Το BMW Group συνεχίζει την πορεία ανάπτυξης στον τομέα BEV: Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ξεπέρασαν το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου μονάδων

Το BMW Group συνεχίζει τη δυναμική του ανάπτυξη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης το 2024 με ελκυστικές προσφορές προϊόντων, παρά το ασταθές περιβάλλον της αγοράς. Η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 82.700 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. Αυτό αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση των BEV πάνω από 27,9% για το BMW Group. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ήταν ισορροπημένα κατανεμημένες στις σημαντικότερες αγορές.

«Το BMW Group συνεχίζει την ανοδική του πορεία στον τομέα των BEV . Με την παράδοση του εκατομμυριοστού αμιγώς ηλεκτρικού του οχήματος από τότε που κυκλοφόρησε στην αγορά το BMW i 3, έχουμε πετύχει ένα σημαντικό ορόσημο που επιβεβαιώνει πόσο ελκυστικό είναι το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο»,δήλωσε ο Jochen Goller, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος τομέα Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων.

Παράλληλα με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τα οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και η plug-in υβριδική τεχνολογία παραμένουν σημαντικά στοιχεία του χαρτοφυλακίου συστημάτων κίνησης του BMW Group. « Προσφέροντας μια ποικιλία τεχνολογιών συστημάτων μετάδοσης κίνησης και χάρη στο υψηλό επίπεδο ευελιξίας, το BMW Group είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών. Αυτή η στρατηγική αποδεικνύεται τώρα ιδιαίτερα αποτελεσματική σε ένα δυναμικό περιβάλλον αγοράς», συνέχισε ο Jochen Goller.

Το BMW Group παρέδωσε 594.671 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (+1,1%). Η εταιρεία πέτυχε ισχυρή ανάπτυξη στην Ευρώπη, ειδικότερα, το εν λόγω διάστημα. Με παραδόσεις 227.784 οχημάτων BMW και MINI, το BMW Group κατέγραψε αύξηση +5,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2023. Εκτός από τη σημαντική αύξηση των BEV, το BMW Group κατέγραψε επίσης αξιοσημείωτη άνοδο στις πωλήσεις μοντέλων της υπερπολυτελούς κατηγορίας σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κατά το πρώτο τρίμηνο (+21,6%). Πιο συγκεκριμένα, η BMW Σειρά 7 σημείωσε διψήφια αύξηση παγκοσμίως την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, έναντι τις περσινής χρονιάς.

Το BMW Group αναμένει μια μικρή αύξηση των παραδόσεων στον τομέα του αυτοκινήτου το 2024. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και τα μοντέλα της υπερπολυτελούς κατηγορίας θα είναι μεταξύ των κύριων μοχλών ανάπτυξης το 2024. Και στις δύο αυτές κατηγορίες, το BMW Group προβλέπει σημαντική διψήφια αύξηση φέτος.

Ισχυρή άνοδος των BEV για τη μάρκα BMW

Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η BMW πούλησε 531.039 μονάδες παγκοσμίως – αύξηση +2,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η μάρκα ανέφερε ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη στον τομέα BEV. Από τις αρχές Ιανουαρίου μέχρι και τον Μάρτιο, παραδόθηκαν 78.691 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW σε όλο τον κόσμο – αύξηση +40,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Μεταξύ των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας, οι BMW i4, BMW iX3*, BMW iX1, BMW iX και BMW i7 είχαν ιδιαίτερη ζήτηση. Το BMW Group λαμβάνει επίσης θετικά σχόλια από τους πελάτες για τη νέα BMW iX2, η οποία κυκλοφόρησε στην αγορά μόλις τον Μάρτιο. Η νεοαφιχθείσα BMW Σειρά 5, με τέσσερις παραλλαγές συστημάτων κίνησης, συμπεριλαμβανομένης της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i5, αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής.

Η ζήτηση των πελατών για συναρπαστικά μοντέλα BMW M παραμένει υψηλή

Η BMW M αύξησε εκ νέου τις πωλήσεις της μετά το ιστορικό υψηλό του πρώτου τριμήνου του περασμένου έτους και συνέχισε την ανοδική της πορεία το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2024. Με συνολικές πωλήσεις 48.110 οχημάτων, σημειώθηκε αύξηση +3,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αυτό το ισχυρό αποτέλεσμα τριμήνου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη συνεχιζόμενη δημοτικότητα των μοντέλων υψηλών επιδόσεων BMW M2*, M3 Sedan, M3 Touring* και BMW XM, καθώς και στις πρόσφατα λανσαρισμένες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων BMW X1 M35i*, M760e*, i7 M70* και i5 M60*.

Ως αποτέλεσμα, η BMW M GmbH ατενίζει το υπόλοιπο του 2024 με αυτοπεποίθηση και σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, καθώς προτίθεται να ενισχύει την ηγετική της θέση στην κατηγορία οχημάτων υψηλών επιδόσεων και στον τομέα ηλεκτροκίνησης υψηλών επιδόσεων.

