτερο χρόνο γενικής, κατατάχθηκαν στην 4η θέση γενικής, με το Skoda Fabia Rally2 της On Sale Rally Team.

Νικητές του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, αναδείχθηκαν τελικά οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία με Volkswagen Polo R5, αφότου οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος, που βρίσκονταν στην κορυφή μετά το τέλος των ειδικών διαδρομών με Skoda Fabia Rally2, τέθηκαν εκτός αγώνα έπειτα από απόφαση των αγωνοδικών.

«Για ακόμη έναν αγώνα, η On Sale Rally Team πιστοποίησε πως ανήκει στους πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο Γιώργος και ο Χρήστος είχαν κάνει πολύ καλή προετοιμασία πριν από την εκκίνηση και βρίσκονταν εξαρχής στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης. Παρά τις ατυχίες με τα κλαταρίσματα που μας στοίχισαν σε χρόνο και θέσεις, η εμφάνισή μας ήταν απόλυτα ενθαρρυντική», δήλωσε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου On Sale.

Γιώργος Κεχαγιάς

«Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ένας ιδιαίτερα απαιτητικός αγώνας, με ωραίες και δύσκολες ειδικές διαδρομές. Εμείς, δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 evo. Μπορεί τα κλαταρίσματα να μη μας επέτρεψαν να τερματίσουμε σε μια από τις θέσεις του βάθρου, όμως είναι δεδομένο πως ο συγκεκριμένος αγώνας, μας πρόσφερε χρήσιμες εμπειρίες για τη συνέχεια», τόνισε ο Γιώργος Κεχαγιάς.

«Οι σημερινές ειδικές διαδρομές ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και μου θύμισαν Ράλλυ Ακρόπολις. Τα κλαταρίσματα πρόσθεσαν επιπλέον δυσκολίες στην προσπάθειά μας, όμως συνολικά κινηθήκαμε σε πολύ καλό ρυθμό, γεγονός που υπογραμμίστηκε από τη δεύτερη θέση της κατάταξης, όπου βρισκόμασταν μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή», επεσήμανε ο Χρήστος Κουζιώνης.