Volkswagen ID.3: Ποιοτικό, ελκυστικό & πλήρως ψηφιακό

του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Οδηγούμε το  καλύτερα φινιρισμένο και εξοπλισμένο Volkswagen ID.3, αναβαθμισμένο σε συνδεσιμότητα, οδηγική ποιότητα και αποδοτικότητα, με τη  νέα σχεδίαση, να  δίνει  μια  αίσθηση ωριμότητας στο αυτοκίνητο.

Στο εξωτερικό, η Volkswagen έχει βελτιστοποιήσει την αεροδυναμική χάρη στη βελτιωμένη ροή αέρα γύρω από τους μπροστινούς τροχούς,   ανασχεδιάστηκε ο προφυλακτήρας στο εμπρός μέρος, τραβώντας  τα βλέμματα με μια φρέσκια και πολύ πιο δυναμική εμφάνιση,   με δύο εισαγωγές αέρα στα άκρα του, με το καπό να φαίνεται μακρύτερo.

Επιστρέφει στην αγορά με μια ολοκληρωμένη αναβάθμιση

Με αυτό τον τρόπο, εξαφανίστηκε η τροφαντή μαύρη φάσα στη βάση του παρμπρίζ, τα πίσω φανάρια απέκτησαν τρισδιάστατο εφέ με εντονότερη φωτεινή υπογραφή, με το τμήμα τους που βρίσκεται στην πίσω πόρτα πλέον να ανάβει, ενώ τις αλλαγές συμπλήρωσαν νέα χρώματα, με την επιλογή για μαύρη οροφή και μαύρη πίσω πόρτα να παραμένει.

Σημειώνεται πως δυόμιση χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, το πλήρως ηλεκτρικό bestseller της Volkswagen επιστρέφει στην αγορά με μια ολοκληρωμένη αναβάθμιση, καθώς εκτός από την προσθήκη του πιο πρόσφατου λογισμικού, το συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο έρχεται με ακόμα πιο μοντέρνο αμάξωμα και εκλεπτυσμένο εσωτερικό σχεδιασμό.

Συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό και βιώσιμα υλικά

Παράλληλα, η γκάμα των αποχρώσεων έχει μεγαλώσει με νέα διαθέσιμα χρώματα, συμπεριλαμβανομένου και του «Dark Olivine Green», ενώ τα υψηλής ποιότητας υλικά, βιώσιμα και χωρίς ζωική προέλευση, αντικατοπτρίζουν τη στρατηγική της Volkswagen για την πλήρως ηλεκτρική οικογένεια των μοντέλων ID.

Στο εσωτερικό, το νέο ID.3 συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό και βιώσιμα υλικά, με τον οδηγό, να  αισθάνεται  ευχάριστα, με τα διάφορα τμήματά του να έχουν αναβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό και τη ποιότητα των υλικών του ταμπλό να είναι ορατά βελτιωμένη, οι ακριβείς ραφές σε χρώματα που κάνουν αντίθεση ενισχύουν ακόμα περισσότερο την αίσθηση ποιότητας.

Διαθέτει  πιο ρευστή λειτουργία και καλύτερη απόκριση

Τα υλικά   έχουν επιλεχτεί με ένα φίνο τρόπο για περισσότερη κομψότητα και το  νέο σχεδιασμό στα πάνελ των θυρών, αλλά και τους  αναθεωρημένους  χώρους αποθήκευσης για μικροπράγματα, ενώ τα καθίσματα, είναι λίγο πιο αναπαυτικά, εξακολουθώντας  όμως τη  σφικτή παράδοση της Volkswagen, που ο οδηγός καταλαβαίνει στα μεγάλα ταξίδια.

Βέβαια, είναι σημαντικό το γεγονός  πως η οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας,  αύξησε τη διαγώνιο της σε 12 ίντσες σε όλες τις εκδόσεις, διαθέτοντας  πιο ρευστή λειτουργία και καλύτερη απόκριση χάρη στην έκδοση λογισμικού 3.5,  το σύστημα πολυμέσων, είναι πλέον ικανοποιητικό, ενώ το τιμόνι κοσμείται  με διακριτικό  «ψεύτικο» δέρμα και τα πάνελ των θυρών και τα καθίσματα με υλικό «Artvelour» που αποτελούνται από 71% ανακυκλωμένα πλαστικά.

Με μόνιμη ένδειξη του ποσοστού της μπαταρίας

Στο ταμπλό, τα ψηφιακά όργανα εμπρός από τον οδηγό, δείχνουν τις  ενδείξεις σε  5,3 ίντσες,  πλέον ολοκληρωμένα από πλευράς πληροφοριών και  με μόνιμη ένδειξη του ποσοστού της μπαταρίας,  ενσωματωμένα στην κολόνα του τιμονιού, οπότε ρυθμίζονται σε ύψος και βάθος μαζί με αυτό.

Ως πισωκίνητο το Volkswagen ΙD.3  διατηρεί ουσιαστικά τις ιδιότητες ενός πισωκίνητου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με απουσία παρασιτικής ροπής και αντιδράσεων στο τιμόνι,  καλό κύκλο στροφής, τα 10,2 μέτρα για εύκολους ελιγμούς, καλή ορατότητα και  αξιοσημείωτη αποδοτικότητα.

Προσφέρει με τη  καλή ηχομόνωση άνετες διαδρομές

Στον δρόμο, το ID.3  καταπίνει τα χιλιόμετρα, προσφέροντας με τη  καλή ηχομόνωση άνετες διαδρομές, ενώ  στην πόλη είναι μαζεμένο, καθώς στους ανοιχτούς δρόμους της επαρχίας,  η σκληρή  ανάρτηση  μαλακώνει σημαντικά σε υψηλότερες ταχύτητες,  αναδεικνύοντας  τη μεγάλη ομαλότητα λειτουργίας του κινητήρα, με την ροπή να αμβλύνει  τα δεδομένα, καθώς  οι  204 ίπποι  του ηλεκτρομοτέρ, μεταφέρουν  τους 1,9 τόνους  που ζυγίζει το αυτοκίνητο, πετυχαίνοντας ικανοποιητικές διαδρομές.

Ωστόσο, με ήρεμη  διάθεση στην οδήγηση και  ακριβές και άμεσο τιμόνι, είναι  εφικτή μια κατανάλωση κάτω από τις 14 kWh/100 km, κάτι που μεταφράζεται σε αυτονομία πάνω από 400 km, ενώ οδηγώντας ποιο ήρεμα,  μπορείς να πετύχεις  μέχρι και 450 km.

Σημειώνεται πως οι στάσεις για φόρτιση αξιολογούνται δυναμικά με βάση τη χωρητικότητα των εκάστοτε σταθμών φόρτισης, κάτι που  σημαίνει ότι η λειτουργία σχεδιασμού της διαδρομής μπορεί, για παράδειγμα, να προτείνει δύο στάσεις σύντομης φόρτισης με υψηλή ισχύ αντί για μία μόνο μεγάλη στάση φόρτισης με χαμηλή ισχύ.  Το  σύστημα,  μπορεί να  εντοπίζει σταθμούς φόρτισης που είναι κατειλημμένοι και έτσι δεν τους προτείνει εξαρχής, με τα σημεία ενδιαφέροντος, να  μπορούν να μεταφερθούν στο αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την δωρεάν εφαρμογή We Connect ID app.