Οι προετοιμασίες για τη νέα οικογένεια μοντέλων MINI συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς

Τους πρώτους τρεις μήνες του 2024, 62.107 πελάτες επέλεξαν να αγοράσουν ένα MINI. Το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Κίνα, η Νότια Αφρική, η Νότια Κορέα και η Λατινική Αμερική ήταν μεταξύ των χωρών που κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεων. Οι προετοιμασίες για την έλευση της νέας οικογένειας μοντέλων MINI στην αγορά συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς. Στα τέλη Φεβρουαρίου παρουσιάστηκε το νέο MINI Countryman*, το οποίο παράγεται στη Λειψία και θα διατίθεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ως ηλεκτρικό μοντέλο. Τους επόμενους μήνες, το MINI Cooper θα κυκλοφορήσει ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο καθώς και με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ένα άλλο crossover μοντέλο, το νέο MINI Aceman*, θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του τον Απρίλιο του 2024.

Σταθερή παραμένει η ζήτηση για αυτοκίνητα Rolls Royce σε όλο τον κόσμο

Σύμφωνα με το πρόγραμμα της μάρκας, 1.525 (-7,0%) αυτοκίνητα Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο. Το διάστημα αυτό, είδαμε μια σειρά από εντυπωσιακές και περίτεχνες Bespoke δημιουργίες, καθώς και την παράδοση της Arcadia*, της τρίτης Rolls-Royce Droptail που δημιούργησε το ειδικό τμήμα “Coachbuilt” της Rolls-Royce.

Η BMW Motorrad ανέφερε τον Μάρτιο ως τον καλύτερο μήνα όλων των εποχών

Χάρη στη συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση, η BMW Motorrad παρέδωσε 46.434 μοτοσικλέτες και scooter στους πελάτες της το πρώτο τρίμηνο του 2024. Και μπορεί αυτό να υπολείπεται κατά 3,1% του περσινού ιστορικού υψηλού του πρώτου τριμήνου, ωστόσο, με πωλήσεις περισσότερες από 24.000 μονάδες τον Μάρτιο, η BMW Motorrad πέτυχε τον καλύτερο μήνα σε επίπεδο πωλήσεων στην ιστορία της μάρκας. Βασιζόμενη σε αυτή τη δυναμική, η BMW Motorrad είναι γεμάτη αυτοπεποίθηση για τους επόμενους μήνες, καθώς επίκεινται νέα λανσαρίσματα και άλλων ελκυστικών μοντέλων. Η ισχυρή γκάμα της μάρκας, με επιτυχημένα προϊόντα που διαμορφώνουν τις κατηγορίες τους, σε συνδυασμό με την έλευση δημοφιλών νέων μοντέλων, όπως η εντυπωσιακή F 900 GS, κερδίζει πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Πωλήσεις BMW & MINI ανά περιοχή/αγορά

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, συνολικά 90.844 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2024. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξης του +1,2%.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις BMW και MINI ανήλθαν σε 227.784 μονάδες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 σημειώνοντας αύξηση +5,5%.

Στη Γερμανία, 61.976 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξης του +7,6%.

Στην Κίνα, το BMW Group πούλησε 187.452 οχήματα BMW και MINI τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους (-3,8%).

Πωλήσεις του BMW Group το 1ο τρίμηνο / το διάστημα ΙΑΝ-ΜΑΡ 2024 με μια ματιά.

  1ο Τρίμηνο 2024 Συγκριτικά με το 2023 % Ιανουάριος – Μάρτιος 2024 Συγκριτικά με το 2023 %
BMW Group Οχήματα 594.671 +1,1% 594.671 +1,1%
BMW 531.039 +2,5% 531.039 +2,5%
– BMW M GmbH 48.110 +3,6% 48.110 +3,6%
MINI 62.107 -9,4% 62.107 -9,4%
BMW Group ηλεκτροκίνητα1 122.616 +11,0% 122.616 +11,0%
BMW Group BEV 82.700 +27,9% 82.700 +27,9%
Rolls-Royce 1.525 -7,0% 1,525 -7,0%
BMW Motorrad 46.434 -3,1% 46,434 -3,1%

1BEVs και PHEVs

  1ο Τρίμηνο 2024 Συγκριτικά με το 2023 % Ιανουάριος – Μάρτιος 2024 Συγκριτικά με το 2023 %
Ευρώπη 227.784 +5,5% 227.784 +5,5%
Γερμανία2 61.976 +7,6% 61.976 +7,6%
Ασία 244.026 -2,8% 244.026 -2,8%
Κίνα 187.452 -3,8% 187.452 -3,8%
Αμερικές 108.484 +1,0% 108.484 +1,0%
ΗΠΑ 90.844 +1,2% 90.844 +1,2%

2Ανεπίσημα στοιχεία ταξινομήσεων

Τα στοιχεία παραδόσεων που αναφέρονται στο παρόν δελτίο τύπου είναι προσωρινού χαρακτήρα και ενδέχεται να αλλάξουν μέχρι τη δημοσίευση της Έκθεσης του BMW Group για το 2024.